2. leht 2-st
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: T Juul 17, 2012 8:57
Postitas iisak
Kuidagi unarusse on see teema siin jäänud.
Vahepeal on auto juures oma koha leidnud sellised asjad:

Nähtavus pimedas on OLULISELT PAREM:head:
Keskmine linnakulu on langenud 10,2 peale-preili on kõvasti sõiduharjumusi muutnud:notworthy:
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: T Juul 17, 2012 9:26
Postitas teager
Kõva mees, vägistas H4 pirni H7 pessa
terv, teager
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: T Juul 17, 2012 9:32
Postitas iisak
On nüüd parem või?
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: T Juul 17, 2012 9:38
Postitas Six
pimedas on OLULISELT PAREM:head:
;)
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: T Juul 17, 2012 9:42
Postitas sigaelmar
Päris "crap" ei ole. See on V(6,8,12,16 jne.) mootoritele omane. Kohati lausa utoopilisena tunduv linnakulu,kuid kuna selletüübiliste mootorite väändetipp saavutatakse juba väga madalatel pööretel,on jällegi maanteekulu väga väike. Mu enese tilluke 5,4 liitrine V-12 rakendab stabiilsel 50 km/h sõidul 5`nda käigu ja tiksub 500 rpm. juures. Maanteel 120`ga sõites on 2000 rpm. Samas,kui linnatsüklis väga "hoogu" minna, olen näinud ka imelikumaid numbreid(näiteks 46 liitrit sajale).
Eks see kütusekulu ongi selline "voolimise" teema.
Miks sa 50'ga viienda käiguga sõidad?

Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: T Juul 17, 2012 9:52
Postitas IFF
Päris "crap" ei ole. See on V(6,8,12,16 jne.) mootoritele omane. Kohati lausa utoopilisena tunduv linnakulu,kuid kuna selletüübiliste mootorite väändetipp saavutatakse juba väga madalatel pööretel,on jällegi maanteekulu väga väike. Mu enese tilluke 5,4 liitrine V-12 rakendab stabiilsel 50 km/h sõidul 5`nda käigu ja tiksub 500 rpm. juures. Maanteel 120`ga sõites on 2000 rpm. Samas,kui linnatsüklis väga "hoogu" minna, olen näinud ka imelikumaid numbreid(näiteks 46 liitrit sajale).
Eks see kütusekulu ongi selline "voolimise" teema.
Miks sa 50'ga viienda käiguga sõidad?

Ega tema ei sõidagi, auto automaat kast sõidab...
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: T Aug 07, 2012 23:53
Postitas iisak
Väike "apdeit".
Kuna pikemat aega häiris meid kasvanud kütusekulu siis sai veidi asjasse süvenetud.
TECH2 kinnitas mu kahtlusi-Calculated Air Mass oli -10%.
Seetõttu lendas vana MAF Sensor prükka ja uus külge.
Viimane paagitäis oli jälle puhas rõõm.
75% linna ja 9,8l/100km

Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: L Dets 08, 2012 13:28
Postitas iisak
Jummeljummel kui pikalt see teema unarusse jäänud.
Täna tehtud:
Paigaldatud uus SAI-pump(jälle:freak: ),
Uus karterituulutuskomplekt.
Eelmisel nädalal sai MobileSpas peale kantud Swisswaxi talvevaha.
Alla panime tutikad Noranza EVO2-d.
Lisaks tõid päkapikud uued logodega salongimatid:head:
Ja sõidurõõmu jätkub kauemaks:drive:
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: R Jaan 25, 2013 14:55
Postitas iisak
Määrisime jälle käsi.
Veidi ropendamist ja murdunud luid aga vahetatud ta sai-termostaat siis:
Ühe soojaga tegime ka korda kauakaua närvidele käinud salongipeegli, suunatulekangi ja vahetasime välja istmesoojenduste-vent. lülitite pirnid.
Nüüd suundume pesema ja siis õhtul jalutama:drive:
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: L Apr 13, 2013 12:11
Postitas iisak
Kauaks soiku jäänud see teema.
Täna panime alla TUTIKAD Bridgestone suverehvid ja tegime korralise hoolduse:eureka:
Hetkel oleme MobileSpas protseduuridel

Järgmine nädal läheb klaaside toonimiseks:head:
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: T Mai 28, 2013 0:54
Postitas iisak
Täna sai jälle veidi autoga tegeletud.
Kuna minu närvikava on nagu ta on, kääris Trionic käised üles ja asus üht pisikest tosoolileket kõrvaldama.
Naks-naks ja 3 tundi ja valmis saigi:head:
Õhtul tegime väikese jalutuskäigu linnas.

Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: R Mai 31, 2013 12:31
Postitas iisak
Kuna kahtlus näris hinge sai suundutud Autokliima.ee poole.
Kahtlused osutusid tõeks-juurde läks 350g külmaainet.
Nüüd on kompressor vagane ja jäätükke lendab autos:head:
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: T Juun 25, 2013 17:24
Postitas iisak
Väike "update".
Paar nädalat tagasi otsustas meie Griffin vägeva suitsupilve õue laiali laotada.
Mis seal siis ikka-oligi turbo vahetus kauaks ootama jäänud.
Täna sai uhiuus vurr külge kruvitud ja läks jälle liinile:head:
Jätkuvalt on auto ka passiivses müügis:eureka:
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: K Okt 16, 2013 20:40
Postitas TGB
Täna ilmunud Autolehes on ka see auto teenitult ära mainitud!
Lisatud failid
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: R Jaan 24, 2014 20:08
Postitas iisak
Kui uus perenaine soovib siin teemas oma logiraamatut jätkata siis avame teema uuesti.
Seniks lukku

Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: P Jaan 26, 2014 20:44
Postitas iisak
Uue omaniku soovil teema uuesti avatud:eureka:
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: E Jaan 27, 2014 17:33
Postitas nofelet
Tere.
See saab siis olema minu esimene postitus. Mitu aastat käinud salaja lugemas, nüüd põhjusega kasutaja

Ja naerunägu püsib viimased 24 h stabiilselt, sest eile sai koju toodud Griffin.
Autoost oli tegelikult pikalt juba plaanis, kuna arvasin, et jube hea on elada Pärnu kandis ning tööl käia Tartus ning trajektoori uhamiseks vajasin autot. Algul otsisime 9-5 Aero universaali (et koeral oleks hea reisida), siis mõnda ökodiislit Volvo poole pealt, kuid sobiva isendi mitteleidmisel jäi asi veidikeseks soiku. Mitme asja kokkulangemisel tuli aga autoost uuesti plaani. No ja siin ta nüüd on: "öko ja koerasõbralik" uus sõber!
Eile igatahes kodu poole sõites oli sõidumõnu super! Läbitud teekonna keskmine 7,7l/100 km.
Pikki ja mõnusaid kilomeetreid mulle!
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: T Mai 06, 2014 21:16
Postitas nofelet
Tere!
Mitu kuud ainult "talla ja kalla"'ga tegelenud

Ehk siis kõik need 3 kuud ja natuke peale on auto olnud superluks! (aga seda oligi ju arvata)
Läbisõit 219824
Tehtud
Ülevaatus - läbitud probleemideta, märkuseks väike õlileke mootorist.
Tehniline hooldus - õlid-filtrid vahetatud ja paika pandud plaan veidi suuremateks hooldustöödeks.
Ja nüüd suveks valmis - täna sai Griffin puhtaks seest (nahahooldus) ja väljast
Udu, nagu ma olen, unustasin aga fotoka maale ja hetkel vaid üks lihtne pilt telefoniga. Nädalavahetuseni katsun auto puhtana hoida ja siis ilupilte tegema minna!
Lisatud failid
Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: T Mai 06, 2014 21:47
Postitas richard
Vaatan et asukohaks on kaugem kant,maga just see nv on Meil Tallinnas pildistamisüritus

Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: K Mai 07, 2014 11:14
Postitas nofelet
Jaa, ma olen vaadanud, et vahvad pildistamisüritused on teil käima läinud. Seekord ei jõua, aga edaspidi tahaks ka "ära eksida" sinnakanti

Saab 9-5 Griffin, 2000, Nofelet (ex-Meifa)
Postitatud: E Juun 30, 2014 21:50
Postitas nofelet
Kuhu see aeg kaob? ..ja kust tuleb tolm ja kuhu kaob raha..
Umbes kuu tagasi mõtlesin, et teen postituse ja pildi.. Novot siis
Hiljuti viskas ABS aju sussid püsti. Pole nii rikas, et uut osta, seega tänud Iisakule
Ja keegi on salaja ilmselt kuskil parklas tagaosa rihtinud
Vahepeal aga (ehk siis kuu tagasi) sai ilus verstapost läbitud =)
Lisatud failid