
Kuidas kontrollida termoanduri korrasolekut?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Üldiselt võiks sul seal soojem termostaat küll olla... 88 na vähevõitu. See rohkem sellise piitsaandmise auto jaoks, et saab palju kuuma ja siis peaks pisut varem avanema. Ma ei teagi mis termostaat mul seal mootoris on, aga seier veab end ilusti keskele, seda nii sooja kui külma ilmaga. Kui üle poole juba läheb siis tuleb vent ka järgi.
Mul oli sellel kupeeklassikul 92kraadine sees, aga siis ta jäi ikka kuidagi külmaks... mõtlesin, et vahetan siis uue 88 vastu ära. Tulemus ikka sama siis. Praegusel hetkel on mu täies radiaatori ulatuses papitükk ka ees, ikka jahe. 
Aga hiljem panen selle 92 kraadi tagasi...

Aga hiljem panen selle 92 kraadi tagasi...
mul ka temp. näidikuga probleem. auto 900 `94 2.3 110kw
näidik ei näita midagi , on täitsa nullis.
aga näha on et kui süüde sisse panna siis ta natuke liigub.
kes oskaks aidata milles probleem võiks olla. kas mingi juhe katki või andur läbi mingi?
morten
näidik ei näita midagi , on täitsa nullis.
aga näha on et kui süüde sisse panna siis ta natuke liigub.
kes oskaks aidata milles probleem võiks olla. kas mingi juhe katki või andur läbi mingi?
morten
Termostaat võib mõlemasse asendisse kinni jääda ja soojusvahetist käib vedelik alati läbi sõltumata termostaadist(küll aga kraanist,kui selline on),seega see väide ei pea paika.Termostaati tasub sellegipoolest aasta-paari tagant vahetada.Algselt postitas: suur
Eee, talvel soojaks läks? Kui ei, siis termostaat.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
ma ei oska talve kohta rääkida kuna just ostsin auto (belgiast toodud)
aga muidu sooja puhub kõvasti kui mootor soojaks läheb.
kas kuidagi kontrollida saab et äkki on lihtsalt näidik rikkis , kuigi ta natuke liigub(millimeetri) kui süüde sisse panna.
aga muidu sooja puhub kõvasti kui mootor soojaks läheb.
kas kuidagi kontrollida saab et äkki on lihtsalt näidik rikkis , kuigi ta natuke liigub(millimeetri) kui süüde sisse panna.
Anduril mõõda takistust.Kella minev "elav" juhe maanda korraks läbi ca.60 oomise takisti.Osuti peaks põhja ronima.
Techiga parim kontrollida.
Techiga parim kontrollida.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Oma kunagise teema jätkuks ütlen, et praeguseks (kevadeks) sai temperatuur ka normaalseks 
Tundus, et vedelik pressis mädanenud termostaadi pesa äärtest lihtsalt läbi. Möksisin silikoniga termostaadi oma pessa ja nüüd nagu oleks ok. Kuigi värk on natuke kahtlane: mootori soojenedes tõuseb temp üle kolmveerandi, siis kukub veerandi peale (ilmselt termostaat avaneb korraks) ja siis stabiliseerub nõks üle poole, mis peaks 92kraadise klapiga õige olema.

Tundus, et vedelik pressis mädanenud termostaadi pesa äärtest lihtsalt läbi. Möksisin silikoniga termostaadi oma pessa ja nüüd nagu oleks ok. Kuigi värk on natuke kahtlane: mootori soojenedes tõuseb temp üle kolmveerandi, siis kukub veerandi peale (ilmselt termostaat avaneb korraks) ja siis stabiliseerub nõks üle poole, mis peaks 92kraadise klapiga õige olema.

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Õhk on sees. Töösooja mootoriga ja töötava mootoriga päästa õhutusniplit pisut lahti. Lase pisut soriseda ja keera kinni tagasi. Peaks parem saama.Algselt postitas: KT100
Kuigi värk on natuke kahtlane: mootori soojenedes tõuseb temp üle kolmveerandi, siis kukub veerandi peale (ilmselt termostaat avaneb korraks) ja siis stabiliseerub nõks üle poole, mis peaks 92kraadise klapiga õige olema.
Algselt postitas: CyberÕhk on sees. Töösooja mootoriga ja töötava mootoriga päästa õhutusniplit pisut lahti. Lase pisut soriseda ja keera kinni tagasi. Peaks parem saama.Algselt postitas: KT100
Kuigi värk on natuke kahtlane: mootori soojenedes tõuseb temp üle kolmveerandi, siis kukub veerandi peale (ilmselt termostaat avaneb korraks) ja siis stabiliseerub nõks üle poole, mis peaks 92kraadise klapiga õige olema.
Ma olen sealt juba 10l vedelikku välja õhutanud, ei aita

nonii käisin täna carringus diagnostikat tegemas.
öeldi et termoandur õhtal.
aga jah mootoril tõusis temp kuskil 110 peale siis hakkas vent tööle ja venti käivitas siis konditsioneeri radika andur , mitte jahutusvedeliku.
mootril kõik korras , aga jama oli et Tech ei saand näidikuteplokiga ühendust.Kästi siis mul armatuur lahti võtta(ütlesid et neil maksab see tegevus 3000eeku), et siis võibolla leian oma näidiku vea üles.
tellisin uue termoanduri ka ära aga ma kahtlustan et näidikuprobleemi see ikka ei lahenda.
kas keegi oskab kommenteerida .
öeldi et termoandur õhtal.
aga jah mootoril tõusis temp kuskil 110 peale siis hakkas vent tööle ja venti käivitas siis konditsioneeri radika andur , mitte jahutusvedeliku.
mootril kõik korras , aga jama oli et Tech ei saand näidikuteplokiga ühendust.Kästi siis mul armatuur lahti võtta(ütlesid et neil maksab see tegevus 3000eeku), et siis võibolla leian oma näidiku vea üles.
tellisin uue termoanduri ka ära aga ma kahtlustan et näidikuprobleemi see ikka ei lahenda.
kas keegi oskab kommenteerida .
Algselt postitas: Trionic
Anduril mõõda takistust.Kella minev "elav" juhe maanda korraks läbi ca.60 oomise takisti.Osuti peaks põhja ronima.
Techiga parim kontrollida.
2 juhet läheb andurist , kuidas ma kindlaks teen missugine see "elav" on?
Ventika termolüliti on radika juhipoolsel küljel.Temp."kella" andur asub plokikaane tagaküljel. Mootori temp. andur asub sisselaskekollektori all, selle küljes 2-3 sil. vahel.Algselt postitas: mortenx
ja kus see andur on üldse?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Loomulikult saab.Algselt postitas: mortenx
selline küsimus et kas saab panna mingit lisa vee temperatuuri näidikut ?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
kas keegi on paigaldand seda lisanäidikut konkreetselt sellele 2.3 110kw mootorile . et milline näidik täpselt sobiks ,kindlasti on ju erinevad variandid erinevatel mootoritel et kui ma suvalise näidiku poest ostan siis ei pruugi sobida.
ja milliste juhtmetega tuleks ära ühendada .
ja milliste juhtmetega tuleks ära ühendada .
nonii vahetasin täna selle temp anduri ära mis paikneb seal jagaja juures .
ja salongi temp näidik hakkas ilusti tööle:) täpselt keskel on osut . et siis ikkagi oli asi selles anduris mis ventikat käitab ,et sealt läheb signaal ka salongi ...
ja salongi temp näidik hakkas ilusti tööle:) täpselt keskel on osut . et siis ikkagi oli asi selles anduris mis ventikat käitab ,et sealt läheb signaal ka salongi ...