2. leht 9-st

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Dets 03, 2014 22:48
Postitas teager
SIDile ilmub teade ju. Kuidas SID aru saab? :)

terv, teager

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Dets 03, 2014 22:59
Postitas triibutu
Vot sellepärast küsingi :)
Minu autol SID-ile teadet ei ilmu, kahtlustan tasemeanduri viga aga pole lähemat uurimist ette võtnud. Väga ei sega ka, vedeliku peatsest lõppemisest saan aru selle järgi, et tulede pesemine lõpetatakse ära. :conf:

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Dets 03, 2014 23:24
Postitas teager
9-3'l juhib kompu seda tasemeanduri järgi. 9-5'l pead ei anna, vanematel kui MY06 (siis kui tuli Dame Edna prillid ja teine elektroonika) võib see teisiti lahendatud olla. Nt võib olla tulepesuripumba suue olla kõrgemal kui aknaklaasipesuri suue ja seetõttu tulepesuri pumbale "enam ei jätku". Lihtsalt oletus. Kes täpsemalt teab, valgustab teisi :) Ei viitsi WIS hakata tutkima praegu

terv, teager

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: N Dets 04, 2014 8:44
Postitas Cyber
Ma ei hakkaks siia eraldi välja tooma varustusenimekirja, vaid keegi ehk oskab mulle VIN koodi alusel nimekirja hankida siis saan siia alla copy-paste panna.
ei oska, sest VIN-ist seda välja ei loe. Kui ta on Aero, siis on tal Aero varustus (selle ilmselt leiab netist üles), aga kui sinna midagi lisaks telliti, siis seda VIN-i kaudu ei näe. Oleks sul esimese omaniku paberid, siis seal võiks kirjas olla...

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Dets 10, 2014 11:02
Postitas Martin.V
Eile tehti ka luugituled korda, nüüd näeb õhtuti autonumbrit ringi sõites :)

Järgmiseks võiks aja leida et auto puhtaks pesta, ära vahatada ja mõned värskemad ilusad pildid teha kui eelmise omaniku 2012 a A24 pildid.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: T Dets 23, 2014 20:46
Postitas Martin.V
Täpselt sama juhtum mis eelmine aasta. 22 detsember eelmine aasta tuli mul BMW´l ette hoiatuskiri et pidurivedeliku tase madal. auto tõstukile ja selge piduritoru lõhkenud.

Eile sõitsin siis linnas kui Saab tegi mul tiu tiu ja näitas armatuuris korraks punast tulukest millel all kiri brake. Ei osanud midagi arvata kuna see kadus kohe ära. Täna hommikul tööle sõites ehmusin ära kui pedaal juba täitsa lõpust alles võttis. Selge pilt. Õnneks juhtus see Stati parklas. Ostsin pidurivedelikku valasin sisse ning sõitsin tööle ära. Töökoha vastas on Fordi remondikeskus ning palusin kas saaksid kõhu alla vaadata. Ilmnes sama - piduritoru lõhki. Kella 14ks olid torud vahetatud :head:

Lisaks küsimus, mis siinne rahvas arvab MBCst (manual boost controller) ?? Kas tasub sellega mitte midagi muud näppimata rõhku tõsta ~1,2 bari peale? Kui 0,1 bar võrdub enamvähem 15hp´ga siis saaks about 45hp juurde?

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: T Dets 23, 2014 21:34
Postitas Homersimpson
Lisaks küsimus, mis siinne rahvas arvab MBCst (manual boost controller) ?? Kas tasub sellega mitte midagi muud näppimata rõhku tõsta ~1,2 bari peale? Kui 0,1 bar võrdub enamvähem 15hp´ga siis saaks about 45hp juurde?

Nii need asjad 9-5'l ei käi :nono:

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Dets 24, 2014 9:23
Postitas Pootsman

Lisaks küsimus, mis siinne rahvas arvab MBCst (manual boost controller) ?? Kas tasub sellega mitte midagi muud näppimata rõhku tõsta ~1,2 bari peale? Kui 0,1 bar võrdub enamvähem 15hp´ga siis saaks about 45hp juurde?

Sul on boost controller olemas, lihtsalt elektroonilisel kujul ning sinna on Saab kunagi miljoneid alla tampinud. :thumb:

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Dets 24, 2014 9:34
Postitas Martin.V
Okei, matan mõtte maha.

Nii, laupäeval sai auto ära vahatatud:

Pilt

Pilt

Pilt

Häid jõule!

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: T Dets 30, 2014 13:45
Postitas Martin.V
Võib-olla olen siin liiga uus ja ei leinud õiget teemat kust sellist asja küsida. Eile jõudis minuni dets alguses tellitud " mänguasi " Elm OBDII vidin. Näitab kenasti mulle turborõhku ja igast muid vidinaid aga mida ma ei näe on mõõdetud AFRi ( air fuel ratio ) ... On keegi targem ja teab kuidas ma seda näeks?

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: T Dets 30, 2014 15:17
Postitas sebastian
Kas AFR-i valik on sel olemas? Kui pole, siis ilmselt sellest, et AFR-i mõõtmiseks ei piisa tavalisest narrowband lambda andurist, mis tehase poolt autole pandud.
Parimal juhul saad lihtsalt 3 väärtust: lahja-normaalne-rikas.
Kui aga gaas põhjas, siis saad üldse täiesti suvalise, mitte midagi ütleva "arvu".
Selleks et AFR-i täpsemalt teada, on vaja wideband andurit koos vastava kontrolleriga.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: E Jaan 12, 2015 14:23
Postitas Martin.V
Peale piduritorude vahetust oli rool viltu peal, kohe ajasin asja rehvirõhu süüks.. kontrollisin - rehvid täis.. siis natukene aega ajasin ilma süüks.. kuid täna viskas rihma maha.. helsitasin Mart Perele, 2 tunnipärast auto seal ja 20 minuti pärast valmis. Lihtne.

Esmakordne kogemus, kuid positiivne... kiirelt ja soodsalt.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: P Jaan 18, 2015 16:45
Postitas Martin.V
Nii, eile võtsin teekonna ette Tallinn-Elva-Tartu-Tallinn. Minu jaoks esimene pikem sõit. Rahul. Lõpptulemus - kevadet ootavad 18"x8" veljed. :cool:

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Jaan 21, 2015 14:27
Postitas Martin.V
Eile proovisin veljed alla.. täitsa okei jäi kuigi kontrast musta auto ja puhaste velgede vahel hirmutas ära et sai liiga " look@me" velg võetud.. kevadel puhta autoga uus shoot ja saab asja küll ma usun ...

Lisaks tellisin täna endale Pipercross õhufiltri ära .. kuna õhufilter vajaks vahetamist vaatame kuidas ja mis sobib :)

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: R Jaan 23, 2015 10:16
Postitas Martin.V
Filter käes, varsti peaks ka peal olema... pessimistid ütlevad et ei muutu midagi, kuid mina loodan, et mingit kassid / koerad / vanaemad on kuulda kui sisse tõmmatakse. Noh.. tõesti.. halvimaljuhul ongi lihtsalt uus õhufilter .. :)

Aga ma arvan, et see oli nüüd see esimene samm.... isu kasvab koguaeg :)

Pilt

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: R Jaan 23, 2015 10:31
Postitas Pootsman
Pipercross on hooldusvaba või peab ikka õlitama ?

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: R Jaan 23, 2015 10:44
Postitas Martin.V
Pestav aga õlivaba...

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: R Jaan 23, 2015 11:23
Postitas laht
Anna siis muutustest kindlasti teada. Kui neid on..

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: R Jaan 23, 2015 12:07
Postitas Martin.V
No ma arvan, et halvimal juhul on mul lihtsalt uus õhufilter... kuigi mingi "wooosh" effekt võiks ju olla kiirendades... aeg näitab. Kuiva ilma vaja :)

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: L Jaan 24, 2015 14:39
Postitas Martin.V
Anna siis muutustest kindlasti teada. Kui neid on..

Teise/kolmanda käiguga natukene kiirendades kuuleb vähe rohkem kõrvitsa tööd ja bypassi... mitte midagi müstilist aga kuuleb rohkem lihtsalt...

Võrreldes sõbra Subaruga sõidan ikka elektriautoga...

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: E Veebr 09, 2015 13:45
Postitas Martin.V
Selle privaatsusega on nagu on.. kõigile meeldib. Tekitasin endale seda natukene juurde

[IMG]http://www.upload.ee/image/4511394/toonklaas2.jpg[/IMG]

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: K Veebr 18, 2015 11:39
Postitas Martin.V
Juba ostes teadsin, et mingisugune velg mul kevadeks alla tuleb leida... Mõtlesin et proovin olemas olevatele suverehvidele peale OMEGA B facelift veljed panna ja peaks äge küll saama... küllaltki sarnased kui mu praegused aga otsustavaks saigi just see, et võiksid siis vähemalt olla ju 18" muidu pole ka mõtet (liigagi sarnased on). Müügis olevad veljed olid kusjuures kallimad kui need mis ma lõpuks ära ostsin.

Postitasin kahte foorumisse teema, et otsin velgi ja ootaks pakkumisi. Peale paari tundi juba oli valik peale esimest pilti selge ja sai ette võetud teekond Elvasse.

[IMG]http://www.upload.ee/image/4527634/nigg ... gasaab.jpg[/IMG]

Ootan kevadet :P

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: R Veebr 27, 2015 16:29
Postitas Martin.V
Midagi juhtunud ei olegi, pthui-pthui-pthui.

Täna sai tellitud uued suverehvid mõõdus 225/40R18 ja autolt pesti mustus ka maha. Tänud Smartwashile !!

Esimesed klõpsud klubisümboolikaga :beer:

[IMG]http://www.upload.ee/image/4544989/smartwash1.jpg[/IMG]

[IMG]http://www.upload.ee/image/4544990/smartwash2.jpg[/IMG]

[IMG]http://www.upload.ee/image/4544999/smartwash3.jpg[/IMG]

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: L Veebr 28, 2015 13:23
Postitas Pootsman
Sul istutas zhu zhu hääle järgi - lahendus on siin http://www.gfb.com.au/products/blow-off ... espons-tms

Get a blow-off sound WITHOUT causing stalling, backfiring, or any other BOV-related issues, even on a car with a sensitive airflow meter (MAF).

EDIT: täpsemalt siis need kaks

http://www.gfb.com.au/products/blow-off ... 393-by-gfb

http://www.gfb.com.au/products/blow-off ... bov-by-gfb

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V

Postitatud: L Veebr 28, 2015 15:20
Postitas Martin.V
Tehke nüüd rumalale selgeks miks peaks need toimima?

450AUDi eest ma esimene "rumal" katsejänes pole nõus olema :D