2. leht 2-st
Opel Astra GSi
Postitatud: K Mai 27, 2015 22:29
Postitas Pootsman
Kas turbot teistpidi ei andnud panna nagu T7 juhtimisega autodel on - s.t õhuvõtt roolivõimu pool ? Õhuvõtu ja downpipe lahendus oleks hulka parem sedasi saanud valmistada ju.
Opel Astra GSi
Postitatud: N Mai 28, 2015 5:10
Postitas KT100
originaallambda? canusb juhe on sul?
Opel Astra GSi
Postitatud: N Mai 28, 2015 23:56
Postitas motoroller
Teistpidi ei keera niigi plokist vaid mm kaugusel.
Lambda 4juhtmega bosch vist opeli xe küljest pärit.
Pole veel jõudnud obd pistikut teha ja juhet pole.
Opel Astra GSi
Postitatud: R Mai 29, 2015 0:01
Postitas motoroller
Õhuvõtu ja downpipe lahendus oleks hulka parem sedasi saanud valmistada ju.
Downpipel ei tohiks küll naq miskid häda olla?
Õhuvõttu saab kaugemale edaspidi viia!
Opel Astra GSi
Postitatud: R Mai 29, 2015 8:30
Postitas Pootsman
Õhuvõtu ja downpipe lahendus oleks hulka parem sedasi saanud valmistada ju.
Downpipel ei tohiks küll naq miskid häda olla?
Õhuvõttu saab kaugemale edaspidi viia!
Selle pärast ma uurisingi kas turbot teistpidi ei saanud panna, kui oleks teistpidi ei peaks dp-ga ringitama ümber veepumba. Filter tule taha ja vaheseinaga mootorist eraldada + lisa õhu pealevool, nagu juba mainiti eelmine lk.
Opel Astra GSi
Postitatud: R Mai 29, 2015 12:57
Postitas motoroller
Nii nüüd 3 juhtmega lambda peal tulem sama mis vanadega. Kiirendades lööb tule põlema. Pikalt kohapea käib läheb kh vahest põlema.
Ecu juhtmestikul on lambda signaalil ümber juhtme veel midagi punutud kas see peab kh kuhugi ühendatud olema anduri poolsest pistikust või mis asja see ajab?
Opel Astra GSi
Postitatud: R Mai 29, 2015 13:26
Postitas 13piisab
kena ja huvitav. Mul on kaks XE-ga oopelit ja vectrat tarbin lausa talvise igapäevasõidukina. Kuna vectra peaaegu 1,4t tühimassi (4x4 annab hea kaalulisa...) jaoks on XE oma tagasihoidliku max võimsuse ja A-tähe kujulise momendikõvera tõttu lahja, siis suures plaanis (mitte lähema aasta jooksul) vaatan selle puhul kah Saabi tehnika poole. B23X saadavus on ju LETst palju parem (sh odavam) ning nt igapäevasõidukina ma XEst tehtud LETi ei taha. Seda enam, et mul on XEde jaoks ainult KS plokikaasi, mis on oma võimaliku nn mikromõrade-probleemi tõttu küsitava väärtusega...
Sa ei viita oma jutus ühele põhiasjale - mis sidur ja kast Sul on? F28 ja selle sidur istuvad kuuldavasti otse B23X mootori otsa ning on turbomootori väändemomendiks kohaldatud - eeldan, et Sul on FWD-conversioniga F28?
jõudu,
Teet
Opel Astra GSi
Postitatud: R Mai 29, 2015 13:56
Postitas S9K
Punutud juhe aka varjestusega signaali juhe. Varjestuse üks ots peab olema massis.
Opel Astra GSi
Postitatud: R Mai 29, 2015 16:39
Postitas motoroller
kena ja huvitav. Mul on kaks XE-ga oopelit ja vectrat tarbin lausa talvise igapäevasõidukina. Kuna vectra peaaegu 1,4t tühimassi (4x4 annab hea kaalulisa...) jaoks on XE oma tagasihoidliku max võimsuse ja A-tähe kujulise momendikõvera tõttu lahja, siis suures plaanis (mitte lähema aasta jooksul) vaatan selle puhul kah Saabi tehnika poole. B23X saadavus on ju LETst palju parem (sh odavam) ning nt igapäevasõidukina ma XEst tehtud LETi ei taha. Seda enam, et mul on XEde jaoks ainult KS plokikaasi, mis on oma võimaliku nn mikromõrade-probleemi tõttu küsitava väärtusega...
Sa ei viita oma jutus ühele põhiasjale - mis sidur ja kast Sul on? F28 ja selle sidur istuvad kuuldavasti otse B23X mootori otsa ning on turbomootori väändemomendiks kohaldatud - eeldan, et Sul on FWD-conversioniga F28?
jõudu,
Teet
sidur on mingi kvaliteetsem xe stock (ei meenu mis toodang)
Korvid samad muidu aga saabi ketta nuut teine.
Kast on f20. käigud lühikesed ja pööre ikka peal koguaeg.
Opel Astra GSi
Postitatud: R Mai 29, 2015 20:16
Postitas KT100
4juhtmelise lambda eelis on, et sensor grounditakse neljanda juhtmega (3juhtmeline andur peab oma groundi kerest saama. oht ilmselt halb ground saada).
3juhtmelisel on 2 musta juhet - üks süütega +12 (kaitsmestatud), teine T5 ECUst lülitatav ground (anduri soojendamiseks) - lairiba kasutades tuleb sond_heat mäpis - 1 panna, et check enginet ei saaks. Ja kolmas valge juhe signaal ajju.
Vea defekteerimisel aitaks ilmselt canusb juhe. Kas või mapist sondheat maha tõmmata ja vaadata, kas viga esineb või mitte. Eristada siis kütteprobleem signaali omast. Arvutiga näeks muidugi ka, mis signaali ECU 02 andurist näeb.
Kui huvi softi putitamise suhtes, võin canusb juhet laenata.
Opel Astra GSi
Postitatud: P Mai 31, 2015 14:06
Postitas motoroller
lõpupütiks oli imepisike jap-style. Loomulikult ei summuta see midagi. Nüüd sai lisatud reso mis tegi hääle meeldivamaks.
väljalaske kõige umbsem koht on kat 60mm, ülejäänu kõik otseläbi.
Hetkel peal ka MBC ja rõhku 1 bar kanti.

Opel Astra GSi
Postitatud: T Juun 09, 2015 22:44
Postitas motoroller
tühikäigul tiksudes puterdab/lonkab. Vahest ka sõites tunda. Küünlad üsna valged. Samas taga kes sõidavad ütlevad rikka segu lõhn.
Kas tasuks teist di-d proovida? Kontrollitakse neid kuidagi/kuskil?
Opel Astra GSi
Postitatud: K Juun 10, 2015 9:45
Postitas wilddog
Kütuserõhuregulaatoriga saab mängida, et kõrge boostiga oleks segu rikkam. Kui boosti kontrollerit (APC) ei kasuta, siis T5-st on kasu aoinult DI juhtimisel. Eriti kui FPR (kütuserõhuregulaator) on kasutusel. Peaks ikka setupi korralikult käima saama õigete juppidega. Vaja logida otse ECU-st ja düno/AFR (segu) mõõtmised teha.
Opel Astra GSi
Postitatud: E Juul 20, 2015 21:59
Postitas motoroller
vana turbo hakkas juba korpusesse saagima ja sai uus vaadatud.
Uus turbo siis r34 skyline GTT-lt
Senikaua kui turbo minupoole liikus sai koduste vahenditega vanarauahunnikust Oil catch can meisterdatud.

turbo käes selgus, et ei sobi ükski toru ega voolik 1.1le
kõige rohkem vaeva tuli näha downpipega. peale keevitust vajas flants ülelihvimist.

basic boost paika ja saab kokku panna.
huvitaval kombel liigub masin külma mootoriga põhjagaasiga paremini. sooja mootoriga tekib tugev lörin ja minek niiteravaks ei kisu.
IAC veel pooleli tuleb vahesein kah
Kas turbole oleks mõistlik ka tugi (jalg) teha ?
Opel Astra GSi
Postitatud: T Juul 21, 2015 9:02
Postitas Cyber
Külm mootor algselt vist lambdat eriti ei kuula ja käib mõnda aega pisut teises režiimis.
Peale turbovahetust tuleks ka soft ilmselt üle käia ja uute parameetritega vastavusse viia.
Tugijala vajaduse pead ilmselt ise välja mõtlema, pole ju meil aimugi, mis kaalus ja mõõdus ja nurgaga sul see seal on.
Opel Astra GSi
Postitatud: T Mär 07, 2017 10:37
Postitas motoroller
2016 suvi ei sõitnud üldse.
2017 võiks vähe paremini minna. Biltemast sai uus di kassett, eks ole näha kuidas see hiinakas ennast õigustab. Esialgu käis väga ilusti, soojast peast aga tuletas meelde et mul originaal lambdat ju pole ja soft muutmata et innovate lc-2 omale kitsa riba näidu kätte saaks. Tahab ju ecu lambdat soendada mida ta hetkel teha ei saa. Mingi aeg oli suva lambda lihtsalt pistikus, ja innovatest tuli signaal. ( Ma isegi et tea kas sedasi ta yldse lambdat luges).
Tühikäigu mootor kah trikitab ja neid juba mitmeid seal peal olnud aga tuleb kah uus vaadata.
Probleem on ka auto välja suretamisega. Keerates süüte välja jääb ajule 3.xx v ja sellest piisab et kuidagimoodi edasi podiseda.
Vigu kah
-VL kolles mõra/ tihend lekib
-Amordid vist läbi kuna väga jäik ja halb sõita
-Elekter lõpetamata
-Jõudu vähe