2. leht 4-st

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: N Okt 12, 2006 21:40
Postitas tripp
Jätkan siis oma masina "success-story't", kui keegi ei pahanda (kunagi hiljem endal ka hea vaadata, millal a mida vahetatud/parandatud sai).
Täna said siis eelnevalt mainitud amordid alla. Täitsa uskumatu, aga selle autoga sõitmine on jälle nauding. Vahepeal oli ikka täiesti ära ununenud, kui mugav korras 9-5 on. Kuskilt midagi ei kolise, tagarattad ei taha ebatasases kurvis põrgatades esiratastest mööduda ja auto pole enam nii vedel, nagu varem oli.

Aga kulla saabikene, tahaks nüüd endasse ka vähe investeerida, nii ei ole aus, sina oled juba küllalt saanud :red:;)

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: N Okt 12, 2006 22:56
Postitas optimus
mis summa sisse pannud siis oled?

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: N Okt 12, 2006 23:20
Postitas tripp
Homme löön arved kokku, täna enam ei viitsi.
Aga häbematult palju on läinud. Mingist hetkest tekkis selline tunne, et loobuks sellest autost üldse, aga nüüd on juba investeeringuid sellises ulatuses tehtud, et enam pole nagu mõtet maha müüa. Äkki jääbki kestma ja kuna täitsa uut osta ei jõua, siis keegi ei garanteeri, et järgmise samasuguse peidetud vigadega masina otsa ei satu.

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: T Jaan 02, 2007 22:16
Postitas tripp
Täna siis mu Saabikul 2 tähtpäeva. :beer: Esimene on seotud sellega, et 02.01.2006 veeresin ma, natukene lollakas irve näol, sellesama Saabikuga esimest korda oma maja ette. Aasta küll juba täis, aga seesama, natukene lollakas irve on näol edasi, eriti kui gaasipedaali põhja vajutada :)
Teine tähtpäev on seotud sellega, mida pildil näha...

Lisatud failid

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: T Jaan 02, 2007 22:38
Postitas kalamees
Said kah siis endale kakssada miljonit meetrit ette keritud :headbang: Tere tulemast klubisse :beer:

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: T Jaan 02, 2007 23:00
Postitas tripp
Mulle meeldib 200 mlrd mm rohkem :P

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: T Jaan 02, 2007 23:01
Postitas pistyk
palju see mitsu vurri peale panek maksma läks?

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: T Jaan 02, 2007 23:13
Postitas tripp
Algselt postitas: pistyk
palju see mitsu vurri peale panek maksma läks?

18,6K

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: T Jaan 02, 2007 23:15
Postitas pistyk
see vurri vahetus tulekski teha umbes 200 000km tagant?

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: T Jaan 02, 2007 23:20
Postitas tripp
Ma usun, et peab ikka kauem vastu, kui autot natukenegi hooldad. Mitsu vurr küll vist vähe vastupidavam, aga ma ei usu, et 200K Garreti piiriks on.

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: K Jaan 03, 2007 7:47
Postitas suur
Kuidagi hämar on pildi vasak serv. Kas vasakpoolne taustavalgustuse lamp (lambid) läbi põlenud?

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: K Jaan 03, 2007 9:40
Postitas tripp
Algselt postitas: suur
Kuidagi hämar on pildi vasak serv. Kas vasakpoolne taustavalgustuse lamp (lambid) läbi põlenud?

On jah tahhoka vasak serv kuidagi varjus. Samas on see selline olnud kogu see aeg, mis ta minu käes on olnud. Ja ega ta nii pimedas ka ei ole, see rohkem telefoni fotoka küündimatus. Silmaga on ikka 1 ja 2 ka pimedas näha.

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: K Jaan 03, 2007 9:52
Postitas suur
Kui kalamees kunagi "2" ette sai (http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3202), siis tema tahhoka pildi valgustus oli küll ühtlasem.
Ei siin pole muud, kui peotäis pirne ja kruvikas kätte...

Pilt

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: E Jaan 15, 2007 20:57
Postitas tripp
Taaskord jälle põhjust kronoloogiat täiendada. Nimelt siis täna hommikul käivitades tegi Saab ühe purtsatuse ja suri välja ning käima enam ei läinud. "Jälle süütekassett!:wall:", käis mõte peast läbi. Kontrollisin siis kaitsmed üle, sest eelmine kord, kui DI suri, peksis ka ühte kaitset läbi. Kaitsmed aga olid kõik terved. Järgnes kõne Trionicule ning sümptomeid arvestades oli mees päris kindel, et seekord kooles bensupump.
Ega midagi, kõne sõbrale ning tunni aja pärast veeresingi bemmi taga nööri otsas läbi hommikuse Tallinna Troosti poole (btw, selle sõbraga me enam hommikuti töö juures ei tereta, sest saame tavaliselt varem juba Troostis kokku ;)). Koha peal selgus, et oligi nii, nagu Trionic arvas, seekord siis oli bensupumbaga ühel pool. Kahju muidugi, et meie kõik olime teisel pool ;).
Nüüdseks on tagaistme all uus pump oma tänamatut tööd tegemas ja Saabike :drive: jälle.

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: N Jaan 18, 2007 9:46
Postitas Jupats
tsitaat:Nii, nüüdseks ootavad 4 SACHSI gaasiamorti pagasnikus järgmist neljapäeva

Tahtsin küsida, nede amortide kohta. Mis sul enne neid all olid? originaalid? Mis muutus? Palju maksid?
Tuleb endal ka ette võtta amordi vahetus.

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: N Jaan 18, 2007 14:16
Postitas tripp
All olid vist originaalid (Trionic vahetas, ta võib täpsustada). Muutus aga see, et sai jälle normaalselt sõita. ;) Mul olid tagumised nii läbi, et Tallinna teedel tahtis taguotsa tee pealt ära põrgatada. Mõtlesin, et vahetan korraga kõik ära, kuigi Trionic pärast arvas, et esimesed oleksid veel küll käinud.
Ja alla said täiesti tavalised tänavasõidu amordid. Kätte sain nad vist ~4K komplekt, nii et ei midagi erinevat korras amordiga sõitmisest.
Praegu veel ikka kestavad, ei kurda veel.

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: N Jaan 18, 2007 14:28
Postitas tiib
Algselt postitas: tripp
Ma usun, et peab ikka kauem vastu, kui autot natukenegi hooldad. Mitsu vurr küll vist vähe vastupidavam, aga ma ei usu, et 200K Garreti piiriks on.

Minu masinal vahetati Garreti turbo 75K peal ära (õnneks garantii korras)

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: N Jaan 18, 2007 15:42
Postitas Garu
Algselt postitas: tripp
All olid vist originaalid (Trionic vahetas, ta võib täpsustada).

Kas originaalide tootja ka mitte Sachs ei ole?

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: R Jaan 19, 2007 8:18
Postitas Trionic
Algselt postitas: pistyk
see vurri vahetus tulekski teha umbes 200 000km tagant?

ei kesta 9-5`l see garrett 200tuh. km.

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: T Apr 24, 2007 23:37
Postitas tripp
Jälle põhjust siia paar rida kirjutada.
On siis 2 uudist, üks mis teeb meele heaks ja teine, mis meele hoopistükkis pahaks teeb.
Alustame siis headest asjadest. Nimelt täna toimus siis pisikene softiupgrade LPT-st Aeroks. Siinkohal tänan veelkord kõiki abivalmis foorumlasi, kelle abil see sündima sai :notworthy:. Auto minek paranes kohe väga tuntavalt ja harjunud moel gaasi vajutades jääb asfaldile liiga palju kummi :head:
Asi, mis meele mõruks teeb on aga see, et esimene käivitus uue softiga, kutsus kapoti alt esile koleda ketilagina :(. Lagin kadus küll mootori soojenedes, kuid ketivahetusest ei pääse. Rahakott selle üle ei rõõmusta, kuid samas, mis mul selle rahaga ikka muud peale hakata, kui autot remontida ;). Vähemasti, kui kett vahetatud, siis see on pikaks ajaks "TEHTUD!", kui tsiteerida reklaamiklassikat ;)

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: T Apr 24, 2007 23:40
Postitas smargus
kust teemast ma leian sinu softiuuenduse jutu? soovin ka sama teha. turbo, kett ja muu vahetatud, vaja veel üle käia katid.
kas oled märgand juba ka küttekulu mutusi allapoole/ülespoole? kuidas käiguvahetus pöörete allosas?

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: T Apr 24, 2007 23:45
Postitas tripp
Softiuuenduse juttu kusagil mujal ei olegi. Küttekulu muutusi märganud ei ole, sest täna õhtul alles sain auto kätte ja tänu ketilaginale taha eriti sõita. Mida sa käiguvahetuse all silmas pead? Mul manuaalkast, see vahetab siis, kui ise tahan :)

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: T Apr 24, 2007 23:54
Postitas smargus
sry, minu pläkk selle käiguvahetuse osas :P
ma olen siin lugend svenssonite foorumit ja seal väidavad, et just aut.kasti puhul läheb asi hullemaks ehk see tobe viive ennem kui Qdwin'i tsiteerides "naba sügamise" lõpetab ja lendama hakkab - hullult käib närvidele. Mul teiseks autoks V70 T5 ja sellel nii pikka jokutamist pole

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: E Apr 30, 2007 18:34
Postitas scratchy
ma ei oska mitte midagi muud õelda... sitaks ilus auto on Sul:thumb:

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp

Postitatud: N Mai 03, 2007 21:28
Postitas tripp
Algselt postitas: scratchy
ma ei oska mitte midagi muud õelda... sitaks ilus auto on Sul:thumb:

Ma arvan ka nii :)

Et mitte niisama siin autot kiita, siis täna said külge ka uued ketid. Mootor nurrub, nagu kass :thumb:
Tänud Troosti töökojale ja suure vaeva nägijatele Iisakule/Trionicule :notworthy: