Ca 200K kandis oli auto,millelt mootor.Aeroklassik. Vaatan homme mis seisus kolvid on. mul neid terve hunnik,kuni 9-5 2.3 turboni välja. Saada oma kontakt u2u.
Ahjaa, see veel, et äkki märkasid kuskil jutu sees, et eelnevad kolvid olid märgistusega AB ja jälle "targad"

räägivad, et peavad uued või normaalsed kasutatud kolvid olema ka AB märgistusega.
Et neid pidi ka olema C märgistusega, aga need ei kõlba minu mootorile.
Ja me korra juba mõtlesime, et topime peale 2,3 turboka, aga sellel kirjade järgi liiga palju kilowatte ja see läheb rallil C klassist välja, tahaks ikka piirduda Bklassiga kus originaalvõimu võib olla 85-143kw. Aga juurde ise võib leiutada palju tahad.
Ja kui 2 aastat tagasi dünos käisime, veepritse polnud veel kinnitatud ja turborõhk oli 0,4, siis dünomees sai mingi 200 hobust sealt mootorist... ja väändemoment algas juba mingi 1000 pöördest ja jätkus ühtlase joonena mingi 4500 pöördeni välja. See prinditud paber on ka kuskil, täpselt ei mäleta. Aga peale dünoseadeid oleme sättinud seda siia ja sinna ja veepritsungid lisatud ja on totaalselt jõu suhtes muutunud. Ja tõelist võimu praegu ei teagi, käiks dünos... aga mis see ikka annab, tähtis, et tunde järgi hea sõita.
Et sellised asjad. Äkki kunagi saab päris hea.
Käin homme ise ka ühes romulas kus tean olevat 900 turbokas, vaatan mis hinnaga mootori kätte saan..

Seekord püüan mingi nipiga surved silindrites ära mõõta, väidetavalt see auto sõitis sinna, seega pole rohkem vaja kui 12 volti ja surverõhu mõõtjat

Et homme oleks rõõmus päev.
tänud kõigile.