2. leht 2-st

Saab 9-5 2.3 t 2002

Postitatud: K Mär 20, 2013 19:18
Postitas Aero2010
Selle täistule murega aitab selline mees nagu Otsa Ivar. Oli sama asi ja tegi paari tunniga asjad korda.;)

Saab 9-5 2.3 t 2002

Postitatud: K Mär 20, 2013 19:30
Postitas Aero2010
Seda muidugi juhul kui asi lihtsalt lihtsalt relees ei ole..Kui teist releed katsetada tahad, kirjuta u2u-sse mul üks üle.

Saab 9-5 2.3 t 2002

Postitatud: N Mär 21, 2013 8:09
Postitas Kaspar
Võiks proovida küll korra seda vahetust. Kas seda piduri vaakumvõimendi leket kuidagi muud moodi ei saa peatada kui ainult terve kupatuse vahetusega. Kuna see susiseb sealt võimendi tagant siis on ehk mingid tihendid väsinud. On neid võimalik vahetada?

Saab 9-5 2.3 t 2002

Postitatud: N Mär 21, 2013 11:05
Postitas AndresV
Selle täistule murega aitab selline mees nagu Otsa Ivar. Oli sama asi ja tegi paari tunniga asjad korda.;)
Saare huumor :). Minu 9-kolmel kulus LKM üle jootmiseks 15 minutit (koos abitegevustega) :thumb:

Saab 9-5 2.3 t 2002

Postitatud: N Mär 21, 2013 11:53
Postitas Rauno
Võiks proovida küll korra seda vahetust. Kas seda piduri vaakumvõimendi leket kuidagi muud moodi ei saa peatada kui ainult terve kupatuse vahetusega. Kuna see susiseb sealt võimendi tagant siis on ehk mingid tihendid väsinud. On neid võimalik vahetada?

Enda omal oli sama viga ning niipaljukest kui mina aru sain siis oleks pidanud võimendi metallkorpuse lahti painutama ning healjuhul ehk oleks kannatanud seal sees miskit lappida teab kui kauaks, kuid läksin "lihtsamavastupanu" teed ning ostsin uue kasuatud (mille sain oma tarktorile hea foorumikaaslase abiga - 2.2 diislile selle leidmine oli pea võimatu, ei tea kuidas bensukatel)

Tulede relee lasin tartus ühel telefonide parandajal korda teha, aega läks ca 10 min.

Saab 9-5 2.3 t 2002

Postitatud: N Mär 21, 2013 17:51
Postitas Aero2010
Mainisin kui LKM-i vahetus ja ülejootmine ei aita, siis edasi kuskile põõrduda, mitte ülejootmiseks spetsialisti poole põõrduda:eureka:

Saab 9-5 2.3 t 2002

Postitatud: R Mär 22, 2013 10:01
Postitas Kaspar
Kui plaju see uus võimendi ka maksta võiks ja kas on mõtet otsa kasutatud? Äkki annab ka üsna pea otsad siis nagu natuke mõtetu investeering? Seal vist üksjagu tööd ka mille eest tuleb ju samuti maksta.

Saab 9-5 2.3 t 2002

Postitatud: P Mär 24, 2013 22:11
Postitas Kaspar
Ok ei ole siis keegi pidurivõimendit vahetanud vist... :)
Huvitab selline asi, et härrased püsikiirusehoidja kasutajad kas kerge jõnksutamine gaasiga käib asja juurde? Kiirus püsib paigas, pöörded ka aga on tunda kui masin gaasi lisab või mootor pidurdab. Seline tunne nagu jätaks vahele vahepeal aga nendel jõnksatuse hetkedel liigub ainult turbokell. Spido ja tahokas on paigas? Samamoodi oleks nagu kütusekulu tõusnud liitri võrra 100 km kohta ja moto temperatuuri kell kukub ka mõni kord nulli? Oletan, et jahutusventika käivitamiseks on ikka miski muu andur olemas?

Saab 9-5 2.3 t 2002

Postitatud: E Mär 25, 2013 7:49
Postitas Trionic
Temp. andur(mootori oma) on tsentraalne,elik selle abil juhitakse kõike seonduvat. " Jõnksutamine gaasiga" viitab õhulekkele,või(ja) süüteprobleemile.

Võimendi võib julgelt panna ka kasutatu. Läbi roostetavad nad kõik, varem, või hiljem, ka uued. Vahetus on lihtne, kuid ebamugav.

edit. võimendi ju lekib, seega muud probleemid seotud sellega.

Saab 9-5 2.3 t 2002

Postitatud: E Mär 25, 2013 21:30
Postitas Kaspar
Tänan Trionicut konkreetse vastuse eest. Peab selle vahetuse siis ikka ette võtma. Aga kus kohas asub see temperatuuri andur mis vahest siis nagu töötab ja vahest mitte? Kas selline käitumine on tavaline kui andur tööd lõpetama hakkab või on see andur kusagil sellise kohapeal, et võib olla viga saanud või hoopis kehv ühendus näiteks?

Saab 9-5 2.3 t 2002

Postitatud: K Mär 27, 2013 15:48
Postitas Kaspar
Veel selline huvitav küsimus, et kui see sama andur, mis näiteb temperatuuri ka jahutust reguleerib siis kas Saabidel ei ole avarii süsteemi. Audidel peaks temperatuurianduri rikke korral lülituma sisse avarii süsteem mis paneb radiaatori ventilaatorid pidevalt tööle? Tundub natukene kummaline, et palaval suvepäeval võid oma neljarattalisest ilma jääda ainuüksi temp anduri rikke tõttu?

PS:
Kas on kellegil olemas pidurivõimendi vahetuse skeemi või oskab anda näpunäiteid millises järjekorras ja millise nurgaalt asjale läheneda?