2. leht 3-st
Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: P Dets 01, 2013 19:56
Postitas TGB
Natuke juttu ka üle pika aja.
Tegelikult on autot vahepeal üksjagu hooldatud ja remonditud ja kõik tehtu on kirja pandud esimesse postitusse. Seda juba seepärast, et omal selgem pilt ees oleks, mis tehtud ja mis tegemata.
Välimuse osas on ainus muutus valged küljesuunad ja hõbedase kattega pirnid kõigis suunatuledes.
Millegi pärast on mind alati häirinud, kui nn. valge suunatule seest kumab see kollase klaasiga pirn. (olen jah tähenärija sessuhtes)
Juba eelmisel hilissügisel kakkas keskmine summutipütt külmalt käivitades kolisema.. sai talv kuidagi üle, suvel oli ilusti vaikne aga nüüd ilmade jahenedes jälle. (oh üllatust)

Väliselt täitsa terve aga koliseb va raibe. Ei kannatanud enam välja ja nii sai uus keskosa alla pandud Audaceris. Näha on, et see va ulme hinnaga tagumine pütt on hiljuti vahetatud, seega seda ei ole vaja niipea torkida.
Talverehvid on ka juba all (HKPL5) ja talv võib tulla.
Ahjaa.. mis veel tegemist vajab on SID (sõltuvalt ilmast mõned pikslid puudu) ja mõned sillapuksid võiks vahetada. Hetkel veel midagi ei tunne ega kuule aga nii kaugele ei tahakski venitada.
Muide, kui kellegil on huvi, siis olen nõus oma Griffinist teatud tingimustel ka loobuma.
Aga eks müügi teema tuleb eraldi.
Lisatud failid
Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: K Mai 14, 2014 18:56
Postitas TGB
Minu poolt on nüüd jäänud vaid tsitaat lisada:
eteenindus.mnt.ee: Lõplik kinnitus on antud 14.05.2014 kell 18:43.
Palju õnne uuele omanikule!
Peab ütlema, et kahju oli loobuda, aga head meelt teeb see, et see auto jäi foorumisse ja uus omanik jätkab kõigi eelduste kohaselt teemat

Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: N Mai 22, 2014 20:24
Postitas teager
TGB sundusel arendan teemakest edasi...
Täna on põhjust kribada - sai esimene kapitaalsem remont tehtud auto juures - vahetasin juhi jalgadevalgustuse pirni ära

Ja Fasten Seatbeltsi pirnid (btw, vabalt saada Prismas need, Osrami omad). Ning kliima sai kontrollitud - ei tahtnud enam külma puhuda. Põhjus väga proosaline - üle-eelmine omanik oli väga lahke olnud, üle täitnud, 875gr asemel oli sisse lastud 1405gr. Njah, vähemalt töökoda sai endale freooni juurde
Nagu TGB'lgi plaani, jääb masin härralikuks autoks, mingeid tuunimsplaane pole ega tule. Mõningad pisipuudused saavad lähiajal likvideeritud.
Aga muidu on vapustav. Kõik helikandjad on vait keeratud sõites, katuseluuk on praokil. Vaikus, hämmastavalt vaikselt veereb see masin. Kuniks gaasipedaali puudutad. Urrrrr....
terv, teager
Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: N Mai 22, 2014 20:33
Postitas ivomets
Sina ka nüüd siis 9-5 nina.... ( üks emotikon sinu vabal valikul)
Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: N Mai 22, 2014 22:02
Postitas NO FEAR
Lahe on näha, et nagu pealtnäha proovid haigusest vabaneda, kui äkki tuleb uudis, et oled veelgi rohkem haige...terviseks.

Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: N Mai 22, 2014 22:55
Postitas que
Ravile see allub jah vaid vähestel
õnnitlused

Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: R Mai 23, 2014 8:01
Postitas richard
Hahaa! teager saab nüüd ka normaalse autoga pildistama tulla

Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: R Mai 23, 2014 13:10
Postitas Ets
ma hoidsin algusest peale pöialt sellele müügikuulutusele, et vapusatava V6 ostaks väärt mees ja et teema jääks foorumisse!
Minu enda mälestused sellest mootorist on nii head, et ei unune kunagi.
Edu sulle teager, ja hoia käekäiguga kursis!
Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: R Mai 23, 2014 22:48
Postitas teager
Ai kurja, ei saa palju kiite ega kiidusõnu vastu võtta - kohe hakkab lagunema. Lähitule pirn põles rsk läbi. Ja vahel tungib salongi bensuhais - jammi (räägib 2 aastat diislit hinganud)
terv, teager
Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: L Mai 24, 2014 0:34
Postitas richard
Need lähitule pirnid on tavaline kulu. 2 pirni aastas vast pole hullu, mul umbes sellise sagedusega.
Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: E Mai 26, 2014 20:08
Postitas teager
Nonii, lähituledes istuvad Philips X-treme Visionid ja parkideks Osram CoolBlue lutikad - natukene sündsam nägu nüüd.
Nädalavahetus sai suunatule kang veidi korralikuma vastu välja vahetatud (logises teine seal) ning esimest korda auto ka puhtaks pestud. Ükski auto ei saa ennem päriselt sinu omaks, kui sa pole ise oma väikeste käekestega hellalt ja hoolitsevalt ta puhtaks nühkinud, tunnetades igat auto kumerust ja ohates iga väiksemagi kivitäkke üle, mis pori alt välja tuleb
Meenutuseks aga, et 8 aasta eest seisis sama koha peal hoopis teine
hõbedane iludus...
terv, teager
Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: E Mai 26, 2014 20:54
Postitas KorK
Kõige hullem ongi vist enda autot ise pesta. Tegevus ise on mõnus ja tore, kuid need iluvead, mida kõike märkad, panevad lihtsa silmad vett jooksma.
Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: T Mai 27, 2014 21:23
Postitas teager
Kõige hullem ongi vist enda autot ise pesta. Tegevus ise on mõnus ja tore, kuid need iluvead, mida kõike märkad, panevad lihtsa silmad vett jooksma.
Lahenduseks on silmad kinni pigistada või järgi anda ja auto ära värvida
Tänasest tänu Virgole (
Harteron OÜ) näitab SID jälle selget pilti. Keegi oli üritanud juba nõelaga seal torkida aga õnneks piisas ikka LCD vahetusest, tervet uut SID veel vaja ei läinud. Miinuseks see, et nüüd näeb kütusekulu
Uued põrandamatid said
Mistra-Autexist ära toodud sama tripiga. Hakkab juba looma...
terv, teager
Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: E Juun 02, 2014 11:08
Postitas Jupats
Ja vahel tungib salongi bensuhais - jammi (räägib 2 aastat diislit hinganud)
Tere tulemast bensuaurude klubisse...

Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: E Juun 16, 2014 23:57
Postitas teager
Igasugu väikest nipet-näpet on täiendatud, kõrvalistuja jalge juurde võrguke, Broditi mobiiltelefonihoidik, touch-up värv (igaks juhuks), pagasiruumi kummimatt puhtalt praktilisuse pärast, toonkile tagaakendele, et järeltulev põlv end mugavamalt tunneks.
Oli plaan muretseda aknatõstuki rullikuid igaks juhuks varuks, kuid auto jõudis must ette - kõrvalistuja poolne aken tõmbas end kiiva. Egas midagi, rullikud muretsetud ja vahetatud. Vahetus iseenesest imelihtne, tegin selle
video järgi. Klaasi ma ei viitsinud välja võttagi, ukse sees panin uued rullikud külge. Kärab jälle.
Sai muidu ka masinat kasitud seest ja uuritud-puuritud - tõsiselt hästi säilinud isend. Mõningd tüüblid on vaja uuendada, mudu pole miskit nigu häda.
Kel huvi V6t kütusekulu vastu, siis loomkatsed on tehtud. Puhtalt linnasõit, iga hommik tööle ummikus ja õhtul koju, kulu tuli
12,55l/100km kohta.
Ning pikk maantee ots ca 500 km, kulu tuli
7,68l/100km kohta. Ehk siis rüüpab 2 liitrit rohkem kui mu traktor ja 2 liitrit vähem kui vana tonnine Aero. Ja teeb urr-urr kui gaasipedaali patsutad.
Mõningaid klõpse kah.
terv, teager
Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: T Juun 17, 2014 9:27
Postitas Trionic
Missa laiad

. Liiva sulle karbussidesse.
Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: E Juun 30, 2014 15:32
Postitas TGB
Kas Saabi enda topsihoidja lõpetas töö, et selle kondoomilaadse toote sinna armatuurile riputasid?
Telefoni hoidmiseks väike vihje ka, mis tänaseks järele proovitud:
http://www.tetrax.com/en/
Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: E Juun 30, 2014 17:00
Postitas teager
Ei lõpetanud, sinna käib pudel mitte telefon. Kaassõitja tahab ka et telefon oleks käepärases kohas. Ülltaval kombel on Saabil panipaiku vähem kui mu Alfal. See kondoom on btw Thule toodang.
Tetraxiga olen tuttav
terv, teager
Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: R Aug 08, 2014 20:55
Postitas teager
Meantime in...
Vahepeal - vigane parkimisandur välja vahetatud. Herr. Qdwin soovitas sellist saiti -
http://parkimisandurid.ee/ - 25€ andur

Trionicu õpetussõnade järgi vahetus oli käkitegu - lükkad sisse anduri, vabastad ümbrise kolm naga pamprist, tõmbad välja, juhtmed küljest, uus andur külge ja klõpsti tagasi. Ja andur toimib
Vahepeal uhas masin paartuhat kilomeetrit põhjanaabrite juures soome kütuse peal. Vahet küll ei olnud, kulutas isegi rohkem kuna pidevalt trassi 120-130 sõideti
Hooldus tehti ära, pidurivedelik vahetat. Tulevikus vajab investeeringuid tagasild ja esistabika varda puksid. Seniks on brooo
terv, teager
Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: P Okt 19, 2014 13:40
Postitas teager
Missa laiad

. Liiva sulle karbussidesse.
Eks sa ise tead. Ise pead need ju puhtaks rookima siis
Ehk siis õnnestus olla
AAC Ferdinandi esimene klient, auväärne arve nr. 1
Viimase kuu jooksul sai Saabi janu kustutatud kapoti alt, jahutusvedelikku võttis stabiilselt liiter nädalas. Kuni ühel kenal päeval hakkas protesteerima ja valge pilve kapoti alt üles lõi - läks keema.
Lekkeid hulgi, millega isand Trionic jändas ja jändas. Tüüpiline jahutusvedeliku kolmik, kaaned lihvida, uued tihendid, imepärane alumiiniumist toru lõhki ja viimase survestamise ajal otsustas ka radiaator, et talle aitab
Saigi alternatiivsete automarkidega sõidetud nädalakese, mõni oli

, mõni aga
Griff kodus tagasi juba mõnda aega ja siiamaani ennast korralikult üleval pidanud. Loo moraal, et kui esimesei ilminguid näete, siis tuleks kohe likvideerida, jäävad väljaminekud väiksemateks.
terv, teager
Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: K Jaan 21, 2015 14:41
Postitas teager
Aasta viimastel päevadel leidsid auto külge tee tagasilla puksid ja esistabika varda puksid ning uus kässari tross. Peale seda TÜV läbitud märkusteta.
Suunatule kang on tutikas küljes - oioioi kui hea tunne on suunda sisse lülitada, nagu uus auto oleks lausa.
Jagan siis kogemust Philips X-treme Vision H7 pirnidega - parem lähituli pidas vastu ca 14.000 km ja vasak lähituli 16.000 km. Valgustavad küll sigahästi kuid tüütuks muutub pidev vahetamine
terv, teager
Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: K Jaan 21, 2015 15:19
Postitas vvs
Järelikult kaugtules võiks see pirn päris eduliselt näidata ja kesta

Peab omal nahal ikka ära testima

Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: K Jaan 21, 2015 15:34
Postitas skyline
... parem lähituli pidas vastu ca 14.000 km ja vasak lähituli 16.000 km. Valgustavad küll sigahästi kuid tüütuks muutub pidev vahetamine
Sa siis veel ei tea, mis tähendab pidev vahetamine

Mazda 626 GF pidasid sedalaadi pirnid lähituledes vastu 1500-3000 km, lähitule pirne sai vahetada mõlemas tules keskmiselt 2-4x aastas
Kaugtules kestab ka H7 Osram Nightbreaker Plus, odavam kui Philips ja testide põhjal samaväärselt hea. Minu auto kaugtuledes on Osramid oktoobrist 2013 saati ja nüüdseks ca 17 000 km olnud.
Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: K Jaan 21, 2015 15:36
Postitas Jupats
Jagan siis kogemust Philips X-treme Vision H7 pirnidega - parem lähituli pidas vastu ca 14.000 km ja vasak lähituli 16.000 km. Valgustavad küll sigahästi kuid tüütuks muutub pidev vahetamine
terv, teager
Mul pidasid need vastu täpselt aasta (+/- paar nädalat). Läbi läksid 2 päevase vahega. Tõstsin kaugtuledest samasugused lähituledesse asenduseks. Peabki minema uue komplekti järgi. Nüüd siis juba +130%
EDIT: Muideks 55 vatine X-treme Visioni pirn oli kaugtule sees oluliselt heledam, kui Narva 105 vatine.
Saab 9-5 Griffin, 1999 (MY00), RedBaron (ex teager (ex-TGB))
Postitatud: E Veebr 09, 2015 22:25
Postitas teager
Leia pildilt Saab
terv, teager
Lisatud failid