DPF manuaalne tühjendamine

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Kasutaja avatar
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#26

Ma kasutan aegajalt ikka sellist sõidustiili, et pöörded 4K-ni maanteel...aga tihtipeale avastan selle tahmapõletamise just siis, kui kuhugile poeparklasse seisma jään. Tavaliselt siis teen veel 10 minutise ringi. Ülevaatusel igatahes olid numbrid ikka väga madalad ja tagasõitjalgi lasknud vahel vaadata, kas on midagi näha lapats põhja kiirendamisel. Siiani pole mingit vinet. Üldiselt kipub ta neid tahmapõletusi ette võtma tihemini just siis, kui ma olen mitmel päeval linna vahel peamiselt sõitnud. Maanteesõidul vist lihtsalt seda tihti ei tehta. Aga nagu Iisak mainis, ei tule tõristamine kasuks diislile. Ja seda muideks ka veel vanatüüpi kõrgsurvepumbaga masinatel. Kütusekulu vahe agressiivse ja rahuliku sõidustiili vahel võib jääda alla liitri diislil.
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#27

Kas Saabil on olemas mingi andur, mille põhjal saaks seda põletamise toimumist "näha"? Näiteks väljalaske temperatuuri oma, mis peaks siis märgatavalt tõusma?

Imelik on see, et kuna Pärnusse minnes läks jälle sümptomite kohaselt umbe ja "limp home" kuni taaskäivitamiseni, siis otsustasin Tallinnasse tulla 4. käigu piiriga ja mootor ei kaotanud võimsust - "vine" nägin siis, kui peale 70. ala kiirendasin, aga muul ajal ei saanud midagi aru. Viking eelneva sunnitud põletuse ajal mingeid probleeme ei täheldanud, seega järelikult on 2 lahendust - kas osta iga kuu uus DPF või maksta selle hinna ekvivalent Eesti Politseile?:P Kui veidi liialdada..
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#28

Kuivõrd tervislik mootorile/automaatkäigukastile on pikemalt(100+ km) 4. käiguga sõitmine? Kütusekulu on suurem, aga kas mootori ja käigukasti õli temperatuur jääb ikka normi piiresse ja ei tekita mingeid probleeme?
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#29

Kas keegi on OPCOM seadmega 9-5 1.9 Tid mootorile ligi ka saanud? "Internetist" jäi mulje, et 9-3 puhul on tunduvalt rohkem võimalusi - saab identifitseerida Opelina ning nii aju kui programm on sellega rahul, 9-5 puhul näitab ainult veakoode, aga muid võimalusi ei ole..
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1053
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#30

Kas keegi on OPCOM seadmega 9-5 1.9 Tid mootorile ligi ka saanud? "Internetist" jäi mulje, et 9-3 puhul on tunduvalt rohkem võimalusi - saab identifitseerida Opelina ning nii aju kui programm on sellega rahul, 9-5 puhul näitab ainult veakoode, aga muid võimalusi ei ole..

Aga miks ei peaks ligi saama? Kui 9-5 käsitleda 9-3na OPCOMga siis 9-3 all on 1,9 Tid valik ainsa mootorina olemas ja peaksid täiesti ligi saama. Diislitega opcom puhul hoopis kergem ka Opeli sektsioonist vastet leida kui bensumootorite puhul. Näiteks 9-5 2,0 110kw bensiinimootorile pole ma suutnud vastet leida, millega ka adekvaatseid andmeid kuvaks.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#31

Kui 9-5 käsitleda 9-3na OPCOMga siis 9-3 all on 1,9 Tid valik ainsa mootorina olemas ja peaksid täiesti ligi saama.

Nope. Nii lihtsalt see ei lähe (minul vähemalt). Ainsana leiab auto 9-5 valides(aga nii on aktiivne ainult veakoodide lugemine), 9-3 ega z19dth mootoritega Opeleid valides ei saa ühendust.
Vasta