


http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 0#pid11638Trionic:
... oli kunagi classic,kuhu oli istutatud 99 turbomootor(vana B mootor).Sellel puudus üldse WG.membraan(oli ära sulanud ning uus tundus ülikallis siis).Selle mootoriga juhtus Peoleo motelli juures ka lõbus lugu.Võtsin ilusad hiired Laagrist teeäärest peale ja surusin labida läbi põranda.Kiirus tõusis 220-ni ja siis käis pauk ja pilpaid lendas.Hiired naersid,mul pisar silmas.
Plahvatus oli nii võimas,et lõi pöidlajämeduse augu 3-4 silindri hülsside vahelt läbi ja plokokaan purunes täiesti,kolbidest jäid ainult sõrmekinnitused kepsude otsa kõlkuma:thumb:
Algselt postitas: avelito
Hoidke meile parem pöialt Poola läbimisel![]()
Viimase otsa tonniste puhul varda pikkuse reguleerimine olulist rõhu tõusu ei võimalda. Bypassi tagurpidi külgepanemine, Wastegatele topeltvedrude lisamine ja talle pähelastava rõhu reguleerimine mõjutab oi kui tuntavalt.Algselt postitas: ptrt
Kui turbo ühel hetkel rõhku liiga kõrgeks hakkab ajama, siis rõhk liigutab membraani ja keerab sellega klapi lahti, lastes osa väljalaskegaase turbost mööda. Selle varda pikkusest nüüd sõltub, millal sisselaske rõhk hakkab wastegate'i paotama, ehk - kui suureks rõhk sisselaskes minna saab.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Naljamehed.
Kui ütleme oleks vaja turbo rõhku peale keerata, siis on vist tugevamaid kepse ja kolbe vaja (sepistatud). Intercooler peab ka vist suurem olema?
Algselt postitas: aljoga
ei tea tonnistest küll suurt halligi, aga minu teada ei ole tehases ühelegi Saabile blow-off valve`sid (BOV) peale pandud, mis seda sisisevat häält teevad. Saabidel kasutatakse by-pass klappe, mis ei saada õhku käiguvahetusel mitte atmosfääri (nagu BOV-id), vaid tagasi ringlusesse (enne turbot asetsevat õhutorusse) ja mingit sisinat sealt ei tohiks tulla.
Seega Mitsu.Algselt postitas: Trionic
Parim oleks juba laagritel kompressor panna,aga hinnaklass hoopis teine.