2. leht 5-st

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: N Juul 31, 2014 12:11
Postitas 5448
Seda küll, aga pidi kahte erinevat näitama.
Aga pole hullu küll selgub.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Aug 11, 2014 10:00
Postitas 5448
Sain õli kätte.
Mobil super 3000 X1 5W-40 öeldi, et see on talveperioodil parem - vedelam jne.(tellisin 5W-30 GM-LL-A-025)
See selleks aga kanistri taga on kirjas GM-LL-B-025, ka selle kohta öeldi, et on parem kuna mida täht edasi seda parem õli.
On see siis nii ja ma võin rahuliku südamega seda õli kasutada?

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Aug 11, 2014 10:06
Postitas skyline
See mida täht edasi ja parem kehtib nende API SH, SJ, SL jne kohta mitte antud juhul. GM-LL-A-025 nõuded on kõrgemad kui GM-LL-B-025 õlil.
Ja tõtt öelda on need Mobil super 2000 ja 3000 õlid Mobili ühed odavama seeria õlid ehk pigem müüja müüs sulle seda, mida tal parasjagu oli ja mitte parimat õli.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Aug 11, 2014 20:04
Postitas 5448
Vahetasin õli ja filtri, puhastasin karteripõhja ja sõela.Filter on Boschi oma.
Uus õli sisse käivitus - ja õlituli põleb.Olen proovinud kolm-neli korda käivitada aga ära ta ei kustu.
Paluks kiiret vastust mida ette võtta - tahaks koju minna.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Aug 11, 2014 21:13
Postitas Cyber
õlisurve anduri juhe lahti/puruks?

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Aug 11, 2014 21:27
Postitas konks222
Mina kui karteripõhja puhastasin võtsin DI juhtme lahti ja käivitasin niikaua kui õlisurve tuli ära kustus. Ei tea mis selle teo peale nüüd saabiisad ütlevad. :gun:

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Aug 11, 2014 22:43
Postitas 5448
Iisakult sain inffi, et üks oluline toru pole oma kohal.Ei osanud seda vaadata enne kui põhja alla tagasi panin.
Homme kogu protseduur uuesti teha.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: K Aug 13, 2014 1:52
Postitas 5448
Tahan tänada Iisakut operatiivse ja professionaalse abi eest.
Täna tehtud kogu protseduur uuesti ja u. kolm korda kiiremini kui eile.Kui ikka tead mida ja mis järjekorras lahti-kinni keerata on asi vaid paari tunni töö.
Põhja alla kruvides mõtlesin küll korra, et mis krt. mulle garanteerib, et seekord see toru omal kohal on :) aga nüüd jälle korras auto.
Saab jälle :)

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Aug 18, 2014 14:06
Postitas 5448
Huvi pärast küsin teadjate käest, kui palju on veel paagis bensiini kui küttusetuli põlema hakkab ?Mootorit käivitamatta näitab D.T.E praegu 200 km. ja küttetuli põleb.
Kas pärast tankimist tuleb D.T.E kah ise ära nullida või arvutab komp. ise?

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Aug 18, 2014 14:36
Postitas Cyber
Ta ikka ise arvutab ümber selle kohe. Midagi nullida seal kül ei ole. Küttetuli võiks seal 100km kandis vast ikka põlema hakata...

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Aug 18, 2014 15:14
Postitas oswald
Mootorit käivitamatta näitab D.T.E praegu 200 km. ja küttetuli põleb.

Eile sain just kogemuse võrra rikkamaks - tuli hakkas põlema ja D.T.E näitas ~170. ~100 km pärast sai kütus otsa. Kogu paagitäis sõidetud maanteel, seega mingit linn-maa kulu erinevust ei saanud olla.
Järelikult usalda pigem tulukest.;)

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Aug 18, 2014 16:39
Postitas vvs
TECH-iga saab seda tule põlemise värki sättida.
Mul vist läks siis põlema kui paagis on 15L, lasin selle 10L peale-panna kuna Eestis on vahemaad nii väikesed :)

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: L Aug 23, 2014 22:57
Postitas 5448
Sai Saabiga kolme päeva jooksul maha sõidetud üle 900 km.
Kõik toimis laitmatult, peale selle, et üks esimene lähitule pirn põles läbi ja raadio hakkas imelikult töötama.Mängib täiesti normaalselt siis jääb vaikselt mängima ja mingi hetk mängib jälle ilusti.Võimalik, et raadio taga mõni juhe jamab.
Ma ei ole veel kunagi niii mugavalt nii palju pmst. järjest autoga sõitnud.Ühe öö magasime naise ja lapsega autos nagu 5 tärni hotellitoas:).Polnud hommikul kondid kanged ega keegi magamatta.Ma spets. ei võtnud tuurile telki kaasa.
Küttekulu muidugi ...
Keskmist kulu näitas Tallinnast startides 11,5 ja tagasi jõudes oli kompuutrinäit 8,6 keskmine.Sõidetud sai nii linna, mnt kui ka Lõuna Eesti metsavaheteid.
Kas ma mäletan õigesti, et Saab pidi õppima kasutaja järgi käituma.
Esimese kahe nädala jooksul oli mul keskmine küttekulu u. 10, siis sõitis naine u. kaks nädalat ja esimestel päevadel oli tema keskmine 11,8 ja siis hakkas ka temal langema.
Olen autovalikuga väga rahul.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: P Aug 24, 2014 8:05
Postitas 9-5LPT
Käigukast õpib jah :)

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: N Sept 11, 2014 14:28
Postitas 5448
Kus kohast härrased ostavad/tellivad Saabile PowerFlex pukse?
Vahetaks väga hea meelega tagasillapuksid ja ka mõned esisilla omad veel enne talve ära.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: N Sept 11, 2014 14:37
Postitas Cyber
Mingil ajahetkel tellisin neid Mäealuse tn US-Partsist. Tükihind oli kallim, aga postikulusid ei olnud. Tuli suht sama hind, mis oleks tulnud kusagilt netist tellides. Sai normaalselt meili teel ära tellida. Ei olnud vaja selleks isegi kohale minna. Tootenumbrid saad siit

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: N Sept 11, 2014 14:41
Postitas 5448
Super.
Väga suured tänud.Tootenumbreid taga ajades oleks ma kulutanud veel paar kuud :)

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: N Sept 11, 2014 15:10
Postitas vvs
Ma enda omad tellisin Falleroonist :)

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: P Sept 21, 2014 18:21
Postitas 5448
Tegelesin natuke leiutamisega.
Kuna käiguvahetustrossi ots oli nii räbal, et ainult tahtejõu abil käike sai vahetada siis tuli midagi ette võtta.
Kõige soodsam trossipakkumine oli 135€ ja vahetamine tundus suht keeruline (kogu kangiümbruse lahti lammutamine ja igasuguste läbiviikudega jändamine), siis toetudes välismaiste foorumite abile otsustasin käiguvahetaja ise teha.
Tegelikult ei midagi keerulist, tuleb vaid asi õige pikkusega teha ja ongi.Raha nagu maast leitud :)
Vigane vidin:
[IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140915_150834_zpsbf58a122.jpg[/IMG]
Uus vidin:
[IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140915_153502_zpsfea65d3d.jpg[/IMG][IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140915_153510_zps8ecc7221.jpg[/IMG]
Trossi otsast eemaldatud katkine liigend:
[IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140916_161845_zps8ecf9407.jpg[/IMG]
Allesjäätud plastiku viilisin palliks, ümber mille toru kokku suruda.
Selle muna saagisin maha ja puurisin läbi, et saaks poldiga liigendi omavahel ühendada.
[IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140916_164112_zps56b37b0d.jpg[/IMG]
Mootoriruumi vaadates näeb ta nüüd välja selline:
[IMG]http://i194.photobucket.com/albums/z241/erxerx/SAAB/IMG_20140916_161855_zps894d34b6.jpg[/IMG]
Töötab ilusti ja vahetab käike nagu vaja.
.
.
Esmaspäevaks juba uus ülesanne võetud - vahetada karterituulutus.Kit olemas (tänud Iisakule), aga paigaldamisega jäänud paar asja segaseks.
Punktid 12 ja 18 http://www.genuinesaab.com/psi/files2/t ... 4%20en.pdf
Mida ja kui tugeva survega ma seal kontrollin(12) ja kas isolatsiooni sees peavad kõik kolm paraleelselt olema (18)?
Kui tahan maha võtta ka klapikambri kaane siis eeldatavasti tuleks vahetada ka tihend?

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: E Sept 22, 2014 7:10
Postitas Cyber
Kas see 12 ei vihja mitte sellele, et seal on üks ühesuunaline klapp, mis peab ainult ühes suunas läbi laskma. Ja noh, ilmselt piisab sinna sisse puhumisest, et aru saada, kas peab tuult või mitte. Noole suunas peab läbi käima, teistpidi mitte.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: N Sept 25, 2014 12:47
Postitas 5448
Tahtsin hakata tuulutuskitti paigaldama aga asi jääb pisut segaseks kuna praegune küljes olev nö. karp(oiltrap) kuhu voolikud külge lähevad on u. 3 korda suurem kui uus.
Kas selle võib sealt lihtsalt lahti ühendada ja kas kiti kinnitusaugud sobivad?
Küljes oleval karbil(oiltrap) on kokku neli voolikut aga kitil ainult kolm.Kuhu ma selle neljanda vooliku ühendan mis trottlebody küljest tuleb ja oiltrappi läheb?
Kitiga on kaasas ka üks väike T- ühendus millel üks ots on tavaline, teine on mingi tilaga ja kolmas on üldse ülipisike.Kuhu ma selle peaksin ühendama?Asub paigaldamisskeemi ülevalt neljanda pildi keskel.
Loll on loll olla.Äkki keegi oskab pisut juhendada kes omal on teinud?

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: N Sept 25, 2014 16:41
Postitas Viki
2004 ja edasi ei panda mingit kitti enam. hoopis teine ja enam-vähem toimiv süsteem

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: N Sept 25, 2014 21:00
Postitas 5448
Tegelikult ka ?
Jumal tänatud siis, et ma vana maha ei kiskunud enne.Aga kuidas tuulutuse korrasolekut kontrollida saab?Lihtsalt kontrollida kas mingit jama voolikutes poleks ja kas klapid töötavad ainult ühte pidi ?
Täna kanalisse ronides täheldasin õlileket - karteripõhi üsnagi õline.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: T Okt 07, 2014 12:05
Postitas 5448
http://i13.photobucket.com/albums/a287/ ... AG0396.jpg
Mis selle käigukastipadja tootekood võiks olla?
Eile foorumi otsingut kasutades jõudsin jälile aga täna enam ei leia.
Kas peab vahetama kogu sselle kronsteini või on see puks seal sees eraldi vahetatav?

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: T Okt 07, 2014 13:07
Postitas Cyber
Tagumine mootoripadi? 5063300.