2. leht 3-st
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: E Dets 30, 2013 18:49
Postitas D116
Akku klemmi oled võtnud maha, vahetuse ajal? ~15 minutit
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: E Dets 30, 2013 18:51
Postitas fredo
vahetuse ajal oli maas jah
ruumi mõttes oli aku maha võtud siis lihtsam seal mässata
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: E Dets 30, 2013 18:59
Postitas D116
ruumi mõttes oli aku maha võtud siis lihtsam seal mässata
Akku ei sega kuidagi siibri vahetust

13 võtti ja kruvikeeraja
http://faq.saabnet.ru/_9000/tractioncontrolsystem.pdf
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: E Dets 30, 2013 19:01
Postitas fredo
muudab see midagi et aku maas oli ?
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: E Dets 30, 2013 19:44
Postitas saabu14jr
Pigem soovitatakse aku klemm maha võtta veidikeseks ajaks pärast seadmete vahetamist, kas vahetamise ajal või pärast võtad maha, vahet pole.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: N Jaan 02, 2014 18:02
Postitas fredo
Vastab siuke jutt tõele?
Selle elektroonilise segusiibriga oli vist se jama, et kui vahetad siis koos ajuga ja kui ei, siis on vaja Tech2-ega aju ja uus segusiiber omavahel poimima panna.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: N Jaan 02, 2014 18:04
Postitas S9K
Tavalise auto detailid külge, ecu pin out skeemile pilk peale, mõned parandused juhtmestikus ja peaks ju korras olema.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: N Jaan 02, 2014 18:14
Postitas fredo
raketi teadus
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: N Jaan 02, 2014 19:11
Postitas D116
Vastab siuke jutt tõele?
Selle elektroonilise segusiibriga oli vist se jama, et kui vahetad siis koos ajuga ja kui ei, siis on vaja Tech2-ega aju ja uus segusiiber omavahel poimima panna.
Ei. Vahetasin omavahel ilma TECH2.
TECH2 on vaja vist kui oli manuali oma automati peale vahetatud, ja vastupidi. Ei ole kindel. Kui mõlemad sama koodidega ja sama k.kastiga, ei pea mingeid vahetamis probleeme olla.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: N Jaan 02, 2014 19:53
Postitas fredo
Kas saabil on mingine avarii mode ka ?
ennem jätsin mainimatta masin on kerge esinurga pauguga, mitte midagi hullu katkine esituli ja stange alumine osa.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: R Jaan 03, 2014 6:52
Postitas fredo
probleem vist teada nüüd, ongi nii et mul on manuaal ja see siiber tuli automaadi pealt.
mis see tech2 täpsemalt on ja kes seda teeb.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: R Jaan 03, 2014 8:18
Postitas Trionic
Tech-2 on Saabi (ja kogu GM toodangu) originaalskänner. Pole mingit vahet, kas jupid on man. või aut. kastiga masinalt.Aut kasti puhul lisandub ainult ASR ecu, aktuaator KDW "kick-down" funktsiooni lülitamiseks ja veidi erineb ka pedaalipote. Kui külgekeeratud detailid töötavad korrektselt, läheb ETS automaatselt avariirežiimist välja (ka vaakum- ja by-pass süsteemid peavad töötama korrektselt).
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: R Jaan 03, 2014 8:19
Postitas Trionic
Vastab siuke jutt tõele?
Selle elektroonilise segusiibriga oli vist se jama, et kui vahetad siis koos ajuga ja kui ei, siis on vaja Tech2-ega aju ja uus segusiiber omavahel poimima panna.
Ei ole tõsi.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: R Jaan 03, 2014 8:23
Postitas Trionic
Millise arvuti taha ühendad?
TECH2-st on vähe abi isegi nendel suht vanadel süsteemidel, selleks on ISAT.
Mis leitud siibriga sai? Tõenäoliselt viga ikka temas, vahetamisel kindlasti "-" klemm maha.
Ei ole tõsi. Tech asendab täielikult ISAT`i. Ainult ETS`i algkalibreerimist ei saa vabalt sooritada (kuid on siiski võimalik), aga selleks puudub ka otsene vajadus.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: R Jaan 03, 2014 8:30
Postitas fredo
proovin veel vaakumvoolikud ka ära vahetada ja vaatab mis siis saab. kui see ei aita siis ei oska nagu midagi edasi peale hakata.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: R Jaan 03, 2014 8:32
Postitas mardikas
Siiber on pärit minu masina(92a tsc-ga automaat) pealt ja panen käe südamele ja kinnitan , et enne masina laialilammutamist toimis kogu kupatus mul väga hästi.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: R Jaan 03, 2014 8:38
Postitas mardikas
Nagu Hr.Trionic juba varasemas postituses mainis on vaja arvuti taha panna, et teada saada mis viga on. Umbropsu vahetades võib jopata, et satud esimese asjana õige asja peale aga võid ka peale kõikide osade väljavahetamist ja kulutuste tegemist kõige viimase asjana leida selle pisikese vaakumi lekke või seenetanud kontakti.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: R Jaan 03, 2014 8:46
Postitas Trionic
Nii on.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: T Jaan 07, 2014 18:35
Postitas fredo
ahh ootab palgapäeva ära siis lohistab diagnosti vaatab mis saab.
Ükspäev töötas lausa 30+ sekundit enne kui hakkas puterdama ja suri, ravib veel ise terveks ennast

fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: K Jaan 08, 2014 10:54
Postitas Factor
Ka minu Tonnine oli ETS'iga masin ja vahetatud sai mul nii ETS kui ka pedaalipote. Aga jah TECH-2 näitab mõlema parameetrid ära.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: K Jaan 08, 2014 13:37
Postitas fredo
Ma veel arvatavasti vahetan kõik vaakum voolikud kah slikoonide vastu ära kuna osad on suht murenenud nii näperdades näpud süsimustad, kohati oma kohtadel ei ole ka väga kõvasti kinni.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: N Jaan 09, 2014 16:14
Postitas fredo
lisasin video esimesse postitusse
Lisaks panin veel tähele et kui süüde sisse panna siis abs mootor siriseb mingine 20 sekki ja kui mootor on välja surnud siis süüte kassetist vist tuleb kah mingi 5-10 sekki mingi pinin.
PS: Kui ma nüüd sõbra auto pealt võtan proovimiseks DI kasseti kas võib olla ka nii et mu masin tema oma pekki keerab proovimisega.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: N Jaan 09, 2014 18:21
Postitas fredo
Tegin nüüd neti õpetuse järgi diagnosti.
Koodid tulid imelikud, ntx midagi automatic transil viga aga mul üldse manuaal. ja viskas vist ka mingit koodi millele vastet ei leidnud aga võibolla lugesin valesti.
Koodid:
12431 Throttle switch (IS), full-load contacts. Fully open the throttle. The SD light ceases flashing as the throttle approaches the fully-open position
12421 Automatic transmission (auto) drive signal. The SD light ceases flashing when the gear lever is moved from “D” to “N”
12424 Throttle switch (IS), idle contacts. Slightly open the throttle. The SD light ceases flashing once the throttle moves away from the idle position
12411 Injector circuit
12412 Idle speed control valve (ISCV) circuit
12413 Carbon filter solenoid valve (CFSV) circuit
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: N Jaan 09, 2014 18:48
Postitas mardikas
lisasin video esimesse postitusse
Lisaks panin veel tähele et kui süüde sisse panna siis abs mootor siriseb mingine 20 sekki ja kui mootor on välja surnud siis süüte kassetist vist tuleb kah mingi 5-10 sekki mingi pinin.
PS: Kui ma nüüd sõbra auto pealt võtan proovimiseks DI kasseti kas võib olla ka nii et mu masin tema oma pekki keerab proovimisega.
Sinu masinal olev pidurisüsteem peaks olema elektriline. Vaakumvõimendi ju puudub sul. Kui sa süüte süüte sisse keerad, siis lüüakse sul pidurisüsteemi rõhk üles. Seda rõhku pidi jätkuma vist mitmekümneks pidurdamiseks. Kui sul on rõhk ülespumbatud siis vajuta kiiresti oma piduripedaali ja vaata mitu korda saad vajutada enne kui abs-tcs tuled põlema lähevad. kui alla 10ne korra saad, siis on süsteem väsinud.
Ja see, et sul Di kasset peale mootori seiskamist siriseb , on normaalne. Nii puhastatakse küünlad seeriasädemega.
Teist kassetti saab vabalt proovida.
fredo kustutas teema pealkirja, soovib teemat lukku
Postitatud: N Jaan 09, 2014 18:58
Postitas fredo
präägu aku nii tühi et ei jaksa isegi mootorit käiata (panin laadima ära)
aga süüde sisse pannes lasin siriseda lõpuni ja siis pumpasin 5 korda enne kui antilock põlema hakkas, tcs ctrl põleab kogu aeg.