2. leht 2-st
Odav õli---- mootor kotti
Postitatud: T Juun 03, 2014 15:25
Postitas ill
Kasuta Totalit, odav ja kvaliteetne ja keegi ei viitsi võltsida.
Odav õli---- mootor kotti
Postitatud: T Juun 03, 2014 15:27
Postitas ivomets
Vaatasin veel selle "kõva mehe" , kelöle nimi Rain Hein POSTITUSI NETIST JA ÜHE LEIDSIN:
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=52&t=79573
Üle rea vaadates saab aru, et nalja saab

)
Odav õli---- mootor kotti
Postitatud: T Juun 03, 2014 15:45
Postitas skyline
Kas mu teadmised on roostes või, aga mis ajast on Audentes inseneriharidust andma hakanud?

International University Audentes
Master of Business Administration (MBA), fuels and lubricants
2008
https://www.linkedin.com/pub/rain-hein/76/818/2a
Aga ei taha keegi sulle Eestis hüvitist maksta, kuigi selle vana Saabi mootorit saaks Castrol ehk Kuusakoski kilohinnaga hüvitada.
Eks hääleta edaspidi jalgadega ja vali mõni teine "tippõli" või teine variant- helista Ain Allasele ja paku seeläbi Castrolile nn tasuta "reklaamikanalit".
Odav õli---- mootor kotti
Postitatud: T Juun 03, 2014 15:55
Postitas Pootsman
Castrolist helistati

Ikka iga päev saab nailjaaa!!
" mina olen kõva mees!, ainuke magister Eestis, mootori õlide peal" mees helistas ja hakkas rääkima , et kas ma tankides kütuse sertifikaati kpsisin ja proovi tulemusi vaatasin jne....
ja kas mootori tootja andmed nendega sobiksid ja ühesõnaga süüdistas kütust!!!!
uskumatu
jahub ka netis sama juttu mis sulle ju. eks jäi mehel koolist vähemalt üks asi meelde
Praktikas olen kogenud, et kehva kütusega saab tõesti kuuma ilma, suure sisselaske temperatuuri ja üle tõstetud turborõhuga kolbidest jagu aga saalest ?

Odav õli---- mootor kotti
Postitatud: T Juun 03, 2014 16:04
Postitas Cyber
las panevad siis "protseduurireeglid" igale õlikankule kaasa..

Odav õli---- mootor kotti
Postitatud: T Juun 03, 2014 16:13
Postitas ivomets
Ma teen veel nalja!!
Helistasin talle tagasi ja küsisin, et kust tal inseneri haridus on?
Vastas, et 2004 aasta tehnika..... mingi kool ja eriala oli autoinsener.....

:D
Eks vist siis Temt, mis seal Pärnu maantel Kosmosest üle tee diagonaalis....
Siis viskas toru hargile...
Lahe!!!!!!!!
Odav õli---- mootor kotti
Postitatud: T Juun 03, 2014 16:38
Postitas Jupats
Ja iga õlikanku kõrval olgu inimene, kes kinnitab, et tegemist on kvaliteetse tootega ja tuletab protseduure meelde. Tulge eile meile...
Odav õli---- mootor kotti
Postitatud: T Juun 03, 2014 18:53
Postitas ivomets
Asi võtab hoogu juurde.
See, et ma lihtsalt siin mõtlesin arvamust avaldada on läinud nii kaugele, et hr. Mihkel Naams mulle helistas ( vist selle müügimehe tahtel) ja ütles, et kõne lindistatakse...
Aga Naamsiga saab asju alati arutada, ja olles kunagi nii mõnedki semestrid õppinud tema juures erinevaid distsipliine, sain teada seda, et tänapäeva maailmas, ka õide omas, KÕIK MÜÜGIKS!
Rääkisime ka kallitest racing õlidest, mis pidi olema samuti lihtsalt mingid min. õli baasil rafineeritud õlid, millega lollidelt raha ära võetakse.
naams rääkis, et igapäevaselt ta puutub kokku valede/ võltsitud õlidega; samas Castrolist mu esimese kõnele , kus küsisin, et palju nad võlitsingutega kokku puutuvad, vastati, et nii umbes korra 5 aasta jooksul .
Ühesõnaga müügimees oleks võinud mu ära kuulata, andnud proovimiseks mingi kansa mingit kallist õli ja oleks kõik rahul.
Aga nüüd ma tunnen sellits mõnu nagu a-team, kes midagi plaanib... aga kõik only for fun!!
Odav õli---- mootor kotti
Postitatud: T Juun 03, 2014 20:58
Postitas D116
Ja iga õlikanku kõrval olgu inimene, kes kinnitab, et tegemist on kvaliteetse tootega ja tuletab protseduure meelde. Tulge eile meile...
+ iga tanklas kütuse sertifikaadid nähtavaks(mis peaks olema)
Odav õli---- mootor kotti
Postitatud: K Juun 04, 2014 8:40
Postitas Trionic
Tegelikult tead sa Valdo täpselt sama hästi, kui mina, et nn. "vanakooli" mootorit saab "kokku" jooksutada tavaliselt ainult kas vähene õlikogus (pole õli üldse), või -puudulik õlirõhk (nagu mu VT`l, kus õlisurve tühikäigul oli suurepärane, aga pööretel oli sama, mis tühikäigul). Kogu see muu eelnev mula võltsõlide ja imesertifikaatide kohta on veidi

... Aga sellised "kõvad" mehed meeldivad mullegi. Ise sõitsin üle kahe aasta ühe oma turboklassikuga, millel mootor jubedalt lekkis, kasutades rahapuudusel ainult vana "läbikäinud" Lada õli, mida mul tünnitäis vedeles. Sõitis masin veel aastaid peale mind edukalt.
Odav õli---- mootor kotti
Postitatud: K Juun 04, 2014 9:01
Postitas ivomets
Just!!
need sissesõitnud vanad asjad peaks töötama millega iganes; kas või emulsiooniga, kus pool mida iganes õli ja poole vett.
Aga õli koguses ja -rõhus probleemi ei olnud.
Nüüd saabki 3 päevaga 2 mootorit teha.
Odav õli---- mootor kotti
Postitatud: K Juun 04, 2014 11:09
Postitas tauber
Rain Hein ,alias GolfKolm-päris vahva lugemine.Algul ei saanudki aru ,kas mees ikka tõsist juttu ajab.Lugesin tema postitusi mitu korda,et selgusele jõuda,kas ma ise asjast õieti aru saan aga lõpuks minule tundus,et selle mehe kõrvade vahel asjad päris Eestis ja Euroopas levinud standartitele ja sertifikaatidele ei vasta.Kurb kui oma asjaajamistes taoliste veidrikega kokku pead puutuma.
Odav õli---- mootor kotti
Postitatud: K Juun 04, 2014 11:37
Postitas Trionic
Demagoogia abil on ka võimalik ülimalt arukas teistele tunduda.
Odav õli---- mootor kotti
Postitatud: K Juun 04, 2014 11:54
Postitas spark
Rain Hein ,alias GolfKolm-päris vahva lugemine.Algul ei saanudki aru ,kas mees ikka tõsist juttu ajab.Lugesin tema postitusi mitu korda,et selgusele jõuda,kas ma ise asjast õieti aru saan aga lõpuks minule tundus,et selle mehe kõrvade vahel asjad päris Eestis ja Euroopas levinud standartitele ja sertifikaatidele ei vasta.Kurb kui oma asjaajamistes taoliste veidrikega kokku pead puutuma.
Tänapäeval palgataksegi sellised "vennad" tõestamaks, et alati on süüdi keegei teine.
Hiljutine kogemus ühe materjali müüaga, kes raius, et tema, astme võrra kehvema kulumiskindlusega põranda materjal on sama hea, kui konkurentide paremate näitajatega materjal, aga 10a. garantiid ei andnud, vaid hakkas jahuma korralikust hooldusest ...
Odav õli---- mootor kotti
Postitatud: K Juun 04, 2014 16:25
Postitas sebastian
Tuleb meelde ütlus, et tänapäeval enamuse kaupade puhul garantiikontrolli eraldi pole. Selline luksus tõstaks toote lõpphinda ja polevat tänapäeva konkurentsitingimustes kuigi mõistlik lähenemine.
Vastav kontroll on veeretatud tarbija õlgadele. Läheb kümnetel rikki - saadakse õrnalt aimu, et võis juba alguses vigane olla.
Ilmub sadu rahulolematuid kliente, antakse käsk liinilt tulnud tooted üle vaadata, et äkki tõesti vigased.
Kohe midagi kestvat toota - ei, seda ei taha ega ilmselt tohigi.
Osta näiteks puust autoke (äkki Venemaalt veel saaks?) Seda saaks näiteks ka vasarana kasutada

Odav õli---- mootor kotti
Postitatud: K Juun 04, 2014 17:22
Postitas ivomets
Jätkan huvi pärast kirjutamist ja katsetusi :
Võtsin ühe teise mootori, panin uued saaled, mõõtsin vällid, ka nukvõlli ja nuka saaled.
::.... ja sisse valasin selle Castroli vana õli!!
külm mootor, tänael päeval nojahh, õlirõhk üles ja siis käima, mis näitab kell: 2,2. Soojeneb nats annan gaasi 2,5, ei enamat. lasen päris soojaks, tyhikäigul ikka 2 kanti, ja pööretes ei tõuse üle 2,5.
Tegin õlivahetuse. Rõhk üles ja käima. 2,2 ja nats soojaks ja pöördesse keskmiselt 3,4. lasin soojaks; tyhikäigul (800) 1,8 annan gaasi 3,4.
nüüd tuleks sõita 1000 km ja vaadata, mis saand.
Odav õli---- mootor kotti
Postitatud: K Juun 04, 2014 19:24
Postitas S9K
Viimasele postitusele läheb Like
Põhimõtteliselt peavadki selle õliga siis väga väiksed vahed olema???
Odav õli---- mootor kotti
Postitatud: R Juun 13, 2014 20:40
Postitas ivomets
Jätkan teemat: odavad filtrid- fltritel klapid peetis.
Kui siin ca kuu tagasi mõnedel 96 mootoritel õli vahetasin ostsin peale championi odavad õlifiltrid. Nüüd mõlemad filtrid vahetatud mingi teise firma omade vastu, kuna lihtsalt nendel championitel tagasivoolu klapid ei pidanud. paned hommikul käima,õlituli jääb mitmeks sekundiks põlema, samamoodi päeval peale pikemat seismist.
Uute filtritega seda probleemi ei ole.
Kuigi see filtriteema on minu jaoks juba iidamast ja aadamast, on ehk mõnele mõtteainet. Et kui õli tuli kohe peale käivitamist ei kustu. m arvan, et ma olen ca 10 filtrit elu jooksul välja pidanud vahetama peetis klappide tõttu. Kunagi sai isegi kuskil lasta õli vahetada, muidugi saab 96 -el, ja siis 2 korda läksin tagasi teenendusse filtrit vahetama .

Aga vahetasid ja kolmas oli lõpuks korralik!

Odav õli---- mootor kotti
Postitatud: N Juul 03, 2014 12:28
Postitas D116
Odav õli---- mootor kotti
Postitatud: P Jaan 31, 2016 8:35
Postitas rantto
Vana teema kuid ivomets arvan, et su õli tootja on nüüd mõneks ajaks kinni pandud:
http://martin.livejournal.com/437636.html
https://www.youtube.com/watch?v=Oj6KUU7C7uI