2. leht 2-st
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: E Dets 18, 2006 16:06
Postitas stennadi
Kas süütepooli pärast võivad hahata ka juthmed üle lööma?
Kas sellistel detailidel nagu rootor ja jagajakaas on ka mingid erinevad tootjad mida tasub osta , mida mitte?
Edit: mis firma küünlad kannatavad kriitikat?
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: E Dets 18, 2006 19:44
Postitas Cyber
NGK! SAAB muude küünaldega ei sõidagi..

Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: E Dets 18, 2006 21:03
Postitas Trionic
Saabide süütesüsteemid on välja töötatud NGK küünaldele vastavaks,vastupidiselt enamusele teistele markidele,kus sobivad küünlad otsitakse.
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: T Dets 19, 2006 17:38
Postitas stennadi
Mis SAAB siis kui ma panen sinna nt mingi muu tootja küünlad? On see vahe siis nii erinev?
NGK kataloogis minu autole küünlaid ei olnud. (müüa seletas seda sellega, et konkreetne küünlamark on saadaval ainult originaalosana - tootja ngk - silt on SAAB)
maksavad need küünlad viiikingus 248 eek tükk, mis on minuarust ikka päris korralik kirves.

Samas Boschi kataloogis olid sellisele mootorile küünlad olemas.
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: T Dets 19, 2006 18:51
Postitas farmacoma
äkki on plaatina küünlad? mul mootoris olid siuksed.
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: T Dets 19, 2006 18:52
Postitas stennadi
Samas kui nüüd välismaa online NGK katalooge uurida, siis seal pakub nagu eri kataloogides sellele mootorile 2 küünalt.
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: T Dets 19, 2006 22:18
Postitas Cyber
BCPR6ES võiks sulle väga hea olla.
Vaata ka
siia teemasse
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: T Dets 19, 2006 23:59
Postitas stennadi
ise jõudsin koodideni BCPR5EIX ja BCP5EVX
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: K Dets 20, 2006 0:03
Postitas Cyber
Need on mingid iriidium ja jumal teab mis küünlad... maksad seaks ennast. Need eelpoolmainitud on miski 45-50 eeku tükk.

Kuigi kunagi Laki auto tahtis mulle neid umbes 180 EEK tükk müüa..

Vali kohta, kuskohast ostad...
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: K Dets 20, 2006 0:08
Postitas stennadi
Selgepilt. Need siis ostamegi. Suured tänud. Edit: Siiski sinu pakutud teemas Trionic soovitab ilma turbota masinale teisi küünlaid.
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: K Dets 20, 2006 7:57
Postitas Viki
ära siis jumala pärast ütle, mis mootori versiooniga tegu on. "R" küünlad lähevad ainult DI-ga variandile. kui sul on NG 2.0 vabalthingav jagajaga, siis BCP5EV või BCP5EVX. või on klassik? siis veel paar erinevat varianti.
nagu trionic siin ütles on saabidel süütesüsteemi korraliku töö eelduseks AINULT originaalis ettenähtud küünalde kasutamine. igasugused boschid ja densod jne tuleks ära unustada:facts:
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: K Dets 20, 2006 8:45
Postitas Cyber
t8-le: 2.1 vabalthingav klassik..
Aga jah.. vabalthingava jaoks oli tõesti pisut kuumem küünal. Samas ma olen kindel et see auto käib sul ka 6ES-iga korralikult. Ise olen kasutanud klassikul (vabalthingaval) nii R kui ilma R-ita küünlaid, töötas mõlemaga. Minu vähene kogemus mingit vahet ei täheldanud.
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: K Dets 20, 2006 10:46
Postitas stennadi
Vabandust. Ei öelnud jah mootori versiooni. Kuna see teema paistab siin lõpupoole nagunii dialoog Cyberiga, siis tema teab isegi, millega tegu.

aga auto siis 2.1 16V Classic, 1993 aasta. Mootor B212
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: K Dets 20, 2006 17:36
Postitas stennadi
Homme lähen poodi, et mis küünlad siis lõpuks ikkagi osta? Kas jään Cyberi pakutu juurde?
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: N Dets 21, 2006 11:42
Postitas stennadi
Kohe lähen poe poole. Tahaks vastuse lukku panna, et mida ostan siis.
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: N Dets 21, 2006 11:47
Postitas Trionic
turbole BCP6ES,vabalthingavale 5ES.Sobivad ka BCPR küünlad.
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: N Dets 21, 2006 22:16
Postitas stennadi
Vahetasin küünlad-juhtmed-rootori-jagajakaane ära. Kõvasti parem on aga alguses nagu ikka natuke poos kinni maanteesõidul või siis kiirendamisel, aga see kinnipoomine polnud enam nii järsk.
Pärast sai veel sõidetud ja midagi erilist ei täheldanud. Homme plaanis Tartu ots. Siis saab vaadata, et kuidas käitub.
Siiski aeg-ajalt annab näole check engine tuli. (kas see võib olla tingitud kõrgest lambda näidust - kuna summuti lekib kuskilt ja saab lisaõhku) Ülevaatusel mainiti seda, et kas summutis või sisselaskes on leke.
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: R Dets 22, 2006 1:20
Postitas stennadi
Ja ongi nii

Käisin just sõitmas ja ikka jõnksutab vahepeal. (seda just maanteesõidul). Asi pole nii hull nagu varem aga ikkagi
Kas võib olla süütepool nagu Trionic ütles? Kuidas seda testida?
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: R Dets 22, 2006 9:10
Postitas Cyber
Seda lisaõhku mainivad nad vist kõigile. Ma läksin sisuliselt otse summutitöökojast ülevaatusele. Just oli vahetatud pool kogu torustikust, keevitatud-möllatud seal. Onud väitsid ikka, et kusagilt tõmbab lisaõhku...
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: R Dets 22, 2006 9:13
Postitas Mart900
OT to cyber: sa oleks võinud ju vastata et parematel päevadel mitte ei tõmba vaid lausa surub pääle seda lisa õhku:evil:
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: R Dets 22, 2006 16:21
Postitas stennadi
Nonii. Midagi on ikkagi mäda, Tartu sõidu peal auto näitas end oma halvimast küljest.

kuradi traktor .....
Eelmine omanik väitis, et jama hakkas pihta peale lambdaanduri vahetust Troostis. Kas võiks tõmmata mingeid paralleele auto veidra käitumise ja selle remondiskäigu vahel või on lihtsalt kokkusattumus.
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: R Dets 22, 2006 19:35
Postitas Trionic
Loomulikult võib.Kui algselt lahtiühendatud mittetöötav hapnikuandur asendati uuega ja ühendati ning mingit tagasisidet eelmiselt omanikult ei järgnenud.
Oletagem edasi,selle asemel,et viga kohe selgeks teha.
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: L Dets 23, 2006 0:37
Postitas stennadi
Ei oska mina oletada. Ma lihtsalt tahtsin teada kas on võimalik et midagi lambda vahetusega viltu läheb ( a la vale andur jne)
Ma praegu tegelengi vea selgeks tegemisega. Lapin eelmise omaniku tegematajätmisi.
Kas mingi diagnostika aitab ? Või saab kodusel teel ka esialgu midagi selgeks teha, et mingeid vigu välistada? Tahaks kähku korda saada. Suht vastik on sõita niimoodi.

ja sõita on vaja palju.
Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: L Dets 23, 2006 8:04
Postitas Trionic
Kui seda mootorit juhib Lucas,nagu see tavaliselt 2,1 puhul on,siis nagu Britid räägivad: "Seal,kus algab Lucas,lõpeb elekter". Sellele neetud luukase cu pritsele pole mingeid korralikke juppe leida ,ega söö seda ka normaalsed diagn. seadmed. Kui Bosch juhib,siis lihtsam. Proovi alul teist töötavat õhumõõturit,võta O2 anduri pistik lahti,lase ecu avariisse,mõõda üle TPS (gaasiklapi pote/lüliti), -temperatuuriandur,-õhutemperatuuriandur jne. Mõõda tühikäigul pihustile tuleva impusi väärtus.
Enne kõike seda pead olema veendunud,et sisselase ON ÕHUTIHE,et süüde on õige ja süütesüsteem töökorras.(et jagaja tsentrifugaalkaalkaalud poleks kinnikiilunud, juhul,kui jagajas sellised on).
Pumba kapasiteet mõõda ära ja rõhk samuti.
Väntvõlliandur võib selliseid sümptoome põhjustada,kuid "Hall`i" andurit ei saa mõõta testriga.
Tegevust sul küll,unusta seapekk ja porter.Sul on Saab.

Kiirendamisel jõnksutab
Postitatud: L Dets 23, 2006 17:42
Postitas stennadi
Pritse aju peal olid Boschi kirjad. Nagu ma aru saan on see positiivne. Süüde on minuarust hiline. Auto käivitamisel tahab natuke käiamist (siis on vist süüde hiline?). Pumba rõhu mõõtmiseks pole mul manomeetrit. Aga ma alustan sellistest elementaarsematest asjadest, mis puudutavad süüdet ja õhulekkeid ja siis siirdun edasi keerulisemate asjade juurde.
Elu on näidanud siiamaani, et vead on tavaliselt lihtsamad kui arvatagi oskad
