Vajan turbo osas nõu/ õlirõhk madal/ saaled/ õlipump/ketid
Vahetusel ilmnes siis selline huvitav asi, keskmine raamsaale, nii ülemine kui alumine, tõmbasid n.ö. kokku eemaldamisel. Ka oli alumisel saalel väike tükk pinnast kadunud õlikanali juurest, samas võis see sealt eemalduda ka kokkutõmbel. Vanamees mul arvas, omadest kogemustest, et kuuma saanud.
Saalede vahetamine ei aidanud, küll reageerib manomeeter külmalt rohkem kui varem, kuid soojenedes siiski kukub rõhk ikka kõvasti alla normi. Torudele said uued rõngad ka seega need on välistatud. Seega pumpa otsima, kas ja kus seda eestis müüa on? Päris tavalistest poodidest ei leia, mõnest spetsialiseerunud töökojast uurima? Mis asendis kõige ohutum kasti mõttes seda rihmaseibi polti väänata on mõtet? Manuaaliga paneks käigu sisse ja siis keeraks, automaati ei tea...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Räägi rõhu numbritest siis kah? palju alguses on ja kuhu kukub ja mis pööretega? Millega sa mõõdad ja kust kohast?
Saaled olid ju välimuse järgi täitsa Ok. Kahjustusi ju polnud,mis sa neid niisama vahetad....
Veel on ju tasakaalustusvõllide saaled; siis ketipinguti näiteks mis rõhul kukkuda lasevad jne....
Samas mul ühed pumbd hammakad ripuvad naela otsas puukuuuris....
Saaled olid ju välimuse järgi täitsa Ok. Kahjustusi ju polnud,mis sa neid niisama vahetad....
Veel on ju tasakaalustusvõllide saaled; siis ketipinguti näiteks mis rõhul kukkuda lasevad jne....
Samas mul ühed pumbd hammakad ripuvad naela otsas puukuuuris....

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Täitsa külmast peast näitab 1,8-2 bar-i, ega ma päris kuumaks ei lasknud siuke 60 kraadi õli ja siis oli 0,6 bar-i. Mõõdab mul elektrooniline kell, õlifiltri korpuse alt sandwichi kaudu - sama süsteem, netist võetud pilt http://s98.photobucket.com/user/martin_ ... 3.jpg.html
Leidsin just ühe lahenduse kuidas ilma püssita lahti saab rihmaseibi poldi (püss tööjuures), kohe katsetama- http://fixmysaab.com/9-5_repair/pulley/ ... p?nsteps=3
Leidsin just ühe lahenduse kuidas ilma püssita lahti saab rihmaseibi poldi (püss tööjuures), kohe katsetama- http://fixmysaab.com/9-5_repair/pulley/ ... p?nsteps=3
Mõõdab mul elektrooniline kell, õlifiltri korpuse alt sandwichi kaudu - sama süsteem, netist võetud pilt http://s98.photobucket.com/user/martin_ ... 3.jpg.html
OT aga elektrooniliste kelladega on probleeme olnud, võimalusel tuleks mõõta mehaanilise manomeetriga.
Füüsikaseaduste järgi on kinnises süsteemis, vahet pole millise kubatuuriga toru või asukoht, rõhk sama. Aga mootori puhul see läbi ja lõhki muidugi paika ei pea, kuna õlitust vajavatel positsioonidel on n.ö. lekked. Muutub vooluhulk... aga võin ka eksida, parandage 
Kõige pealt üks vanem pilt, keskmisest cap-i poolsest raamsaalest :

Ja nüüd õlipump, kaan :

Nagu ma aru saan siis pump töötab nii et karteriga ühenduses oleva kambri pool tekitavad avanevad hambad hõrendust ja ülekandel II-se kambrisse siis sulguvad hambad survet. Pumba kaanel, on kraape koht hõrenduse pool. Pumba sisemisel poolel on pea iga hamba tipus sellised kraaped. Minu arvamist mööda nende "sildade" tõttu siis hõrendust ja survet ei tekigi? Välimine ring nii hull ei ole aga kulumisjälgi leiab sealtki.
Parandage või sõimake

Kõige pealt üks vanem pilt, keskmisest cap-i poolsest raamsaalest :

Ja nüüd õlipump, kaan :



Nagu ma aru saan siis pump töötab nii et karteriga ühenduses oleva kambri pool tekitavad avanevad hambad hõrendust ja ülekandel II-se kambrisse siis sulguvad hambad survet. Pumba kaanel, on kraape koht hõrenduse pool. Pumba sisemisel poolel on pea iga hamba tipus sellised kraaped. Minu arvamist mööda nende "sildade" tõttu siis hõrendust ja survet ei tekigi? Välimine ring nii hull ei ole aga kulumisjälgi leiab sealtki.
Parandage või sõimake

-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
pumba tootlikkusele avaldavad ränka mõju kraabitud KÜLGpinnad. Korpus siis.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Tagumine osa on täitsa timm, kaant vaja siis.
Ootan korras kaane pakkumisi U2U-desse, või marttivaherna@hotmail.com, 53712911, kui siin ei näkka siis teen eraldi ostuteema.

Ühesõnaga kuna kaant veel pole, siis sai prooviks ivometsa hammakad niisama külge visatud, aga paremuse poole üldse mitte, rõhk veel madalam juba külmast peast.
Ette tõtates siis, kui hakata süda masinast eraldama, ülevalt poolt, tuleb vist ainult kastiga koos välja?
Ette tõtates siis, kui hakata süda masinast eraldama, ülevalt poolt, tuleb vist ainult kastiga koos välja?
Ühesõnaga kuna kaant veel pole, siis sai prooviks ivometsa hammakad niisama külge visatud, aga paremuse poole üldse mitte, rõhk veel madalam juba külmast peast.
Ette tõtates siis, kui hakata süda masinast eraldama, ülevalt poolt, tuleb vist ainult kastiga koos välja?
Mulle tundus ka huvitav projekt moto eemaldamine ülevalt , mida ka tegin aga kiirem on ikkagi sillatalaga alla:wise:
Võimalusel võtaks muidugi alla, aga puuduvad võimalused, ja kuskile töökotta sellega veel vahepeal ratsudada ei näe nagu pointi, sai vähe kolatud veel foorumites, ja mingi nipiga peaks automaatkastiga variandi puhul saama isegi ainult mootori kätte, ise katsuks ka sellisele lahendusele jõuda.
Herr Ivomets pani täitsa täppi, sain lõpuks aega pinguti maha võtta ja ennäe imet, ongi lõppasendis. Lekib lõpus kõvasti, poole peal vähem. Kui juba kette vahetada, siis tuleks nii profülaktika mõttes vahetada ka pinguti mis on kaane all? Või on kõik komplektis ?
Mida veel vaadata kui mootor juba maas on, kastipoolne simmer nagunii aga on veel mida jälgida ?
Mida veel vaadata kui mootor juba maas on, kastipoolne simmer nagunii aga on veel mida jälgida ?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Pinguti sees peaks olema tihendid, mida saab vahetada. Alles ma nägin mingit videot selle kohta, kus seda pingutit näidati pulkadena ja räägiti sellest, kui ühest lekkeallikast. See siin
Loomulikult peab.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mootor maas ja balanssvõllid ka väljas, homme saaks ära mõõta võllid, aga ei leia netist mõõtusid, ehk keegi hea inimene juhatab otsa peale 
Küsimus juurde, kas neid balanssvõlle ja saalesid üldse eestimaa pealt saab ka kuskilt, ja kui saabki, on keegi kellelt ma seda abinõud saaks laenata mis vaja läheb?

Küsimus juurde, kas neid balanssvõlle ja saalesid üldse eestimaa pealt saab ka kuskilt, ja kui saabki, on keegi kellelt ma seda abinõud saaks laenata mis vaja läheb?
Seletage/näidake pilte, mis moodi see käib... Ise võtsin Laupäeval just ühte mootorit maha ja tahtsin ka koos kastiga (automaat) maha saada ülevalt, no kuidagi ei mahtunud.Mulle tundus ka huvitav projekt moto eemaldamine ülevalt , mida ka tegin aga kiirem on ikkagi sillatalaga alla:wise:
Lasin poolraam vms. selle nimetus on (6 poldiga) lahti, amordid lasin ülevalt lahti ja siis kogu krempel alla. Vahepeal mõtlesin, et kast eemaldada aga ei teadnud, kui pikalt kasti nihutama peab, et mootori küljest kätte saab. Tundus ikka väga vähe nihutamis ruumi olevat.

Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Mul on pilte vist, õhtul panen, aga tõsta tuleks alguses ketipoolsest otsast- nokk hästi pysti ja hiljem kui pmst väljas siis mõistlikusse asendisse tagasi. Siiski tuleb eemaldada patjade raamid jne pudi mis liikumist takistab. Minul tuli ikkagi kasti ja koos juhipoolse veovõlliga välja, too lihtsalt ei tahtnud irduda.
Edit: pilte leidsin ka netist : http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic. ... p&start=60
Tõsteks võib eemaldada ka vända rihmaseibi, aga tuleb jälgida et võlli ots raami sisse ei kraabiks ennast
Edit: pilte leidsin ka netist : http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic. ... p&start=60
Tõsteks võib eemaldada ka vända rihmaseibi, aga tuleb jälgida et võlli ots raami sisse ei kraabiks ennast
Seletage/näidake pilte, mis moodi see käib... Ise võtsin Laupäeval just ühte mootorit maha ja tahtsin ka koos kastiga (automaat) maha saada ülevalt, no kuidagi ei mahtunud.Mulle tundus ka huvitav projekt moto eemaldamine ülevalt , mida ka tegin aga kiirem on ikkagi sillatalaga alla:wise:
Lasin poolraam vms. selle nimetus on (6 poldiga) lahti, amordid lasin ülevalt lahti ja siis kogu krempel alla. Vahepeal mõtlesin, et kast eemaldada aga ei teadnud, kui pikalt kasti nihutama peab, et mootori küljest kätte saab. Tundus ikka väga vähe nihutamis ruumi olevat.
Nn 5 min kiirkursus:
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... FWDT7MTypw
Ja ohutum versioon bottom:
https://www.youtube.com/watch?v=2Kt7y8SWcSQ
Ülalt eemaldamisel soovitaks eemaldada radikaventilaatorid ja kastipoolsed raamipoldid ning välja tuleb koos kastiga kui kõik vajalikud kronsad eemaldatud.
Jõudu tööle:headbang:
Ühesõnaga ongi balanssvõllid, tolerantsidest väljas, keskmist saalet ei saanud mõõta sest keegi kurask oli mikromeetri otsa, tagumiku külge niimoodi keeranud, et pikendust vahele panna ei saanud. "Eesmine" võll on siis ninapoolse paigutusega
Näide balanssvõllist :

Mõlemal võllil kipuvad pinnad ka ujuma ühel pool, kus see süvis lõpeb.
Ja siuksed kotletid tulid "eesmise" võlli otsasaale vahelt välja

Mõni pilt üldisest välimusest kah :



-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ma siin mõtlen just kuidas projektika mootoril need üldse välja võtta. Kahju, et saalesi ei kannata lihtsalt teise nurga all sisse lüüa. Õlisoon väljaspool. Muidu oleks lihtne, õli kanal kinni ja probleem lahendatud.