2. leht 3-st
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: K Okt 09, 2013 15:34
Postitas lemps14
Iseenesest ei tohiks mootor üldse õli võtta. Kui turbo hakkab vananema siis hakkab seda kaduma aga 1,5-2l on ikka palju mis palju
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: N Okt 10, 2013 13:52
Postitas Aero2010
Tankisin Olerexist 98-t ja oli sama asi, hommikul puterdas seisma ennast peale käivitamist. Teise korraga kõik kena. Põletasin selle saasta kiirelt ära kõik mis sain ja panin nitrot Alexelast+kendi lisandi sisse. Suht kange segu tegin 10L kütet+terve pudel Kenti. Puterdamine igatahes kadus. Solki on viimasel ajal päris palju liikvel pea igas tanklaketis. Ühel tuttaval hakkas isegi zigull puterdama 95st. Ja neid hädasid minu elukoha juures mitmeid olnud. Aga õnneks see mõõduv probleem. Minu 9-5 Aero ei võta üldse õli näiteks.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: N Okt 10, 2013 16:53
Postitas pistyk
No võta siis kinni,millesest tanklast tankida,ise millegipärast väga ei usu,et mõnest tanklast saab sellist solki et isegi mootor hakkab tõrkuma
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: N Okt 10, 2013 16:57
Postitas mortenx
et siis peab tanklaid hakkama testima, tartu lõunakeskuse neste 98 ei kõrvalda probleemi igatahes:D
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: N Okt 10, 2013 17:42
Postitas S9K
Tangin ka nestes, sama probleem.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: N Okt 10, 2013 20:47
Postitas saabu14jr
No võta siis kinni,millesest tanklast tankida,ise millegipärast väga ei usu,et mõnest tanklast saab sellist solki et isegi mootor hakkab tõrkuma
Kahjuks ikka saab küll.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: R Okt 11, 2013 0:06
Postitas Aero2010
Loomulikult saab. Ja kõige naljakam asi oli see, et ükskord oli nestes diisel ja bensiin segamini. Diisli püstolist tuli bensiini ja vastupidi:D Aga see selleks, solki jagatakse rahvale päris palju. Kasumid vähenesid ja hakati solgiga lahjendama jälle. Pole esimene kord.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: R Okt 11, 2013 16:23
Postitas ergoh
ja süüte mitmekordsest sissekeeramisest enne käivitamist kasu ei ole..ikka puterdab esimesel korral ja sureb välja,ning teisel käivitamisel läheb poolest pöördest käima nagu midagi poleks viga..
Minul hakkas sügiseste ilmadega taoline jama pihta. Vahel käivitus paugust, vahel pidin pikalt ketrama, vahel käima minnes plödises jõuetult. Asi kulmineerus ühe hommikuga, mil auto enam üldse ei käivitunud. Vända asendi andur oli ära koolenud. Nüüd uus peal ja käivitub paugust.
Lihtsalt mõtlesin,et mainin oma kogemuse ära.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: R Okt 11, 2013 18:16
Postitas mortenx
palju maksab selline asi ja kus ta asub, saab ise vahetada?
...
leidsin vastuse
http://www.youtube.com/watch?v=Yhwr1CgUyfE
aga seal on öeldud et auto ei käivitu kuumalt.. aga meil siin vastupidine probleem et külmalt ei käivitu...
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: E Okt 14, 2013 14:04
Postitas lemps14
Tangin ka nestes, sama probleem.
Nestega olevat jah palju erinevaid probleeme. Mina tangin 5+ tanklast või statoilist 95-te ja ei ole veel probleeme tekkinud.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: T Okt 15, 2013 17:02
Postitas mortenx
nonii alexela 98 hommikust viga ei parandand kuid auto sõidab üleüldiselt tunduvalt paremini.. kütet võtab vähem , gaasi tuleb ainult varba otsaga vajutada:D
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: T Okt 15, 2013 21:51
Postitas AndresV
Kui kuu alguses käivitus kenasti, siis viimastel päevadel on ikka täiesti ebanormaalne see asi. Mu eelpoolkirjeldatud tehnikast pole enam midagi kasu. Täna käivitus 3. katsel ja kuidagi väga vastu tahtmist.
Siiani kahtlustasin akut, ikkagi 6,5 aastat vanust juba. Aga mõõtes pole nagu väga viga - peale 2-tunnist seismist näitas akuklemmidel 12,5V ja töötava mootoriga 14,5V. Käivitusvoolu mõõdeti 587A. Aku on OEM, 70Ah, 700A. Paar tundi enne voolu mõõtmist lasin akul 1,5h laadida ~4,5A vooluga.
Kütuse viga ma ei usu. Sama mudeliaasta 9-3 aero, sarnase läbisõiduga, tangib samas tanklas ja ei tee kütusest üldse küsimust. Lepib ka 95-ga. Ma pigem panustaks vända andurile või DI-kassetile.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: T Okt 15, 2013 22:14
Postitas vvs
Minul käivitub samuti suht vaevaliselt ja igakord esimese korraga ei jäägi käima (seda siis hommikuti jahedamate ja niiskemate ilmadega, suvel käivitus esimese korraga). Teise katsega läheb juba kergemalt ja auto jääb käima.
Autol aku, DI-kassett ja vändaandur 2 aastat vana, drosselklapp 1,5 aastat vana, uued küünlad, õli vahetatud ca. 7000km tagasi, kütuseks Olerexi 98!
Olen kuulnud, et turbokad enne käima ei lähe kui piisav õlisurve on saavutatud ning peale seda võib mootori töösse lasta...
Praegune diagnoos on see, et starter poob ja käivitus ei ole seetõttu nii kiire kui peaks olema - ju näis, varsti on järg selle käes

hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: K Okt 16, 2013 18:55
Postitas mortenx
aga kas siis niiske ilm poob starterit kinni?
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: K Okt 16, 2013 19:02
Postitas ivomets
Olen paar starterit lihtsalt maha võtnud ja ära määrinud ja kontaktid puhastanud. hoopis teine tera kohe!
( kuigi öeldakse, et neid startereid ei määrita)

hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: K Okt 16, 2013 21:00
Postitas vvs
aga kas siis niiske ilm poob starterit kinni?
Eiei, mul auto ostust saadik on käivitumine selline vaevaline. Alati on ta aga käima läinud ja seetõttu ma pole sellele väga tähelepanu pööranud. Vaid aku vahetasin välja, mis aga tulemust ei parandanud.
Nüüd niiskemate ilmadega ta aga ei pruugi esimese korraga käima jääda. Vahest jääb...
Siin on ilmselt 2 probleemi millest üks on poov starter.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: K Okt 16, 2013 23:48
Postitas IS-D
Mul lahenes hetkel teema nii, et hoian võtit käivitamises korralikult veidi üle kuni masin on käivitunud. Siiani enam sellist nalja ei tee. Kui esimesel võtmisel kohe järgi lasta võti, siis hakkab turtsuma.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: N Okt 17, 2013 0:03
Postitas iisak
Muidugi tehke nii ja põletage starter maha:wall:
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: N Okt 17, 2013 7:55
Postitas Trionic
Õnneks on starter odavam, kui lasta masin korda teha

.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: N Okt 17, 2013 11:46
Postitas mortenx
aga targemad remondimehed siis võiks nõu anda millest tuleb see probleem..

hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: N Okt 17, 2013 20:44
Postitas pistyk
€
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: R Okt 18, 2013 9:03
Postitas Trionic
aga targemad remondimehed siis võiks nõu anda millest tuleb see probleem..

Targematel puuduvad tavaliselt posijavõimed. Nad ei loobi suvalisi nõuandeid selliste vigade puhul, mis eeldaksid ka füüsilist veaotsingut. Neid "nõuandeid" on foorum täis ja head närvikava omades ning järjest katsetades võib teinekord ka lahenduseni jõuda.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: R Okt 18, 2013 11:00
Postitas AndresV
Sõitsin eile töökotta plaaniga vända andur ära vahetada. Kohapeal otsustasin siiski aku vahetuse kasuks. Täna hommikul käivitus korralikult.
EDIT: kuu aega hiljem võib öelda, et seda hommikust käivitamise-jama pole rohkem olnud.

Järelikult see 6,5 a. vana aku, olgugi, et akumeeste mõõteriista järgi tubli 580A välja väänas, oli ikka liiiiga vana juba

.
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: K Okt 23, 2013 23:33
Postitas mortenx
tundub et alexela nitroga on asi päris okei:)
hommikul ei käivitu esimesest korrast...
Postitatud: N Okt 31, 2013 14:24
Postitas minaindrek
kas nitroga siis probleem kadus?