2. leht 2-st
Kiirendus....
Postitatud: K Jaan 16, 2013 22:08
Postitas Executive
Ise ei saa aru, kuidas Strut Bar ja madalad vedrud saavad otsekiireendust mõjutada
SAABi automaat käigukastidesse ei panda diffri lukke
Automaat käigukastid isegi 100% samasugustel autodel käituvad erinevalt. See sõltub juhtide sõidustiilidest viimasel ajal.
Kiirendus....
Postitatud: K Jaan 16, 2013 22:35
Postitas Swedbil
Lihtsam on kohvipaksu pealt ennustada kui minna ja kastide ylekandeid v6rrelda. Alusta sellest. Vaevalt et 2.0 ja 2.3 täpselt sama kast on.
Kiirendus....
Postitatud: K Jaan 16, 2013 22:47
Postitas Jupats
Minu mäletamist mööda olid need 4-käigulised(kuni 2001) kõik ühe ülekandega. Sama peaks kehtima ka 5-käigusliste(alates 2002) kohta.
Kiirendus....
Postitatud: K Jaan 16, 2013 22:50
Postitas Swedbil
Selge, ei teadnud et neil k6ik sama on. Saab on ikka uskumatu...
Kiirendus....
Postitatud: K Jaan 16, 2013 22:55
Postitas Jupats
Ega ma nüüd päris 100% kindel pole... Hetkel liiga laisk, et WISist asi järgi uurida.
EDIT: Laiskus läks korraks ära
4-käiguline
1998-2001 9.21 5.27 3.50 2.51 10.09
Aasta, 1.käik, 2.käik, 3.käik 4.käik, Rallikäik
5-käiguline
2002 - 2002 2,44 11,64 7,31 4,78 3,23 2,48 7,89
2003 - 2010 2,44 11,36 7,40 4,83 3,27 2,48 12,48
Aasta, differ, 1.käik, 2.käik, 3.käik 4.käik, 5.käik, Rallikäik
Kiirendus....
Postitatud: N Jaan 17, 2013 8:38
Postitas werc
Kui stendis ei ole käinud, siis kust sa võtad need KW ja NM numbrid?
Kiirendus....
Postitatud: N Jaan 17, 2013 8:41
Postitas Trionic
Minu mäletamist mööda olid need 4-käigulised(kuni 2001) kõik ühe ülekandega. Sama peaks kehtima ka 5-käigusliste(alates 2002) kohta.
Ei ole kõik sama,alustades turbiinidest ja... .
Kiirendus....
Postitatud: N Jaan 17, 2013 11:38
Postitas KorK
Kas mõlemal autol olid ka samad turbod?
Kiirendus....
Postitatud: N Jaan 17, 2013 13:23
Postitas Swedbil
Minu mäletamist mööda olid need 4-käigulised(kuni 2001) kõik ühe ülekandega. Sama peaks kehtima ka 5-käigusliste(alates 2002) kohta.
Ei ole kõik sama,alustades turbiinidest ja... .
Ma arvan ka et vähemalt aerodel peaks olema kiiremad kastid kui tava LPT-del.
Kiirendus....
Postitatud: N Jaan 17, 2013 18:31
Postitas kermo54
Kw. ja nm. on võetud softi järgi mis ecu-le kirjutati(loomulikult ei ole see 100%täpne)
Turbod on erinevad 2-sel mitsu ja 2.3 orginaal
Kiirendus....
Postitatud: N Jaan 17, 2013 18:31
Postitas kermo54
Kw. ja nm. on võetud softi järgi mis ecu-le kirjutati(loomulikult ei ole see 100%täpne)
Turbod on erinevad 2-sel mitsu ja 2.3 orginaal
Kiirendus....
Postitatud: N Jaan 17, 2013 19:28
Postitas Homersimpson
Mitsu võib ju ka originaal olla ...
Kiirendus....
Postitatud: R Jaan 18, 2013 11:49
Postitas kermo54
seda küll,aga mõlemad masinad olid algselt lpt.
Kiirendus....
Postitatud: R Jaan 18, 2013 13:10
Postitas D116
Turbod on erinevad 2-sel mitsu ja 2.3 orginaal
Kui 2.0 Mitsu turbo ja 2.3 väiksem Garrett, siis kõik selge

Kiirendus....
Postitatud: R Jaan 18, 2013 18:38
Postitas kermo54
Niiet minu mõte suurema lag-i ja ülekande võimekuse kohta võib paika pidada?