2. leht 2-st

Küsitlus: Kas Sinu auto jõudis täna tervelt koju?

Postitatud: T Veebr 28, 2006 12:03
Postitas stennadi
Kusjuures selle tagatulede puhastamisega oli hullumaja :S mina ei jõudnud seda eile teha sest et terve tagapaneel VW Passatil tuiskas paari kilomeetri jooksul jälle täis

Küsitlus: Kas Sinu auto jõudis täna tervelt koju?

Postitatud: T Veebr 28, 2006 12:28
Postitas Gunn
Aknast välja vaadates tundub et täna tuleb show nimega "totaalne kaos liikluses" vol 2 :evil:

Küsitlus: Kas Sinu auto jõudis täna tervelt koju?

Postitatud: T Veebr 28, 2006 12:37
Postitas cilpkonn
Raplas tuiskab taevast valgeid räitsakaid niiet halb hakkab.... Linna vahel käib uisutamine ühest teeservast teise... Vaevalt et see mujalgi eriti teisiti on.... Ettevaatust liikluses, ise istun toas ja nina välja ei pista:red:

Küsitlus: Kas Sinu auto jõudis täna tervelt koju?

Postitatud: T Veebr 28, 2006 14:08
Postitas Ryhkija
Siin kloostri taga metsas tuleb kah paksu valget vatti taevast alla ja autod lasevad rõõmsalt vastlaliugu :drive:, aga ma eelistan kelku :P , on aga keski vastlapäevaks vahva pehme lume tellinud!
Lähen laenan garaažimeestelt ree ... mäekülg on siin Pirita ürgoru veerel omast käest võtta.

Küsitlus: Kas Sinu auto jõudis täna tervelt koju?

Postitatud: T Veebr 28, 2006 16:51
Postitas KrikU
Lund on niipalju, et ei tulegi meelde talve kus peaks nentima, et ilma rookimata mina masinaga aiast välja sõita ei saa...

Küsitlus: Kas Sinu auto jõudis täna tervelt koju?

Postitatud: T Veebr 28, 2006 16:58
Postitas toolip
tulin just nõmmelt suusatamast:) pole seda lund midagi niipalju:) rajad leiab veel üles

Küsitlus: Kas Sinu auto jõudis täna tervelt koju?

Postitatud: T Veebr 28, 2006 20:15
Postitas mardikas
Algselt postitas: stennadi
Kusjuures selle tagatulede puhastamisega oli hullumaja :S mina ei jõudnud seda eile teha sest et terve tagapaneel VW Passatil tuiskas paari kilomeetri jooksul jälle täis

kusjuures siin paistab välja, et uuemad saabid ei hiilga aerodünaamikaga. aerodünaamika ei seisne esiotsa teravaks lihvimises vaid ka tagumisel otsal on tähtsus. ei mäletaks, et oleks probleemi vana saabi tagumise otsa üle krohvimisega sõidu ajal. 9000 sõites linnas 5 km ja ongi tagumine ots mitme cm paksuse jama all.

Küsitlus: Kas Sinu auto jõudis täna tervelt koju?

Postitatud: T Veebr 28, 2006 21:32
Postitas smr
kusjuures siin paistab välja, et uuemad saabid ei hiilga aerodünaamikaga. aerodünaamika ei seisne esiotsa teravaks lihvimises vaid ka tagumisel otsal on tähtsus. ei mäletaks, et oleks probleemi vana saabi tagumise otsa üle krohvimisega sõidu ajal. 9000 sõites linnas 5 km ja ongi tagumine ots mitme cm paksuse jama all.
Võtan riski noorliikmena küll segast peksta, kuid mida sa mõtled aerodünaamika all? Kas see, et auto saab kiirelt lumest puhtaks või see, et auto liigub võimalikult valutult läbi õhu? Kas üks on teise vastand?

Küsitlus: Kas Sinu auto jõudis täna tervelt koju?

Postitatud: T Veebr 28, 2006 22:03
Postitas suur
Eeeh, aerodünaamika on aerodünaamika. Ei ole olemas head aerodünaamikat ega halba nagu ole olemas head füüsikat ega halba füüsikat.

Mida tähendab aerodünaamika autode jaoks, mida lennukite jaoks?

Auto jaoks on peamiselt oluline võimalikult väike õhutakistus. See tähendab siis sisuliselt väiksema energiakuluga punktist A punkti B jõudmist. Õigemini punktist A punkti B siirdumisel tehakse vähem tööd õhutakistusega võitlemisel. Ilmselt tõstavad pöörised ja turbuelentsid auto õhutakistust ja loomulik oleks neist vabaneda. Pöörised aga tähendavadki peamiselt auto tagaotsa "krohvimist" viie kilomeetriga.

Sportlikumate autode puhul tähendab hea aerodünaamiline lahendus veel seda, et auto "imetakse/surutakse tee külge".

No lennukit jaoks on oluline et see õhus pühiks. Aerodünaamika seadused on siingi abiks.

Suur@ei tea aerodinaamikast üldiselt suurt midagi

Küsitlus: Kas Sinu auto jõudis täna tervelt koju?

Postitatud: T Veebr 28, 2006 22:41
Postitas maxuud
Ilm on küll super. Väga õige, lapsepõlv tuleb meelde. Täna peaks juba küsima, et kes oma auto kiiremini lume alt leida suutis.

OT. Aerodünaamika on classicutel vaieldamatult hea. Aga 900 luukpäral (sedaanil ka) on tagatuled nii all, et suurema sajuga koguneb palju lund kohe pamperi peale, mis katab tuled kinni. Seevastu 9000 -del on tuled juba kõrgemal ja sellist asja ei teki, kuigi pära on püstine.