2. leht 2-st
Saab 900 Aero, 1989 (MY90), teager (MÜÜDUD!)
Postitatud: P Dets 10, 2006 15:49
Postitas teager
Algselt postitas: farmacoma
ma mõtlesin et kas kummid vilisevad, sa enne kurtsid et ei taha viliseda
Hetkel ei julge eriti, nii naelte pärast kui ka cutoffi pärast.
Esimese käiguga startides viive on väiksemaks jäänud, kuid mu enda arvates pole veel piisav, et kumme põletada...
terv, teager
Saab 900 Aero, 1989 (MY90), teager (MÜÜDUD!)
Postitatud: P Dets 10, 2006 22:40
Postitas Trionic
3 käiguline vajab natuke ümberõppimist,siis saab ka ilma vurrita isendil ketsi põlema.
Saab 900 Aero, 1989 (MY90), teager (MÜÜDUD!)
Postitatud: P Dets 10, 2006 22:45
Postitas teager
Algselt postitas: Trionic
3 käiguline vajab natuke ümberõppimist,siis saab ka ilma vurrita isendil ketsi põlema.
Ehk mõningaid vihjeid?
Automaatkasti lõhkuda, hoida samaaegselt gaasi ja pidurit all ning siis pidur vabastada?
terv, teager
Saab 900 Aero, 1989 (MY90), teager (MÜÜDUD!)
Postitatud: P Dets 10, 2006 22:50
Postitas Trionic
See ka variant,ja ega ta korras kastile miskit kurja ei tee.3 sed tahavad jube jõulisi drosselklapivajutusi,et hüdrotrafo korralikult libisema saada.Siis hakkab erksamalt liikuma ka ja kütet ka enam rüüpama.
Saab 900 Aero, 1989 (MY90), teager (MÜÜDUD!)
Postitatud: T Dets 12, 2006 0:16
Postitas Jupats
ma kasutan pidurplussgaasipedaal varianti ise suhteliselt tihti. Ei pidavat saabikastile väga midagi tegema. BMW ja audidel ei tohi nii teha.
Saab 900 Aero, 1989 (MY90), teager (MÜÜDUD!)
Postitatud: T Dets 12, 2006 7:53
Postitas Trionic
Pole mingit vahet,bemmi,või saabi,vms. kast.
Saab 900 Aero, 1989 (MY90), teager (MÜÜDUD!)
Postitatud: T Dets 12, 2006 15:57
Postitas TGB
Mul ka plaan susiseb pikemat aega juba svenssonitelt selline auto osta! Vähe on neid seal pakkuda ja suht kähku müüdud ka saavad kui miskit tekibki. Automaatkastiga varianti olen eriti harva kohanud. Kas tohib teada kui palju selle auto eest raha pidid loovutama? Ma nii 20k sek-i arvestanud ostuks aga kindel veendumus puudub kas sele raha eest korras autot saab.
Saab 900 Aero, 1989 (MY90), teager (MÜÜDUD!)
Postitatud: T Dets 12, 2006 16:03
Postitas teager
Korras klassik aerod (T16) algavad 25K sekist, alla selle saad räbala või pornotuuningus masina.
Alternatiiv on T8 aerod, selline, nagu
Aljogal.
terv, teager
Saab 900 Aero, 1989 (MY90), teager (MÜÜDUD!)
Postitatud: T Dets 12, 2006 16:08
Postitas TGB
Ma 25 ka nõus maksma

Ainult et tonnise kõrvalt on raha visa järgi jääma! Isegi viimase müüki olen kaalunud et T16 osta ainult et kliimast ja aut kastist on kahju hakanud! Eks ole sinna alla maetud ka omajagu ja vaevalt keegi ostakski seda autot sellise hinna eest nagu ma temast loobuda raatsiks

Saab 900 Aero, 1989 (MY90), teager (MÜÜDUD!)
Postitatud: T Dets 12, 2006 16:10
Postitas teager
Algselt postitas: TGB
Isegi viimase müüki olen kaalunud et T16 osta ainult et kliimast ja aut kastist on kahju hakanud!
Minu omal on nii automaatkast kui töötav konditsioneer olemas

See on kuidagi kahe silma vahele jäänud, aga 2005 septembris sai Laki Troostis pandud uus konditsioneeriradiaator ning süsteem täidetud - sai veel sügisel külmkapis sõitmist nauditud
Kliimast tunneb siiski puudust, laisk inimene, ei viitsi ise kruttida nuppe
terv, teager
Saab 900 Aero, 1989 (MY90), teager (MÜÜDUD!)
Postitatud: T Dets 12, 2006 16:11
Postitas TGB
Mul tatt jookseb juba suunurgast niigi...