2. leht 2-st
Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: R Mär 03, 2006 16:19
Postitas andres
pole head ilma halvata ja vastupidi
Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: R Mär 03, 2006 16:29
Postitas IFF
Noh kui nüüd ausalt kõik ära rääkida, siis mina küll autot ostest, ei mõlenud selle peale, et kui ma teda n aastat pean ning parandan, et ma kohe tema eest müües vähem raha saan. Pikgem sõidan temaga mitmed aastad ning kui uue järgi isu tuleb jätan enda masina kas õele või siis nooremale vennale.
Kuid härrased ärgem unustagem, et mugavus ning sõidurõõm maksab ka midagi.

Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: R Mär 03, 2006 16:32
Postitas zill
Ausalt õeldes mina ka ei mõelnud müümisele, ikka sõitmise peale aastateks ja mugavus seep see kõige tähtsam ikka

:drive:
Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: L Mär 04, 2006 23:30
Postitas maxuud
Lahe. Jõudsin ka täna poodi ja ostsin ajakirja. Mulle jutt istus ja tundus nagu kõik paika pidavat. Väga muhedaks ja enesetunnet tõstvaks (mis siis et mul ei ole turbo, aga ikkagi) tegi see lõik kus HPT -ga varustatud "rakett" viienda käiguga mõõdasõidu kiirendusel isegi porchedele ja ferrudele silmad ette teeb. Vot see on lahe. Rääkimatta siis "tava sportautodest".
Mis puutub remomditööde ja varuosade kallidusse siis sõltub see paljuski ikka sellest, et kui varsti sa peale auto ostmist juppe välja vahetama pead hakkama. Kui see toimub lühikeste intervallide tagant ja sõlmedeks on just küttesüsteem ja ketid või veel mingid el.probleemid siis võib küll kõhedaks tõmmata ikka mõneks ajaks, enne kui taas kosud ja uuesti remondiraha koguda jaksad (toetun oma kogemustele ning muidugi sõltub ka igamehe palganumbrist).
Aga kui jälle kõik kenasti liigub ja toimib siis ikka fännad täie rauaga edasi seda et Saab tagumiku all.
Keskmise kütusekulu teemat väga põhjalikult ei mäleta aga mõnevõrra üllatas 2,0 lpt mootori kulu 90km/h, milleks ajakirjas märgitud 6,6 l. Kas tõesti on võimalik sellist numbrit välja sõita. Oma autol olen saanud minimaalseks 9,8 kuigi kw -sid sama palju. Ei hakka sellest siin pikemalt jahuma, selleks ju teine teema olemas. Lihtsalt üllatas.
Kokkuvõttes jutt ja lisatud pildid väga asjalikud. Iffi massin muidugi kena ka - alates kerevärvist, kerevärvi pampritest ja -peeglitest ning lõpetades valukatega.
P.S. Kes kelle üles otsis (kuidas tekib jutt), kas sulesepp Saabifanaatiku või vastupidi.
Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: P Mär 05, 2006 2:23
Postitas timutit
Artikli kirjutajal tuli natuke suust suitsu,kui ütles,et viimaste aastate mudelitel oli isegi tagumiste ukseklaaside tuulutus.Vähemalt 87a. omadel on mul juba need puhurid ustes olnud.
Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: P Mär 05, 2006 7:48
Postitas Trionic
Ma pakkusin,et kirjutaks romaani tonnise maine upitamiseks,aga ruumi eriti ei olnud lehes.Kribasin siis A4 jagu suunavaid jutujuppe,millest toimetati minu lühike nupp ja muud teksti kasutati üldises tekstis siin seal.Pakkusin ka Griffini ja VT pildistamist,mis mõlemad on tõeliselt korras masinad,see ka ei sobinud kahjuks.
Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: P Mär 05, 2006 11:29
Postitas timutit
Siis on kergelt eelarvamusliku suhtumise maik asjal juures,kui täiesti korralikke näha ei taheta.Kümne aasta vanuste autode seast võib leida täielikke saastasid ja täielikke kompusid.Spetsialistide hinnangud on need,mis objektiivselt mingit marki-mudelit iseloomustavad olenemata sellest,kas vaadeldav isend on peldik või mitte.Rubriigi lõpus on seal plussi ja miinuse lahtrid selle jaoks iseloomustamaks üldiselt mudelit.Kui aga spetsiaalselt tahetakse kehvemat näha,siis ...Ja need IFFi auto vead olid sellised,mis ei olnud ju midagi,mis marki või mudelit maha teeks.Loomlik kulumine on nii zaporoosetsil,kui ka Bugatti veironipoisil.Mõlemal peab pidurivedelikku aeg-ajalt vahetama.Usaldatavus on vist trööbatud tonnisel ikka suurem,kui sama vanal vazzil,mis on üle vaatamise hetkeks kompuks tehtud.
Palju minagi neist väljamaa autodest tean,aga selle pisku teadmise juures olen Autolehest mitu korda möödarääkimisi lugenud.Ja päris tõsiseid möödapanekuid,mitte nagu see klaasi tuulutaja tonnisel.
Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: P Mär 05, 2006 14:10
Postitas Cyber
Algselt postitas: Trionic
Pakkusin ka Griffini ja VT pildistamist,mis mõlemad on tõeliselt korras masinad,see ka ei sobinud kahjuks.
Äkki ajas neile hirmu nahka nende auotde "tõelislt korda" tegemise rahasumma..

Iseasi, kas sa ka mainisid seda. Neil oleks ära jäänud ka vigade leidmise rõõm.

Mul hetk ei meenu, aga kas ajakirjanikule sõiduvõimalust ka pakuti? See oleks olnud VT-ga äärmiselt ekstreemne kogemus pahaaimamatule ajakirjanikule..

Iffi oma lippab küll mõnusalt, aga nii griff kui VT oleks valmistanud üsna unustamatu sleeperikogemuse..

Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: P Mär 05, 2006 16:03
Postitas Nastix
VT tänu oma lisakelladele vist enam päris sleeperi muljet ei jäta
Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: P Mär 05, 2006 18:34
Postitas suur
Algselt postitas: Nastix
VT tänu oma lisakelladele vist enam päris sleeperi muljet ei jäta
Kuni kellad ei paista, siis jääb väljast ikkagi üsna sleeperi mulje (nagu enamus tonnistest).
Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: E Mär 06, 2006 18:34
Postitas Trionic
Ega kellad pole pea 190kW eelduseks.Tegu on natuke erilise Saabiga,kuna kaks siinset kodanikku on oma hinge sinna sisse pannud VT`d raualasust praegusesse seisu ehitades.
Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: E Mär 06, 2006 19:32
Postitas Arne
Mitmete asjaolude kokkulangemise tõttu on siis ivometsa endine auto järgmine, mis AL - i kasutatud autode rubriigis nö. esineb. Kuna ise olen seni jõudnud sõita ostupäeval Pärnust Viljandi kaudu Tallinnasse, siis loodan omaniku kommentaari kirjutades endise omaniku abile. Ja ennem, kui Allauto spetsialistid taskulampidega peale lendavad, külastan kindlasti Kadaka pst. asuvat firmat.
Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: E Mär 06, 2006 21:35
Postitas Cyber
Ot nüüd läheb ükshaaval SAABi mudelite lahkamiseks seal või?? Millal classicuni jõutakse?
Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: T Mär 07, 2006 9:08
Postitas Arne
Classicuni jõutakse suve lõpus või sügise alguses. Ja kas meil siis vingeid classicuid siin vähe on.....
Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: T Mär 07, 2006 9:38
Postitas epsum
Minu meelest on classicut juba seal lahatud.. kunagi.
Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: T Mär 07, 2006 11:39
Postitas Cyber
ega sa, Epsum,
siin teemas mainitud artiklit ei mõtle?? (Veebruar 2005 võiks vist olla, "Kuidas vanur üles vuntsida, et tema eest palju pappi välja võiks pigistada")
Mainitud võiks olla, et see artiklis olnud auto on nüüd mu hoovis doonorina..

Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: T Mär 07, 2006 12:39
Postitas maxuud
Kindlasti ei ole see artikkel millele Cyber vihjas. Seal nagu artikkli sisu sisuliselt puudus. Aga classicust on pikemalt ja põhjalikumalt (nagu praegu Iffi masinast) juttu tehtud küll. Ei mäleta kas Autolehes või koguni Tehnika Maailmas. Kindlasti on mul see ajakiri kodus olemas, ainult ülesleidmisega tekib raskusi ja skannerit ei ole mul ka isiklikku. Lisaks on juttu olnud veel pealkirja all "Turborootsalased" (jutt siis 9-3 -st (või oli NG900) ja Volvo S-40 -st). Jutte on ikka üksjagu olnud alates sellest ajast kui Autoleht veel lehena ilmus. Mis mulle silma alla on jäänud need olen kokku kogunud.
Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: N Mär 09, 2006 18:33
Postitas RedBaron
Algselt postitas: Trionic
Pakkusin ka Griffini ja VT pildistamist,mis mõlemad on tõeliselt korras masinad,see ka ei sobinud kahjuks.
No kurat, ajakirjanikele SAABismi populariseerimiseks alati valmis Griffinit presenteerima ja proovisõitugi tegema. Las saavad ka aru, mida üks heas korras SAAB tähendab.....eriti veel Griffin

ja selle eest siinkohal härrastele Trionicule ja Iisakule

:notworthy: Griffiniga on isegi igahommikune töölesõit nauditav elamus

Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: N Mär 09, 2006 22:24
Postitas Trionic
Algselt postitas: RedBaron
Algselt postitas: Trionic
Pakkusin ka Griffini ja VT pildistamist,mis mõlemad on tõeliselt korras masinad,see ka ei sobinud kahjuks.
No kurat, ajakirjanikele SAABismi populariseerimiseks alati valmis Griffinit presenteerima ja proovisõitugi tegema. Las saavad ka aru, mida üks heas korras SAAB tähendab.....eriti veel Griffin

ja selle eest siinkohal härrastele Trionicule ja Iisakule

:notworthy: Griffiniga on isegi igahommikune töölesõit nauditav elamus
Aitähhhh nii minu,kui Mr.Iisaku poolt.
Eks ajakirjanikul olid omad huvid+eelistused
Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: N Mär 09, 2006 23:44
Postitas tog
Algselt postitas: RedBaron
No kurat, ajakirjanikele SAABismi populariseerimiseks alati valmis Griffinit presenteerima ja proovisõitugi tegema.
Igati päri, ka VT on selleks eesmärgiks ikka kättesaadav. Eeskätt siis lõunapoolsetele ajakirjanikele:)
Autolehe 9000 artikkel (IFF'i masin nüüd kohalik kuulsus)
Postitatud: R Mär 10, 2006 20:32
Postitas IFF
Algselt postitas: Trionic
Pakkusin ka Griffini ja VT pildistamist,mis mõlemad on tõeliselt korras masinad,see ka ei sobinud kahjuks.
Loo autor oli minuga juba kokkuleppinud ning ei pidanud sobivaks oma kokkuleppest taganeda. Ta teadis VT ja Griffinist ka ning millist hoolt, armastust ja raha nende sisse pandud on, samuti on ta lugenud ka siinset foorumit ja just sellepärast küsis ta just Sinult Trionic, kui spetsialistilt, arvamust selle mudeli kohta. Kuid kuna tegemist on üldistava artikliga ning pilditeks ning kontrolliks oli lihdsalt minu auto. ( ega see Allauto tegi nn tavalise rutiinse kontrolli. Olen nõus, et nad ei ole Saabi spetsialistid, pidin ise talle näitama, et ei ole mõtet õlivarrast otsida, et see on õlikorgi alll. Aga kuna Autoleht teeb antud rubriigile kõik kontrollid seal siis on neil vähemalt olemas võrdlusmoment ja ühtlane tase läbivaatamisel, mis iganes marki ka sõiduk ei ole.)
Mis ma siin kohal öelda tahan, et sellised artiklid on kirjutajale igakord rasked, alati on antud margi "fännid" ning teadjad mehed kes pärast helsitavad, kirjutavad neile, olles kurjad artiklis esinenud vigade ning ebatäpsuste üle. Kuid ärgem unustagem, et artikkel oli mõeldud kasutatud auto ostjatele, kellele tuleb kõik võimalikud vead ette lugeda.
Ma ei ole küll varem seda rubriiki lugenud, aga miskipärast ei usu, et seal eelnevad isendid on kõikide tärnide säras välja tulnud.
Aga las ta jääb nüüd. Mina sain vähemalt oma auto puhtaks ning mõned profesionaali tehtud fotod
Ja ma ei tunne põrmugi vähem sõidurõõmu ega uhkust oma Saabiga edasi sõites.
