2. leht 3-st
k:rehvide kohta
Postitatud: N Mär 19, 2015 20:59
Postitas richard
Nalja teete või. Rehvimuster on ikka nii mõeldud et vesi mis tuleb teelt juhitakse mustri kaudu kõrvale ja rehvi alt ära. Kui rehvimuster on ikka ühtepidi töötama mõeldud siis on loogiline et ta teistpidi ei tööta ju.
Sama hea on trussikud pähe tõmmata ja öelda, et näe niimoodi töötab ka ja turbotriipu teksadele ei tule, jääb ikka trussaritele.
k:rehvide kohta
Postitatud: N Mär 19, 2015 21:13
Postitas wilddog
First world problems
Ei noh... kui ikka valesti siis "käib kahh" lähenemine ei ole hea, seda jama niigi igas valdkonnas piisavalt. Kui pöörlemissuunda pole märgitud ja müüdi 2x ühepoole rehve kirjaga "outside", siis on ikka jama.
k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 0:20
Postitas D116
k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 0:25
Postitas D116
kui ei meeldi inside või outside vali teised rehvid kus on rotation peal, õnneks turg lai.
Muster "teistpidi" ainult uundamist lisab.
Endale suverehvid veel sobiks, talveks ainult rotation kus on peal:facts:
k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 8:41
Postitas Cyber
Kaks päeva kamarajura, aga selgust ei ole..

Aga et võtaks Google abiks ja tuhniks natuke?
Asümmeetriline muster ja suunaga muster on 2 eri asja.
Conti on talverehvidel kasutanud justnimelt asümmeetrilist, mitte suunaga mustrit. Asümmeetriline tähendab seda, et rehvi välis ja sisekülgedel on erinevad omadused. Välimine serv on kuivas omaduste parandamiseks ja sisemine on märjas/lumes omaduste parandamiseks. Talverehvil on muster selline, et tal ei ole vahet kumba pidi see sooneke on, kas natuke üles või natuke alla. Kontaktpinna suuruse (õigemini väiksuse) juures töötab ta nii või teisiti.
Sellel IceContactil EI OLE paremat ja vasakut. End of Story.
Üldse on maailmas väga vähe selliseid rehve, mis on mõlemat, nii asümmeetrilised kui ka suunaga.
EDIT:

k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 8:45
Postitas tauber
Igasugune iroonia on siin küll üleliigne.Hea ,et keegi märkab ja tekitab arutelu.
Sellised jamad saavadki sündida just seetõttu,et paljudel on suva ja nad on ükskõiksed.
Raha ,mis rehvidele kulub on päris suur ja kui korra ostad siis tahaks ikka mitu aastat ja korralike rehvidega sõita.
Milleks siis üldse neid igasugu erinevaid rehvimustreid ,sooni ja sõidusuuna märgistusi vaja on kui see midagi ei loe ja paljudel nii suva on-paneme rehvid alla nii nagu juhtub ning hõiskame rõõmsalt nagu ühes vanas Vene multikas soss-sepast rätsep jänes-"heh,käib küll"

k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 8:53
Postitas saabu
On siis kellelgi siin teemas midagi valesti tehtud?Tuleb välja, et tippu(testitulemuste järgi) kuuluvad rehvid on jamad!
Kui juba lastesaateid meelde tuletades,siis mul Buratino nimeks ja ärge pange imeks...
k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 9:27
Postitas 5448
http://www.pepboys.com/tires/treadsmart/tread_type/
Rehve soovitaks osta ja paigaldada kohtades kus teatakse mida müüakse ja kuidas paigaldatakse.
Tänapäeval võib igaüks omale e-poe teha ja müüa asju millest tal üleldse aimugi ei ole!Nõustun sellega, et e-poodidest saab kaupu palju odavamalt, kuid milliseid kaupu võib olla teinekord vägagi küsitav.
Tark on see kes küsib kui ta ise ei tea!
Parem ükskord küsimisega loll olla, kui küsimatta lolliks jäädagi

k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 9:42
Postitas tauber
Kaks päeva kamarajura, aga selgust ei ole..

Aga et võtaks Google abiks ja tuhniks natuke?
Asümmeetriline muster ja suunaga muster on 2 eri asja.
Conti on talverehvidel kasutanud justnimelt asümmeetrilist, mitte suunaga mustrit. Asümmeetriline tähendab seda, et rehvi välis ja sisekülgedel on erinevad omadused. Välimine serv on kuivas omaduste parandamiseks ja sisemine on märjas/lumes omaduste parandamiseks. Talverehvil on muster selline, et tal ei ole vahet kumba pidi see sooneke on, kas natuke üles või natuke alla. Kontaktpinna suuruse (õigemini väiksuse) juures töötab ta nii või teisiti.
Sellel IceContactil EI OLE paremat ja vasakut. End of Story.
Üldse on maailmas väga vähe selliseid rehve, mis on mõlemat, nii asümmeetrilised kui ka suunaga.
EDIT:

See sise ja väliskülje jutt on muidugi muljetavaldav-üks töötab kuivas ja teine märjas

, samal ajal keskosa polegi talverehvi puhul oluline nii,et seal võivad sooned joosta ühel pool autot ettepoole ja teisel pool tahapoole

Ei ole kuigi veenev jutt aga olgu pealegi .las ta jääda ,äkki ongi nii-lõpuks on ju kõigil vaba valik omale meelepäraseid rehve valida

k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 9:55
Postitas caarel
Loeme korralikult selle jutu läbi:
http://www.continentaltire.com/www/tire ... le_en.html
Vaatame sinna kõrvale pilti ka. Saame aru, et auto teel püsimiseks on vajalik rehvi haarduvus teekattega, ehk vesi on vaja teekatte pinnalt minema pressida ja rehv teekatte vastu suruda. Mida rohkem vett, seda suurem takistus teekatteni jõudmiseks. Vesi võib küll olla vedelas olekus, kuid teda pole võimalik kokku pressida, vaid ainult juhtida.
Nüüd mõtleme, et paneme rehvi ühte pidi alla ja teistpidi. Pildil toodud muster näitab, et peaaegu pool rehvi kontaktpinnast on ühes suunas vett juhtiv, vastavalt sõidusuunale. Mind kohe väga huvitab, kuidas ta mõlemal juhul vett rehvi alt eemale juhib

Loeme ka esimest punkti ja saame aru, et välimine pool on rohkema kummiga ning et see asjaolu parandab dramaatiliselt kurvide võtmist. Tõesti? Ainult ühe poole rehv osaleb kurvi läbimises ja teise poole rehv samal ajal ei olegi samasuunalise surve all (küll mitte nii suure kui välimie), kuid teeb seda sisemise küljega

(räägin maantee näitel, kus suuremal kiirusel võetakse mitte väga teravaid kurve)
Talverehvide näited tippudelt:
Nokian Hakkapeliitta R2,
Continental ContiIceContact,
Michelin Pilot Alpin PA4. No mis nipiga need mõlemat pidi märjal teel vett eemale juhivad?

Ainus lootus on, et kõik lörts, sulavesi ja vihm mahub rehvi soontesse ära. Seda tuttuue rehvi puhul võib veel loota, kuid mitte enam kulumispiiril oleva rehviga.
Meie ilmad on nagunii 12 kuud kehva suusailma, mis tähendab, et sademete hulk on kesk-euroopast suurem ning meil tuleks rehvi hoolikamalt valida. Või siis vaiksemalt sõita. Just viimasele tootjad loodavadki.
Müügiargumendiks sobib aga kõik ning müügipunktides kohtame koolitustel käinud inimesi. Kui juba apteegis määritakse pähe toodet, mida raviks pole vaja, vaid tootja on teinud ajupesu ning kampaania ja seeläbi mängitakse otseselt iniemese tervisega, siis meie teema puhul on ju tegu kõigest tükikese kummiga:)
k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 10:31
Postitas tauber
Loeme korralikult selle jutu läbi:
http://www.continentaltire.com/www/tire ... le_en.html
Vaatame sinna kõrvale pilti ka. Saame aru, et auto teel püsimiseks on vajalik rehvi haarduvus teekattega, ehk vesi on vaja teekatte pinnalt minema pressida ja rehv teekatte vastu suruda. Mida rohkem vett, seda suurem takistus teekatteni jõudmiseks. Vesi võib küll olla vedelas olekus, kuid teda pole võimalik kokku pressida, vaid ainult juhtida.
Nüüd mõtleme, et paneme rehvi ühte pidi alla ja teistpidi. Pildil toodud muster näitab, et peaaegu pool rehvi kontaktpinnast on ühes suunas vett juhtiv, vastavalt sõidusuunale. Mind kohe väga huvitab, kuidas ta mõlemal juhul vett rehvi alt eemale juhib

Loeme ka esimest punkti ja saame aru, et välimine pool on rohkema kummiga ning et see asjaolu parandab dramaatiliselt kurvide võtmist. Tõesti? Ainult ühe poole rehv osaleb kurvi läbimises ja teise poole rehv samal ajal ei olegi samasuunalise surve all (küll mitte nii suure kui välimie), kuid teeb seda sisemise küljega

(räägin maantee näitel, kus suuremal kiirusel võetakse mitte väga teravaid kurve)
Talverehvide näited tippudelt:
Nokian Hakkapeliitta R2,
Continental ContiIceContact,
Michelin Pilot Alpin PA4. No mis nipiga need mõlemat pidi märjal teel vett eemale juhivad?

Ainus lootus on, et kõik lörts, sulavesi ja vihm mahub rehvi soontesse ära. Seda tuttuue rehvi puhul võib veel loota, kuid mitte enam kulumispiiril oleva rehviga.
Meie ilmad on nagunii 12 kuud kehva suusailma, mis tähendab, et sademete hulk on kesk-euroopast suurem ning meil tuleks rehvi hoolikamalt valida. Või siis vaiksemalt sõita. Just viimasele tootjad loodavadki.
Müügiargumendiks sobib aga kõik ning müügipunktides kohtame koolitustel käinud inimesi. Kui juba apteegis määritakse pähe toodet, mida raviks pole vaja, vaid tootja on teinud ajupesu ning kampaania ja seeläbi mängitakse otseselt iniemese tervisega, siis meie teema puhul on ju tegu kõigest tükikese kummiga:)
Cyber nimetas seda arutelu kamarajuraks aga mina ütlen,et see arutelu pole mitte kamarajura vaid hoopistükis on selleks rehvitootjate ja müügimeeste jutt.
Mingit sodi ja mõttetut kraami üritatakse meile pähe määrida ilusa jutu saatel igal sammul ja nimetatud apteegid on tõepoolset üks koht ,kus ilmselt 2/3 müüdavast kraamist kui aitavad siis vaid tänu platseeboefektile.
Rehvidega on ka tegelikult umbes sama teema-pane alla kumbapidi tahad ja kärab küll kui normaalselt sõidad ja kui ise ka rahul oled ning usud müügimeeste imetabast juttu siis ongi kõik hästi.
k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 10:50
Postitas Cyber
Mõnus mää..

Ma lähen võtan seemneid ja panen nüüd fooliumist mütsi ka pähe..
Caarel tõi 3 näidet rehvidest. Hakka R2 on "sümmeetriline ja suunaga", sel ei ole kirja "outside", sellel on nool, mis suunas ta keerlema peab. Savi kumba auto külje peale sa ta paned, peaasi, et õiges suunas pöörleb. IceContact ja see Michelin on "asümmeetrilised", neil ei oma tähtsust, mis suunas nad keerlavad, küll omad aga tähtsust see, et see "outside" kiri (Michelini pildil lausa näha) oleks väljaspool. Kas see eespool toodud väike pilt vee välja juhtimisest ei sobi tõestuseks või? See on Continentali saidist lingitud...
Eks kõik need rehvitootjad on idioodid ja teevad meelega, kulude kokkuhoiuks, ainult vasaku külje rehve, eksole... Ühtegi testi nad ei tee, kõik, mis joonestuslaualt tuleb, läheb otse poodi.
Vana inime juba, võiks ju teada, et ei tasu, aga ei, jälle ma krt vaidlen internetis...
k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 11:05
Postitas saabu
Ja mis tunne sellise kliendiga on, kui iga minut on arvel.On ennegi samal teemal lubatud tarbijakaitsesse kaevata.
k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 11:15
Postitas praktikant
Ma vist sain aru, milles seisneb rehvitootjate vandenõu: kuna ebasümmeetrilise puhul suunatakse osa (vett) ettepoole ja osa tahapoole, siis osa valvsaid kodanikke on vist sellest häiritud?
k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 11:21
Postitas saabu14jr
Rehvidega on ka tegelikult umbes sama teema-pane alla kumbapidi tahad ja kärab küll kui normaalselt sõidad ja kui ise ka rahul oled ning usud müügimeeste imetabast juttu siis ongi kõik hästi.
Mismoodi Sa siis sõidad meie tänavatel, kui mitte normaalselt?
:fight:
k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 14:24
Postitas caarel
Üldse on asjad nii, et meie tänavatel tuleks autotootja ettekirjutised pikalt saata ja võtta 17 toli asemel 14 tolli velg ja sinna panna kõrge rehv peale, siis saab aukudes mõnusalt komberdada ning nii kehvadel teedel 200ga kurvi nagunii ei lenda, ehk puudub oht, et need ploomid kurvis alt ära rulliks velje pealt
Cyber: loomulikult tehakse teste. Teste tehakse F1 ja 350 laiusega rehvide jaoks. Tavakasutaja 16 tolli jama tarvis ei tegele keegi aja raiskamisega. Pole rehvimajanduses midagi muutunud 70ndatest alates. Ikka on traat sees ja kumm ümber. Ainult mudeli nimi vahetub ja paar triipu tuleb juurde mustrile. Kaua ühed tegelased laboris istuma peaks, et leida seda õiget ja head mustrit? Juba 40 aastat ja ikka on veel võimalik paremaks minna?

Nu nicht. Eriti 'gedad on need tootjad, kes oma mudelile suudavad uue moodsa sõna 3D ka veel juurde mõelda ja lasta reklaamibüroos mingile vanale unustatud omadusele uus nimi ja logo treida ja letti nad lendavadki jutuga järjekordsest revolutsioonist

Hambapasta tootja teeb ka teste ja kiidab (3D loomulikult:)), mis sellest, et pooles maailmas kehtib talle müügikeeld:)
Muule meeldiks kui turundajad lahti lastaks ja rehvitootja tuleb välja jutuga, et nad on leidnud selle kõige kõige ja ei muuda oma toodet 20 aastat. Ostad ja tead, et see on parim ja paremini ei saa. Kõik ostaks kvaliteeti, mis ei vajaks reklaami.
k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 14:45
Postitas Cyber
k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 17:34
Postitas tauber
Ma vist sain aru, milles seisneb rehvitootjate vandenõu: kuna ebasümmeetrilise puhul suunatakse osa (vett) ettepoole ja osa tahapoole, siis osa valvsaid kodanikke on vist sellest häiritud?
Sa vist ikkagi ei saanud õigesti aru.
Valvsad kodanikud on häiritud sellest,et ebasümmeetrilistel rehvidel suunatakse mitte osa vett ettepoole ja osa tahapoole vaid konkreetselt juhipoolsed rehvid suunavad vee tahapoole,rehvi külgedelt välja ,samal ajal parempoolsed juhivad vee rehvile alla või vähemalt ei juhi vett külgedelt välja nii nagu vasakpoolsed,ehk siis juhipoolsed on mõeldud edaspidi sõitmiseks ja kõrvalistujapoolsed oleks justkui mõeldud tagurpidi sõitmiseks.

k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 17:42
Postitas S9K
18.03 tehti see teema. Enne seda suutsid kõik kodanikud oma autodega sõita, nii lompides kui ka kuival ja isegi lumes. Ka 3mm mustrisügavusega polnud probleemi. Nüüd ei julgegi enam autot käima panna, hoovist välja tagurdades juhib vee ratta alla ja võin kellegi hekki sõita. Midagi muud ei ole siin elus teha?
k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 18:39
Postitas warum
18.03 tehti see teema. Enne seda suutsid kõik kodanikud oma autodega sõita, nii lompides kui ka kuival ja isegi lumes. Ka 3mm mustrisügavusega polnud probleemi. Nüüd ei julgegi enam autot käima panna, hoovist välja tagurdades juhib vee ratta alla ja võin kellegi hekki sõita. Midagi muud ei ole siin elus teha?
Mehed, mina olen selle teema algataja ja mulle tundub see asi lihtsalt valesti, loomulikult me ei saa sellest aru kui üks pool on teistpidi all, aga et lihtsalt sellist asja vältida, olgem targemad järgmine kord, vähemalt saab teenusepakkujale öelda, et ära müü mulle neli ühesugust ratast, võib-olla saab järgmine klient neli teisepoole oma, kui on selline võimalus olemas:drink:
k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 19:12
Postitas AndresV
3mm jäägiga pole üldiselt probleemi - juht teab, et rehv sile ja sõidab vastavalt.
Pilot Alpin 4 rehvi sisemine pool näeb nii suunatud välja, et minul oleks nendega alguses kergelt kõhe keerulisemates tingimustes, nagu paksem lörts ja paduvihm. Kõhe oleks loomulikult ainult ühe külje rehvide pärast, teisel küljel ju kõik bueno

.
k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 19:34
Postitas tauber
18.03 tehti see teema. Enne seda suutsid kõik kodanikud oma autodega sõita, nii lompides kui ka kuival ja isegi lumes. Ka 3mm mustrisügavusega polnud probleemi. Nüüd ei julgegi enam autot käima panna, hoovist välja tagurdades juhib vee ratta alla ja võin kellegi hekki sõita. Midagi muud ei ole siin elus teha?
Mis siis nüüd teha ? Paneme teema lukku kuna keegi on sellest nii ärritunud ,et ei julge enam autotki käima panna ?
Rahu ,ainult rahu !
Teema algataja juhtis tähelepanu tema meelest kummalisele rehvikomplektile ja küsis teiste arvamust.
Foorum ju selleks ongi,et suhelda ja kogemusi vahetada . See on ainult positiivne kui tekib elav arutelu-vaikuses soikuvat foorumit pole kellelegi vaja, aga kui mingi teema liigselt ärritab siis on mõistlik seda ignoreerida.
k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 20:00
Postitas S9K
Ma olen rahulik. Polnud otseselt kellegi pihta suunatud ka.
Editeerin siia juurde veel: Kena algavat nädalavahetust!
k:rehvide kohta
Postitatud: R Mär 20, 2015 20:49
Postitas D116
Ja mis tunne sellise kliendiga on, kui iga minut on arvel.On ennegi samal teemal lubatud tarbijakaitsesse kaevata.
Ja peab ki nii olema.
Kliendil on ALATI õigus. Kui klient eksib, siis te talle selgeks, kui sul piisab argumentte ja teadmisi!
Petmised ja ebakvaliteetne töö, millele pärast leitakse 100 põhjendust, , see ei ole ilus!
Kordan: ei meeldi inside/outside, osta need kus on rotation peal. Piisab tuntuid rehvitootjaid, Conti on üks paremattest.
Teema algatajale: kui ei meeldi Conti inside/outside kirjaga, võime teha vahetust Pirelli peale rotation kirjaga.
k:rehvide kohta
Postitatud: L Mär 21, 2015 9:20
Postitas saabu
Kliendil EI OLEalati õigus, seda on juba siin teemas selgelt näha.Foorum võib olla arutamiseks, aga kui mingi mees metsast väidab, et kõik tippfirmade insenerid on lollid ja ainult tema on tark, siis pole küll midagi arutada.Kus kurat ma võtan neid TEISEPOOLE rehve, kui selliseid ei ole olemas?Mõni mees peab küll kõrva-ja silmaklappidega ringi käima, et ükski müügimees ei saaks paska pähe määrida, sest ümberingi kõik petavad ja valetavad.Autot teenindusse ei julge viia, kohe määrivad sada asja kaela jne.
Caareli väitele, et rehvid on aastakümneid muutumatuna püsinud(metaalltraadid ja must kumm)ei oska kohe midagi vastu panna.Sa vist ei loe üldse tehnika ajakirju.Rehvitestid tehakse enamuses kõige levinuma mõõduga s.t 205-55-16.