
Saab 9-5 2.3 t 2002
Võiks proovida küll korra seda vahetust. Kas seda piduri vaakumvõimendi leket kuidagi muud moodi ei saa peatada kui ainult terve kupatuse vahetusega. Kuna see susiseb sealt võimendi tagant siis on ehk mingid tihendid väsinud. On neid võimalik vahetada?
Saare huumorSelle täistule murega aitab selline mees nagu Otsa Ivar. Oli sama asi ja tegi paari tunniga asjad korda.


Võiks proovida küll korra seda vahetust. Kas seda piduri vaakumvõimendi leket kuidagi muud moodi ei saa peatada kui ainult terve kupatuse vahetusega. Kuna see susiseb sealt võimendi tagant siis on ehk mingid tihendid väsinud. On neid võimalik vahetada?
Enda omal oli sama viga ning niipaljukest kui mina aru sain siis oleks pidanud võimendi metallkorpuse lahti painutama ning healjuhul ehk oleks kannatanud seal sees miskit lappida teab kui kauaks, kuid läksin "lihtsamavastupanu" teed ning ostsin uue kasuatud (mille sain oma tarktorile hea foorumikaaslase abiga - 2.2 diislile selle leidmine oli pea võimatu, ei tea kuidas bensukatel)
Tulede relee lasin tartus ühel telefonide parandajal korda teha, aega läks ca 10 min.
Ok ei ole siis keegi pidurivõimendit vahetanud vist... 
Huvitab selline asi, et härrased püsikiirusehoidja kasutajad kas kerge jõnksutamine gaasiga käib asja juurde? Kiirus püsib paigas, pöörded ka aga on tunda kui masin gaasi lisab või mootor pidurdab. Seline tunne nagu jätaks vahele vahepeal aga nendel jõnksatuse hetkedel liigub ainult turbokell. Spido ja tahokas on paigas? Samamoodi oleks nagu kütusekulu tõusnud liitri võrra 100 km kohta ja moto temperatuuri kell kukub ka mõni kord nulli? Oletan, et jahutusventika käivitamiseks on ikka miski muu andur olemas?

Huvitab selline asi, et härrased püsikiirusehoidja kasutajad kas kerge jõnksutamine gaasiga käib asja juurde? Kiirus püsib paigas, pöörded ka aga on tunda kui masin gaasi lisab või mootor pidurdab. Seline tunne nagu jätaks vahele vahepeal aga nendel jõnksatuse hetkedel liigub ainult turbokell. Spido ja tahokas on paigas? Samamoodi oleks nagu kütusekulu tõusnud liitri võrra 100 km kohta ja moto temperatuuri kell kukub ka mõni kord nulli? Oletan, et jahutusventika käivitamiseks on ikka miski muu andur olemas?
Temp. andur(mootori oma) on tsentraalne,elik selle abil juhitakse kõike seonduvat. " Jõnksutamine gaasiga" viitab õhulekkele,või(ja) süüteprobleemile.
Võimendi võib julgelt panna ka kasutatu. Läbi roostetavad nad kõik, varem, või hiljem, ka uued. Vahetus on lihtne, kuid ebamugav.
edit. võimendi ju lekib, seega muud probleemid seotud sellega.
Võimendi võib julgelt panna ka kasutatu. Läbi roostetavad nad kõik, varem, või hiljem, ka uued. Vahetus on lihtne, kuid ebamugav.
edit. võimendi ju lekib, seega muud probleemid seotud sellega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tänan Trionicut konkreetse vastuse eest. Peab selle vahetuse siis ikka ette võtma. Aga kus kohas asub see temperatuuri andur mis vahest siis nagu töötab ja vahest mitte? Kas selline käitumine on tavaline kui andur tööd lõpetama hakkab või on see andur kusagil sellise kohapeal, et võib olla viga saanud või hoopis kehv ühendus näiteks?
Veel selline huvitav küsimus, et kui see sama andur, mis näiteb temperatuuri ka jahutust reguleerib siis kas Saabidel ei ole avarii süsteemi. Audidel peaks temperatuurianduri rikke korral lülituma sisse avarii süsteem mis paneb radiaatori ventilaatorid pidevalt tööle? Tundub natukene kummaline, et palaval suvepäeval võid oma neljarattalisest ilma jääda ainuüksi temp anduri rikke tõttu?
PS:
Kas on kellegil olemas pidurivõimendi vahetuse skeemi või oskab anda näpunäiteid millises järjekorras ja millise nurgaalt asjale läheneda?
PS:
Kas on kellegil olemas pidurivõimendi vahetuse skeemi või oskab anda näpunäiteid millises järjekorras ja millise nurgaalt asjale läheneda?