2. leht 3-st
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: R Jaan 13, 2006 12:20
Postitas Cyber
Kõige parem lahendus oleks saata see õnnetu album.ee puu taha ja teha endale mingi konto näiteks hot.ee-sse ning pildid sinna panna. Seal lubatakse vähemalt otse linkida piltidele. album.ee ja pilt.ee vist ei luba.
See, et osades kohtades avaneb ja osades mitte on mingi cachemise probleem ilmselt. Kui avada kopi-peist meetodil pilt, siis pöördub klient otse sinna ja talle näidatakse, kui siin linki klikata siis ei näidata, sest tegu on suunamisega nende juurde. Sel põhjusel on ka hetkel siin piltide asemel hoopis "album.ee" kirjaga pildikesed.
Ja siis lõpuks peaks teema veel puhtaks tegema sellest itijamast..

Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: N Jaan 19, 2006 23:54
Postitas fofa
Täiesti uskumatult kena masin.
Viib mõtted sellele, et sai omal ajal ikka loll oldud, et sama ilusa Anny maha müüsin

Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: L Nov 25, 2006 21:00
Postitas qdwin
Kui õieti mäletan, siis mõnda aega tagasi rääkisid käepäraste vahenditega tehtud nõel- või kuulklapist. Kas said hakkama? Ehk riputad mõne foto või skeemi üles? Kas midagi auto töös muutus?
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: L Nov 25, 2006 23:26
Postitas vulkanus
Varsti riputan, masin on täiega lahti kistud ja ootab uusi juppe ja kevadet kui uuesti talle eluvaimu sisse puhun.
Klapi pildid võiks paari päeva jooksul üles panna proovimise koha pealt oleks tarvis näiteks mõne heatahtkiku foorumlase liikurit kes oleks oma turbot purustama ,muidu lükkub asi kevadesse .Karta on ,et sai klapile liiga kange vedru ja liiga suure vindisammuga regulaatorpolt kuid, kes teab äkki töötab hästi.
ketke liikuriks on opel ja honda
varsti tuleb minu poolt ka veel üks pikem klassiku lugu kuid see võtab mõne päeva või nädala.
terv. Vulkanus
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: E Nov 27, 2006 0:25
Postitas vulkanus
Riputan üles ka oma sepistatud kuulklapi pole aimugi kuidas see veidi suurevõitu asi töötab ja kas üldse töötab.
Lulla tegemise peale kulus ala 150 EEKu ja oma töövaev, kui seda vaevaks nimetada saab
kahtlustan ise et sai liiga tugev vedru ja kuuli jaoks puudub piisav koonus samuti on liiga suure keermesammuga regulaatorpolt niiet timmimisega läheb raskeks, kes teab võibolla tuleks asjandust veidike edasi modida.
Plaan on teha sama süsteem ainult nõelklapina
(pildid riputasin ülesse foto 24 on see hea või halb ei oska kommenteerida.)
http://www.foto24.ee/album/8153
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: T Nov 28, 2006 11:40
Postitas vulkanus
Kuulklapi kommimine ei võta vedu, upitan veidi teemat.
Tõsiselt huvitaks, mida teadjamad sellesest santehnilise väljanägemisega jubinast arvavad .
http://www.foto24.ee/album/8153
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: T Nov 28, 2006 12:02
Postitas qdwin
Kõige lihtsam, proovi ära. See, kui välimust ei ole, ei sega tulemust.
Põhi, mille vastu kuul pressitakse, peab olema korralikult sile. Korrektselt puurides, kui kõik on jäik ja jäigalt kinni, jääb põhi üsna ilus. Kuuli ja korpuse vahele peab jääma niipalju ruumi, et õhk läbi käiks. Pika kuuli käigu korral ei tohiks ta avanenuna kuskile kinni jääda, näiteks W ja R auku. Kui vedru on pikk ja pehme, peaks vedru sisse mingi pika tihvti (puuri saba) panema toestamiseks, et vedru ei lendaks küljepeale. Pikk ja pehme vedru tagab samas ühtlasema surve erinevates avanemise asendites, ka reguleerimine on siis suht suurt keerme sammu arvestades täpsem. No ja muidugi oleks mõistlik kõik ühendused igaks juhuks tihedaks teha.
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: T Nov 28, 2006 12:10
Postitas vulkanus
Vot just see vedru leidmine ongi kõige keerulisem ,ei ole kohe üldse täpse jäikusega nagu vaja, kusagil müüa ka pole.
Kas keegi teab kus müüakse vedrusi.
Muud tingimused peaksid enam vähem täidetud olema.
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: T Jaan 30, 2007 23:56
Postitas vulkanus
Tänu trionicu pakutud varuosadele on masinale edukalt elu sisse aetud
Kokku on hetkel vahetatud siis veepump ,rullikud ,kenekas määritud ja puhastatud, ülemine mootori puks ,kerestabikapuksid, õõtsapuksid,poolpidune DI(kuna kulutusi juba liiga palju ei jõua uut panna tulevikumuusika)tehtud MBC klapp ja mootorit jahutab punane comma ,salongis hunnik pirne vahetatud
teha aga veel hulgi asju kõik mahlad peale jahutuse porikoobastesse hunnik pigi vaja panna turbokell vaja installida, ABSi andurid 2tk ja muu pesu ja küürimisest rääkimata
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: K Veebr 21, 2007 11:08
Postitas vulkanus
selline küssa, äkki keegi teab võrrelda, kas tonnine kasutab täpselt sama starterit, kui klassikul (uuema tüübi mootoril, ulemise asetusega)
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: K Veebr 21, 2007 16:56
Postitas Trionic
Vana tonnine küll ja ainult 2,0. Tegelikult annab neid startereid ka klapitada.
uuemate,M-94--- omad ei sobi vanematele ja vastupidi.Uuematel/vanematel otsakaane ja kinnituste vahe.
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: K Veebr 21, 2007 17:52
Postitas vulkanus
vot seda ma tahtsingi teada mul startereid kõvasti üle
siis tean mõne alle hoida muidu müün kõik maha
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: R Mär 30, 2007 21:03
Postitas vulkanus
Tegin täna siis esimese proovisõidu üle poole aasta ja bleederiga ja tunne oli vägev, turbo vilises nimodi nagu ei kunagi varemja tõmmet oli ka küll ja enamgi veel.
Kahju ainult, et turbokella ei ole, siis saaks ka bleederi korralikult õigeks sättida, pold julgust nagu korralikult vajutada ei tahtnud nagu cut offi asja viia.Samas pole ka teada kuhu maani tollel hirchi ajuga survet tõsta võib arvata on, et enne lendavad vaese garreti labad korpusesse kui cut off tuleb.
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: L Mär 31, 2007 0:51
Postitas qdwin
Algselt postitas: vulkanusturbo vilises nimodi nagu ei kunagi
Aiaiai! Soovitan hakata lugema blocketis ja bildelsbasenis Mitsu müügikuulutusi!
Selle ajuga peaks cut off tekkima kuskil 1,5 bar juures. Garret jääb nii või teisiti nõrgukeseks, üle 0,7 bar pole eriti soovitatav. Muidugi kui läbisõidud jäävad tagasihoidlikuks, pole ju vahet. Võib rahulikult ka 1,3bariga sõita.
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: L Mär 31, 2007 9:11
Postitas saabu
Mul on 16 cm läbimõõduga SAAB turbo APC originaal mõõdik olemas.
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: N Mai 31, 2007 19:58
Postitas vulkanus
Nonii hetkeseadistusega rõhud teada (tänud kudanik saabule kes oma vägevat turbokella proovida andis)
Igatahes tulemused sellised kiirendus 3 käiguga tõi esimese laksuga 1.3 ja edasi püsivalt 0,9
Seega kindlalt garretile liiga palju, keerasin bleederil pool keerdu tagasi igaks juhuks.
Bleeder igatahes täiega toimib, sai ka veidi edasiarendatud versioon tehtud kuid seda pole jõudnud veel testida, teoreetoliselt peaks andma sujuvamalt regullida.
Tahtsin veel küsida kas vaakum tühikäigul võib olla 0,5-0,6
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: N Mai 31, 2007 20:19
Postitas csn
0,6 vaakumi peaks OK olema
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: N Mai 31, 2007 21:56
Postitas vulkanus
jah eks ta kõigubki enam vähem sinna kanti .
Nüüd veel selline küsimus, kas on võimalik, et armatuuri lahti kiskudes kirjutas SRS i veakoodi kuhugi ajju. Nimelt paigaldasin turbokella ja vahepeal sai süüde sisse keeratud, et kontrollida taustvalgustust , paar kontakti oli lahti jäänud.
on kelelgi kogemusi ,ega too sega, aga ikkagi üks tuluke rohkem põlemas.
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: N Mai 31, 2007 22:32
Postitas suur
Algselt postitas: vulkanus
Nüüd veel selline küsimus, kas on võimalik, et armatuuri lahti kiskudes kirjutas SRS i veakoodi kuhugi ajju. Nimelt paigaldasin turbokella ja vahepeal sai süüde sisse keeratud, et kontrollida taustvalgustust , paar kontakti oli lahti jäänud.
on kelelgi kogemusi ,ega too sega, aga ikkagi üks tuluke rohkem põlemas.
Kuna SRS tuli põleb, siis turvapadjad sul ei tööta.
Ükskord vahetasin armatuuri pirne ja keerasin kah lolli peaga süüte sisse, kui osad armatuuripistikud lahti olid. SRS aju fikseeris koheselt, et SRS lambiga mingi kamm ja kirjutas veakoodi SRS mällu mistõttu turvapadjad deaktiveeriti. Veast sai lahti TECH2 abiga. Aega võttis mõne hetke.
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: R Juun 01, 2007 0:12
Postitas Jupats
airbagi veakood jääb jah mällu... Nagu Vulkanus juba mainis siis tech2, 2sek ja valma. sry OT
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: T Sept 18, 2007 10:24
Postitas vulkanus
Teeme siis väikese teema siis ka tonnise alla.
Probla järgmine ühel heal päeval kammis mu tonnise aut kast käigud sassi, jäin kohe seisma ja selgus et kick dawn trossi regulaator mutikas lahti ja käigud mokas.
Panin oma mõistuse järgi asja paika, kuid ikkagi on veidi imelik, kui vajutada rahulikult siis vhetab normaalselt 2000-2500 vahel
kui järsku vajutada siis lappab minuarust käigud liiga ruttu läbi ja ülde võiks natuke sujuvam olla.
Kui mõni teadja viitsib, siis võiks seletada kick dawn trossi regullerimise põhika lahti, mis mõju on üles poole tõmbamisel, mis jällegi alla poole.
oleks väga tänulik
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: T Sept 18, 2007 10:54
Postitas qdwin
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 9#pid20041
Kui tross on liiga pingul, võib kast kiirusel 80-85 kick-downi puhul suisa esimese käigu sisse lajatada. Kui tross on liiga lõtv, vahetatakse käigud esimesel võimalusel üles. Vahetus ise võib venida pikaks, lohisevaks. Väga uimaselt kiirendades võiks 3->4 vahetus toimuda pealt 65km/h.
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: T Sept 18, 2007 11:08
Postitas vulkanus
just müstika on minu jaoks see kas pingutamise juures mõeldakse trossi allapoole tõmbamist või üles poole(loll küsimus)
3-4 mul sellajal vahetabki lihtsalt järsult kiirendades lappab käigud liiga ruttu läbi, see siis tähendab et on ikka liiga lõtv
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: T Sept 18, 2007 11:23
Postitas qdwin
Keerad fiksaatorpoldi veidi veidi lahti, liigutad rüüži allapoole - selle tagajärjel tuleb tross natuke rohkem välja. Tross lähebki rohkme pingesse. Igaks juhuks katsu mingi märk peale joonistada, siis on peale totaalset puussepanemist lihtsam nullist alustada. Kui vahemik on enam vähem kindlaks tehtud, saab 1mm sees väga suuri muutusi organiseerida.
Et ruumi eriti ei ole, hästi ei näe ka, siis tavaliselt kas ei liigu see toruke üldse või liigub kohe oma 5mm korraga. Kümnendiku kaupa liigutamine eeldab kellassepa käsi. Jõud tööle sepakätega Vulkanus! Lisaks kipub ruumipuuduse tõttu see mutrivõti alati kas auto alla kukkuma või jääb kuskile tundmatusse kohta vahepeale pidama.
Saab 9000 CSE Anniversary, Vulkanus
Postitatud: T Sept 18, 2007 11:29
Postitas vulkanus
Tänud!!!!!! seda ma tahtsingi kuulda, ma pingutadin vale pidi:red:
Kuigi lõpuks panin jumala suva järgi ja hakkas enam vähem sõitma, et rahul olla
Eks tuleb siis otsast pele hakata, ruumi on seal tõesti vähe ja see töö vajaks poole peenemaid käsi, et sinna vahele ära mahtuda.