2. leht 2-st

SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak

Postitatud: K Aug 21, 2013 20:33
Postitas kasparius
Proovi turbosse tulev AL toru lahti võtta, saad katsuda vähemalt kas lõtk on turbo pöörlemisvõllis. See on mingi torxiga ja mõne 12 või 13ga kinni. iizi
Samas võib turbo võll olla korras, aga
ikka T läbi.

SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak

Postitatud: K Aug 21, 2013 21:10
Postitas ivomets
eheee, ikka lõbus värk küll!:P
aga kas sa seda lugesid, et kui Turbo saabi osta , siis peaks 1000 euri tagataskus igaks lolliks juhuseks olema??
Kui on, on hästi ja saad varsti masina korda! :D

Eks see turbiin saba andis, mis muud: Püüa rahulikult veits kulgeda, äkki läheb üle!? surnud karterituulutus võib kah põhjustaja olla.

aga hoia teema kuum!

SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak

Postitatud: N Aug 22, 2013 8:32
Postitas iisak
Aga küsimus- kui hea mõte on arvates remondimehe idee lasta turbo korraks mootori küljest lahti ja vaadata, kas siis ka suitsu tuleb?
Too nüüd ruttu sellisest "remondikohast" oma ato ära :wall:

SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak

Postitatud: N Aug 22, 2013 8:36
Postitas ivomets
Aga küsimus- kui hea mõte on arvates remondimehe idee lasta turbo korraks mootori küljest lahti ja vaadata, kas siis ka suitsu tuleb?
Too nüüd ruttu sellisest "remondikohast" oma ato ära :wall:

Tegelikult on Iisak on just see õige vend, kes sind oskaks aidata! Ära häbene helistada ja uurida täpsemalt. ( ega uued tulijad kohe ei tea, keda kuulata ja kust saada abi, mis on abi eest!)

SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak

Postitatud: N Aug 22, 2013 8:38
Postitas Trionic
Tsitaat:
" kui hea mõte on arvates remondimehe idee lasta turbo korraks mootori küljest lahti ja vaadata, kas siis ka suitsu tuleb?"
Väga ebapädev remondimees:wall: . Pane uus kompressor(+õhu- ja õlifilter ning õli) ja jälle korras.

SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak

Postitatud: N Aug 29, 2013 17:15
Postitas sebastian
Selline küsimus. Bypass voolik(vähemalt nii sain ma aru), mis tuuleklaasi pool mingisse pessa läheb, viskab järsul kiirendamisel lahti. Miks? Ning mida sellega ette võtta?
Paremini kinni. "Nipukaga" näiteks...või kuidas seda (kaablisidet?) korrektselt nimetada.
Need on küll nime poolest vaakumvoolikud, aga sees on kiirendamise ajal üsna soliidne surve.

Võibolla peaksid need voolikud üldse vahetama. Kui küljest lendab, siis ilmselt see kumm üsna viletsas korras.
Katsudes teeb voolik näpud tahmaseks - ka üsna kindel märk, et vahetada need voolikud tuleb.

SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak

Postitatud: N Aug 29, 2013 19:43
Postitas 9-5LPT
Selge. Siinkohal küsimus tartlastele. Kuskohast teie oma Saabidele varuosasid muretsete? Ilmselt vaja vahetada ka õhufilter jms. primaarsed detailid.

Enamusasju olen Raunexist ostnud (viljandi ringi lähedal), mul kellegi kliendikaardi number ka, kirjuta privasse kui huvi on, sellega saad mingi 10-15% alla :).

SAAB 9-3 SE, 2002, Kudak

Postitatud: R Sept 27, 2013 18:45
Postitas kasparius
uuesti küsin, et open SId-il palju "Pinl " näitab full boostil näiteks 4-s käik üle 3k rpm?
ja mis "Mair req" näitab full boostil?
Sain "Pinl" stage1-ga täna isegi 2150 viiendaga. Mul küll teine turbo