Kas siis uretaanide installimisel oleks ka koni amort vajalik? Tahaks hirmsasti uretaane aga koni amorti (või muud nii jäika) prooviks vältida. Kas tavaline saabi Bilstein vastu siis ei pea? Jutt käib siis 9-5 kohta... pisut OT
Tegelikult oleneb kiirusest suuresti see aukudes raputamine. Jäigema amordiga sõidad nii öelda augu servadel koguaeg, auku sisse ratas minna ei jõua. Aga nagu ma ütlesin sõltub see kõik nii kiirusest, aukudest ja mitmest muust asjast.
Tonnisel on reguleerimine: Ees - võtmega
Taga - peab alt ära võtma
Kusjuures mulle meenus, et tegin väga palju pilte kui paigaldasin esimesi Koni amorte. Täielik ülevaade alates ratta alt ära võtmisest kuni alla tagasi panekuga. Aga ruumi puuduse tõttu hoti serveris (10mb) siis pole neid kuskile mujale viitsinud üles panna.
Mul ees konid ja pehmeks keerates oli muutus väga minimaalne. Muidugi on ka madaldusvedrud ning kahtlustan, et seepärast mõjubki iga kaevukaan ja teemügarik terava löögina mu autole, olgu siis koni või stock teema.
Kui resurs lubama hakkab siis plaanin ära osta Konid, aga vedrud jättaks samaks. Kui tulemausega rahule ei jää siis üritan uuesti maha müüa:P Aga loodan parimat, ja äkki vahetan puksid ka paremate vastu ära:)