Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi
Postitatud: K Juun 19, 2013 14:28
Mis see mootorituli siia puutub?
Eesti Saabihullude pesapaik
https://foorum.saabiklubi.ee/
Akul ja mootoritulel puudub seos? Kõlab loogiliselt.. Otsin viga mujalt.Mis see mootorituli siia puutub?
Akul ja mootoritulel ON seos (ses mõttes,et lohakal klemmipaigaldamisel võib CE süttida). Paraku käib siin jutt ÕLIRÕHUTULEST. Sellel puudub seos nii aku-, kui CE tulega.Akul ja mootoritulel puudub seos? Kõlab loogiliselt.. Otsin viga mujalt.Mis see mootorituli siia puutub?
Ooo õnnelik päev!
Kuu aega on möödas, puud paljaks saanud ja kell keeratud ning täna sain auto uue mootoriga kätte.
Suures plaanis sai tehtud nii:
Korralik mootoriplokk
Raamsaale 0,25mm komplekt
Kepsusaaled
4 x kolvid ja kepsud koos uute kolvirõngastega
Silindrid kergelt üle hoonitud
Õlivõttur puhastatud
Uus ketikomplekt + sinna juurde kõik uued tihendid
Väntvõlli tagumine simmerling
Väntvõlli lihvimine + vvõll
Klapikambrikaane tihend
Väiketihendid ja abimaterjalid
Õlirõhu andur
Õli 5W30LL dexos 2 ja filter
Segusiibri O-rõngastihend
Klamber
Jahutusvedelik -36C
Lisaks vaadati üle turbo, mis oli tip-top korras.
Lähiajal veel võtame ette tagasilla suure ja väiksemate pukside vahetuse. Lisaks saaks ära vahetada juba varemalt soetatud õhufiltri korpuse.
Hoolimata õhenenud rahakotist on nägu ikkagi naerul![]()
Ega pealtvaatajana pole seal ju midagi teha kui Sul juba softi kallale on mindudÕhtul veel korra Sebastiani juurde teist softi proovima, siis vaatame edasi
Aga ma ei tea, esialgu äkki pealtvaatajaks![]()
Kas turbo seier jääb punase peal seisma ka boosti ajal või liigub seier vaid punasesse ja kohe tagasi kollasesse alasse?...Üllatus oli see, et peale ca 4-6 katset hakkas ka turbo seier järjest kaugemal käima, 70 km kiirendamist ja pidurdamist ning lõpuks võiski rahul olla - tagumiku mõõdupuu oli minekuga rahul, mAir käis üle 1276ni välja, hoidma jäi 1150-1220 kanti kiirendades, samuti käis turbo seier peaaegu lõpus.
Õhtupoole nüüd läks testiks - mida ei olnud - tulemus, paremal juhul korraks 1150 ja minek üsna uimane, turbo seier jäi pidevalt enne punast pidama (nagu stockis).
Tegelikult see kasti õpetamise asi on päris tüütu, nimelt võiks koguaeg olla tegu äkilise asjaga mitte et peab mõned korrad hullu panema ja siis liigub masin nagu vaja...
Peaks ikka seda "S" nuppu koguaeg sees hoidma et koguaeg teravam tunne säiliks
tuu masin ju kepikastiga.
Kepikastiga tõesti. Seepärast oligi imelik, et juba esimese softiga justkui lõi midagi "kinni", kuigi oleks manuaali puhul pidanud töötama ka siis korralikult. Tavaliselt on peavalu automaatkastidega..
Reset ECU-le vahel tõesti aitab, kui soft on kuidagi valesti adapteerunud. Võib see olla tingitud kasvõi ootamatult palavasti ilmast..
Samas, kui kõik juba toimib korralikult, tähendaks reset, et kogu see ECU ja (autom.-)käigukasti õpetamine algaks jälle otsast peale. Mõnikord üsna tüütu..
Muuhulgas, kiirusepiirang softis on 300km/h, nii et Kiltsile võib minna küll
Mis kleepsudesse puutub, siis minu käest saab.
Täiesti õige, suured tegijad "lubavad kindlaid numbreid", aga kas need numbrid reaalselt ka alati tulevad? Kui näiteks autol on mõni oluline klapp nässus, õhuleke.Pikalt keelel kibelenud, aga räägiks välja lõpuks. Sorry, aga teie selline tegevus ei tundu eriti läbimõeldud ega usaldust äratav, et seda raha eest müüa. Jääb selline katse-eksituse meetodi mulje heas usus, et "raudvara" komponendid ikka vastu peavad. Hirsch ja Maptun suure raha eest vähemalt lubavad kindlad numbrid ja eeldatavasti vastutavad ka tagajärgede eest. Kodulehel võiks olla vähemalt firma ära toodud ja ka mingisugune garantii töödele, siis ehk hakkaks ka ise sellele mõtlema.
Võtke seda kui erapooletut kriitikat.
Edit: Tundub, kui see foorumirägastik ja step by step juhised läbi lugeda ja paar tarkvara tõmmata võib igaüks meid hakata loomkatseid auto ajuga tegema http://forum.ecuproject.com/forumdispla ... ning-Tools
Ka seda erijuhtu tahtsin mainida, aga postitus läks juba niigi ülipikaks.Ka mul tekkisid mõned mõtted, parandage, kui eksin:
1. Tuuningsoft ei vähenda mootori eluiga, vähendab see juhi neetud raske parem jalg, mis tahab seejärel gaasipedaali sõtkuda 100% asendisse ning kiirendust nautida. Sõites edasi õrnalt varbaga pedaali puudutades ja rõhku ainult moe pärast tekitades ei tohiks ju olla olulist vahet mootori elueas?
Aga firma alt ju seda teemegi, või oleks usutavam, kui tuuniksime mingi suurfirma "maaletoojana"? Ka selliseid tegijaid meil leidub, valik on alati kliendil.Tänud Sebastianile tausta selgitamast.
Eks ole igaühe oma asi kellele ja mille eest ta oma raha viib. Ettepanekuna, lihtsalt minu (ja arvatavasti ka paljude teiste kodanike silmis) jaoks oleks see tegevus rohkem usaldust äratavam kui seda tehtaks firma alt ja oleks ka mingid düno testid erinevate stage tulemuste tõestuseks.
Aga firma alt ju seda teemegi, või oleks usutavam, kui tuuniksime mingi suurfirma "maaletoojana"? Ka selliseid tegijaid meil leidub, valik on alati kliendil.
BCPR7ES-11 küünlad said ka võetud, keerab peale mingi päev katsetuseks.
![]()