2. leht 2-st

Sõidu aeg viskab tagant suitsu pilve ülesse.

Postitatud: P Mai 19, 2013 14:28
Postitas Kaspar
Küünlad on ngk margi järgi ja need täiesti uued, mingeid mootori, õli ega muid tulesid ei põle. Tagant tuleb sinine ( õli suits) mingil hetkel lisanudub valge aur. Käivitada väga ei tahaks niisama enam. Kolinat ei olnud. suretades oli miski imelik kägin ainult. Käivitub normaalselt, välja sureb ka normaalselt mitte järsult ( saaledega pidi kiiluma minu info kohaselt) On kadunud natuke jahutust ja natuke õli ( ei ole suured kogused) Sooja mootoriga läks kõik normi suits kadus jäi kerge sinine vine kohati ja mootori pöörded olid normis. Turba ei logise, rõhk on normis, sooja mootoriga tuuritades toimis ( eile), täna ei ole proovinud. Õhu lõdvikutes värske õli.

Mootor on minu teada õhtal siis kui ta enam ei tööta või siis korralikult klopib. Viimasel juhul peaks saama ka veel miskit parandada.

Sõidu aeg viskab tagant suitsu pilve ülesse.

Postitatud: P Mai 19, 2013 14:56
Postitas Kaspar
Nii. Võtsin siis nobedalt küünlad maha.

nr1. Kergelt õline
nr2. kuiv
nr3. kuiv
nr4. väga õline!

Sõidu aeg viskab tagant suitsu pilve ülesse.

Postitatud: L Juun 08, 2013 16:25
Postitas Kaspar
Aga täna tuli siis lõpuks välja et saab küll mitu asja korraga õhtale minna. Plokikaas ja turbo. Esialgu siis kaan kõver. Käis lihvimises, uued tihendid olemas ja plaanisin juba ka kokku hakata panema kui tekkis mõte korra turbo ots ka lahti keerata. Võtsin siis vardaotsast kinni. logiseb edasi tagasi üles alla ja mööda korpuse seinu. Et siis tuleb kokku panemine teadmata ajaks edasi lükata.

Siit ka üleskutse, et ostan 2,3t 136kw mootorile turbo. Kõik head ja veelparemad pakkumised palu siis minu poole teele panna.