Auto siiamaani alles, kuigi ise igapäevaselt sellega ei liigu. Turboga selline tore asi, et tänaseks päevaks on ka see "remonditud" variant ära väsinud. Siinkohal ootaks uusi ideid turbo vahetamiseks. Kas otsida kasutatud turbo? Palju tänapäeval uued maksavad? Kas otsida samasugust või leiab normaalse hinnaga ka vähe "käredama"? Pole kaua aktiivselt Saabi teemaga tegelenud. Tunnen ennast loll kui lauajalg
Saab 9000 CS 2.3T, 1992, Heigo
Äratame igivana teema ellu 
Auto siiamaani alles, kuigi ise igapäevaselt sellega ei liigu. Turboga selline tore asi, et tänaseks päevaks on ka see "remonditud" variant ära väsinud. Siinkohal ootaks uusi ideid turbo vahetamiseks. Kas otsida kasutatud turbo? Palju tänapäeval uued maksavad? Kas otsida samasugust või leiab normaalse hinnaga ka vähe "käredama"? Pole kaua aktiivselt Saabi teemaga tegelenud. Tunnen ennast loll kui lauajalg
Auto siiamaani alles, kuigi ise igapäevaselt sellega ei liigu. Turboga selline tore asi, et tänaseks päevaks on ka see "remonditud" variant ära väsinud. Siinkohal ootaks uusi ideid turbo vahetamiseks. Kas otsida kasutatud turbo? Palju tänapäeval uued maksavad? Kas otsida samasugust või leiab normaalse hinnaga ka vähe "käredama"? Pole kaua aktiivselt Saabi teemaga tegelenud. Tunnen ennast loll kui lauajalg
Esindusest. Tegelikult ka, sealt saab kõige odavamalt. Enamusel, kes Mitsu pannud, on see esindusest pärit. Kui ise santehnilisi torusid ei viitsi teha, on sul veel lisaks vaja õlitus-jahutus torusid 3-4 tk T25->TD04 conversion jaoks.
terv, teager
terv, teager
