2. leht 3-st

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: N Mär 23, 2006 16:17
Postitas midnight
Algselt postitas: mart96
oot oot-ma ei saanud aru, milleks te seda mootorinumbrit otsisite:o

seda pole ju registreerimisel küll tarvis...

tavaliselt pole tõesti vaja, aga kuna auto oli soome oma, siis soome tehnopassis polnud andmeid mootorivõimsuse kohta. arki onul oli vaja seda teada, kuna see pannakse eesti tehnopassi kirja.

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: N Mär 23, 2006 22:09
Postitas Cyber
irw... VIN kood ju ütleb..:) teadurid... Ma regimas käisin, siis oskasid nad küll sealt võimsuse välja lugeda.

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: N Mär 23, 2006 23:54
Postitas midnight
Algselt postitas: Cyber
irw... VIN kood ju ütleb..:) teadurid... Ma regimas käisin, siis oskasid nad küll sealt võimsuse välja lugeda.

oleneb vist kes seal parasjagu töötab, office humor:D

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: R Mär 31, 2006 18:23
Postitas midnight
mõned pildid ka, siis kui masin juba eestis:P
siin on veel soome nr peal; nüüd eesti omad küljes....esinumbrikoht oli numbrialuse ja eesti suure registreerismimärgi jaoks tiba väike....lõpuks sai traadiga kinni pandud, loodame, et ära ei tule.

niipalju veel, et kui suvel aega ja sooja ilma on, siis võtan ette laepolstri vahetuse.... tagaistujal on pea polsrtiriide sees omadega juba.

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: R Mär 31, 2006 18:24
Postitas midnight
siis kui lumi veel maas oli

Lisatud failid

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: R Mär 31, 2006 18:25
Postitas midnight
kahjuks oli juba ostes keegi tore kapoti pealt saabi logo ära nihverdanud:(

Lisatud failid

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: R Mär 31, 2006 18:28
Postitas midnight
tagumise reg. märgi sai kenasti ära vahetutud..aga esimesega, nagu ma enne mainisin tekkis probleeme. teen varsti pilti siis näitan.

Lisatud failid

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: L Apr 08, 2006 18:46
Postitas midnight
see on esinumbrimärk; nagu ma ennem mainisin, alus oli tsipa liiga suur, aga traadi abil sai kinni pandud:eureka:

Lisatud failid

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: L Apr 08, 2006 21:29
Postitas tarmiit
Sama minul,kui numbrialused saabneti kirjaga kätte sain ja külge panema hakkasin,siis esimese jätsin külge panemata,no jäi kuidagi pornolt! Aga tagumine,see peab olema,sest jälgiv silmapaar asub ju sinu taga!

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: L Apr 08, 2006 23:20
Postitas Nakataja
Mina lasin lihvmasinaga numbrialuse otsad kaldu (niipalju kui kannatas) ja liimisin keskele veel 4 mm paksused kummiribad ja asi jäi päris ilusasti õigesse asendisse. :thumb:

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: L Apr 08, 2006 23:27
Postitas Cyber
Esimese numbri jaoks jah soovitav mõningad paksud seibid või puksid omada. Tagumise jaoks pidi alusel auke pisut viiliga kaasa aitama, siis läks paika.

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: N Apr 13, 2006 15:54
Postitas midnight
kas keegi oskab midagi selle kohta öelda, et kui saabiga kiirus üle 70-ne minema hakkab, siis tekib selline tunne nagu oleks lennukis... täpselt nagu propellerlennuk oleks kuskil kõrval...või on miskit viga? :freak:

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: N Apr 13, 2006 16:28
Postitas cilpkonn
kipub lendu minema või vibreerib ? :P

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: N Apr 13, 2006 20:37
Postitas mart96
siis peab ikka midagi viga olema-ise sõitsin oma Aeroga ka 170 ja propellerlennuk küll meelde ei tulnud-pigem tekkis assotsiatsioon reaktiivlennukiga;)

kas rattad on ikka tasakaalustatud ja rehvid korras?

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: N Apr 13, 2006 23:32
Postitas midnight
To cilpkonn: kle lendu ikka ei tõuse:D.... ja ei tundu vibreerimima ka.....aga eks ma pean kuulatama, äkki annab mingit aimu..
To mart96: vot rataste seisu polegi eriti uurinud, praegu veel talvekummid all, ja kuna vartsi vahetab suve omade vastu, siis ple uurinud. laisk olen. rehvid ise on korras, suht uued, ostes sain uued naelikud kaasa:)

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: R Apr 14, 2006 0:28
Postitas andreas
Mu vana karpaga '83a. classic hakkas samuti 175 Km/h juures propellerlennuki häält tegema :headbang:

rattalaager äkki?

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: R Apr 14, 2006 10:01
Postitas cilpkonn
OT: omal siuke mure naisukese bumeriga... kuni 90ni on kõik väga okei, peale seda hakkab mingi vibreissön ja kestab kuni 110-120 km/h'ni, peale seda jälle asi paikas.... velgi kontrollitud siin ja seal ja kumme ka, vigu pole leidnud :( niiet sõidamegi siis kas 90'ga või üle 110 :P

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: R Apr 14, 2006 11:12
Postitas midnight
Algselt postitas: andreas
Mu vana karpaga '83a. classic hakkas samuti 175 Km/h juures propellerlennuki häält tegema :headbang:

rattalaager äkki?

...ei peaks olema, see on välja vahetatud. algus oli paremaesirattalaager kulnud, ja siis oli koguaeg pidev müra. peale vahetust, pole seda häält olnud enam, ja teised laagrid peaksid korras olema.

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: E Apr 24, 2006 19:08
Postitas midnight
täna otsustas auto mu parklasse jätta... hakkasin koha pealt minema...kuulsin, et korraks oli mingi imelik kolin, arvasin, et käigukastist tuleb...sain oma sada meetrit sõidetud ..kui järsku kadus jõud ära ja auto enam omal jõul edasi ei liikunud. lõpuks sai auto troosti pukseeritud. seal öeldi, et arvatavasti veovõll läks katki....ja et nädalalõpuks vaatab ära mis viga, kuna tal on hästi pikk järjekord seal... nojaa...mõtlesin, et oki..vb paari nädala pärast saab siis kasutada... aga õnneks, tänud troosti meestele, helistasid juba paari tunni pärast ja ütlesid et vahetavad veovõlli ära ja korras. kahjuks jälle rahakott kannatab:(

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: E Apr 24, 2006 22:53
Postitas Sipsik
Teine kord on targem enne asjatundjamatega nõu pidada, kui rahakoti raudade avamiseks läheb. Vigadest õpitakse, mu kallis vennakene :P

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: E Apr 24, 2006 23:03
Postitas midnight
To krss: oh...oleksin teadnud, et see seal kastis oli..
Tu Siiiri: mhmm:)

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: T Apr 25, 2006 0:02
Postitas Tan
Algselt postitas: cilpkonn
OT: omal siuke mure naisukese bumeriga... kuni 90ni on kõik väga okei, peale seda hakkab mingi vibreissön ja kestab kuni 110-120 km/h'ni, peale seda jälle asi paikas.... velgi kontrollitud siin ja seal ja kumme ka, vigu pole leidnud :( niiet sõidamegi siis kas 90'ga või üle 110 :P

Vanal mitsul andis kunagi 120 juures alanud ja sealt vaikselt laienev vibra märku, et viimane aeg hammasrihma vahetada.. Bumeril muidugi kett, aga ..

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: P Mai 07, 2006 23:44
Postitas midnight
viimase aja tegemistest kah nati.
sai veovõlli ära vahetatud, vana ütles teepeal kahjuks üles. tänu sellele enam ei hakka auto undama suurematel kiirustel, on vaikne:)
reedel ütles üles kesklukk... ja täna tulles pikemalt sõidult avastasin et mu kütusemõõdik nöitab ikka kenasti valesti, tuli hakkas põlema, aga näidik näitas ikka poole peal, ja alla kolmekümne ei langenudki kui kütus oli juba täiesti otsas, just 10 km enne linna pärnu mnt-l kanama teeristis. mis siis ikka, leidsin autost tosooli nõu, viimane lõpp mis seal veel oli, sai kuskile tühja pudelisse kallatud. ja siis sammud lähima tankla poole,.... kilomeeter sinna ja umbes sampalju tagasi... ja lõpuks sai kojameeste pakendist, mis veel autos vedeles, renni teha, kuna 5liitrisest klaasipesu vedeliku nõust on keeruline ilma voolikuta paaki valada. kogu tegevus võttis siis umbes 20 min aega... lõpp hea kõik hea.... aga ei...kus sa sellega, jõudsin linna, läksin tuppa, auto akna alla pargitud ja kuulen et midagi undab auto juures. läksin vaatama, ventilaator töötas, kuigi mootor oli ammu vait... miski muu ei aidanud kui vetsin ventikaö juhtme tagant ära, proovisin õhtul paari tunni pärast uuesti. mootor ei tööta, panen vantika juhtme taha, ja kohe hakkab puhuma .... võtsin siis juhtme ära, et mis ta niisama töötab...aga jhmm.. mingi anduri rike vist, sest miks peaks ventikas töötama kui mootor ei tööta.....:freak:

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: E Mai 08, 2006 0:01
Postitas Cyber
Algselt postitas: midnight...sest miks peaks ventikas töötama kui mootor ei tööta.....:freak:
No natuke võib üldiselt. Tuled tulise mootoriga sõidust ja jätad seisma auto. Vesi enam ringi ei käi ja temperatuur tõuseb jääksoojusest. Temperatuuriandur ka soojeneb tänu sellele ja ventikas lähebki käima. Väga õige tegu, muidu võiks ka koha peal keema minna auto ja siis pole kaua enam kõverat plokikaant oodata. Mahlad segamini ja puha...

Vähe uuematel autodel jääb isegi elektriline veepump ringi ajama mahlasid.

Saab 900I-IM, 5 D Combi Sedan, 88, midnight

Postitatud: E Mai 08, 2006 19:34
Postitas midnight
to Cyber: sellega on korras, härra krss aitas mind selle infoga, tänud sullegi.

keskluku kaitse oli läbi, vaatasin et seal käib 10ne kaitse, panin praegu 15nese asemele, kuna kümnest polnud. vaatab kaua kestab.