2. leht 3-st

Ühe surma remont

Postitatud: R Nov 20, 2015 20:30
Postitas MATU90
pane saaled öiget pidi vahele("liuglevad" pooled väljapoole), olen ise ka komistand kiiruga sellise asja otsa :)

Täpselt nii oligi. Avastasin nüüd et tonnise balansvõlli hammakad on teistsugused kui 9-5l, ma loodan et kompott raskemad 9000 kolvid ja kergemad 9-5 balansvõllid omavahel kaklema ei lähe.

Ühe surma remont

Postitatud: L Nov 21, 2015 9:02
Postitas Pootsman
pane saaled öiget pidi vahele("liuglevad" pooled väljapoole), olen ise ka komistand kiiruga sellise asja otsa :)

Täpselt nii oligi. Avastasin nüüd et tonnise balansvõlli hammakad on teistsugused kui 9-5l, ma loodan et kompott raskemad 9000 kolvid ja kergemad 9-5 balansvõllid omavahel kaklema ei lähe.

Sõidavad ju ka ilma balanssvõllideta, pole probleemi. Hammasrattaste kaugus plokist oli erinev kui 9-5l?

Ühe surma remont

Postitatud: P Nov 22, 2015 10:39
Postitas MATU90
Kuna mul 9-5 ketikomplekt oli soetatud, ja komplekti hammasrattad võllide otsa ei istunud tuli seda teed minna. Aga jah, 9-5l on nagu paljas hammakas, aga tonnisel on taga väljaulatuv osa.

Ühe surma remont

Postitatud: N Dets 03, 2015 20:13
Postitas MATU90
Mootor nüüd pöörleb, aga TB on vist õhtal omadega, koodi näitab, kui näitab :

P1260 Throttle Return Spring Too Low Force

Käima pannes, üsna kõrged pöörded, gaasi andes ja seejärel otse tühikäigule langedes sureb välja, samas kui ennem päris tühikäigule jõudmist veel tiba pedaali mudida siis jääb vahest töölegi...

Võtsin lahti niipalju kui oskasin, ja musta korpuse alt juhtmetel on isolatsioon üsna lahti.. mis teha, kas on seal midagi omakäepeal teha, või tasuks üldse mõni muu soetada ?

Ühe surma remont

Postitatud: R Dets 04, 2015 8:22
Postitas D116
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=28249

Võid proovida parandada, halvemaks juba ei tee :)
Ma oma puhastasin (juhtmed olid terved) ja toimib suurepäraselt.

Ühe surma remont

Postitatud: R Dets 04, 2015 10:04
Postitas MATU90
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=28249

Võid proovida parandada, halvemaks juba ei tee :)
Ma oma puhastasin (juhtmed olid terved) ja toimib suurepäraselt.

Parandamise all mõtled uute juhtmete tinutamist, ja contact cleaneriga puhastamist....?

Ei leia juhendit kuidas TB päris lahti võtta...

Ühe surma remont

Postitatud: R Dets 04, 2015 10:27
Postitas D116

Ei leia juhendit kuidas TB päris lahti võtta...

Silindri kujuline osa mul pidi spets tööristada välja tõmmata, oli liimitud võlli külge(milleks?), tõmmits(vist töörista nimetus).
Kui teiselt poolt, kus vedrud, ka tahad lahti võtta, ma seda ei teinud, peab puurima ja pärast kokkupanemisel keevitada.

Cleaneriga puhastamine on hooldus
Juhtmete jootmine juba parandus :)

Ühe surma remont

Postitatud: P Dets 06, 2015 14:15
Postitas MATU90
Tegin siis seda et eesmised juhtmed jootsin uued. Need mis vedrude poole jooksevad, vahetasin osaliselt, sealtmaalt kuskohast ulatas, ülejäänule, kuhu ei ulatanud, lükkasin termorüü kaela. Puhastada sai ka mudugi. Kuid ei midagi, kood muutus P1530-ks, auto töötab kuid pöörded kõiguvad jõhkralt. Ikkagi nende potekate teema arvatavasti. Otsin uue.

Ühe surma remont

Postitatud: E Dets 07, 2015 8:28
Postitas Trionic
Need juhtmed pole ju kunagi probleeme põhjustanud, isegi, kui isolatsioonid on "väsinud". Potede kontaktharjad ja -tööpinnad on asjad, milledele tuleb tähelepanu pöörata.

Ühe surma remont

Postitatud: E Dets 07, 2015 10:04
Postitas MATU90
Need juhtmed pole ju kunagi probleeme põhjustanud, isegi, kui isolatsioonid on "väsinud". Potede kontaktharjad ja -tööpinnad on asjad, milledele tuleb tähelepanu pöörata.

Njah, mul isolatsioon puudus täielikult pistiku pool, seega tasus proovida.

Ühe surma remont

Postitatud: K Dets 09, 2015 20:11
Postitas MATU90
TB vahetatud, uued probleemid: Kood P0300 random misfire. Uued küünlad tellin kohe ära, ei tea kas määret ka müüakse.

Vaakumvoolikud vahetasin ära, kas peaks vaatama ka neid klappe ja torusid mis porikoopas on ? Kuskilt sain veel pilgu peale et pidurivaakumvõimendil võib mingi tihend ära olla? Kui tihti seda juhtub?

Puterdab ka kuidagi imelikult, vahepeal töötab tükk aega, gaasi näppides siis ja lahti lastes kipub surema. Samas pikka aega järjest töödades, puterdab ka vahepeal paar silindrit korraks ja siis töötab normaalselt edasi.

Ühe surma remont

Postitatud: R Dets 11, 2015 20:11
Postitas MATU90
Asi nii kaugel et küünad vahetet, hirmkallis krytox kah nüüd olemas, küttefiltri vahetasin ka ära. Kütusesurve regulaatori vaakum polnud kõige parem, vahetasin ära. Probleem siiski jääb. Ühesõnaga mingi hetk käima pannes puterdab, kui auto juba soojaks saab, siis on nii et gaasiga mängides enamus ajast töötab puterdamiseta, gaasi lahti lastes sureb välja. Kui peale välja suremist kohe käivitada auto käima ei jää, kuid kui anda süüdet mitu korda(andsin viis) siis jääb tühikäigule tööle. Vahepeal tahaks nagu hääbuda, kuid taastub/sureb kuidas kunagi.

Pakun ise kütusepumpa - kuna lati ventiili näppides tuleb sealt väga erinevalt survet?

Kuidas see CPS-i andur siis toimetab, käivitades ei tohiks pöördeid näidata? nii praegu igatahes on.

Ühe surma remont

Postitatud: R Dets 11, 2015 20:29
Postitas ivomets
Lausa lust lugeda! Sul veel mõned asjad vahetada vaja, ja siis peaks töötama ;))
tegelt need 9-5 piduri vaakumvõimendajad annavad ikka päris tihti saba aga mootori tööle mõjumist ma pole näinud, aga ega neid autosid ka pole ma palju näinud. saad ju pimedaks korra teha, proovida.

Ise jaman ühe diisliga kah juba 2 nädalat vahelduva eduga, mitte vaid oma käe peal , vaid käin ka teisi mehi piinamas. :mad:

Siiani põhiline kogemus, kui arvuti täpset viga ei näita, siiis viga ei ole ,))))))) Umbmääraste vigade remondiks tuleks kõik ära vahetada. Siiani ikka ise mõne vea leidnud ja nüüd jääb veel hea kytusega ja hea lisandiga sõita ja paarutada torud tühjaks. ca 150 km läbimisel on olukord muutunud pea 10 korda paremaks. Puhas rõõm tõdeda, et lisandid töötavad kui mootori mehhaanika kah korras, lisaks elektroonikale. Aga kaua selle poolpidusega sõidetud on, ei tea. Igaljuhul jõudu sulle!!

Ühe surma remont

Postitatud: R Dets 11, 2015 20:34
Postitas MATU90
Lausa lust lugeda! Sul veel mõned asjad vahetada vaja, ja siis peaks töötama ;))
tegelt need 9-5 piduri vaakumvõimendajad annavad ikka päris tihti saba aga mootori tööle mõjumist ma pole näinud, aga ega neid autosid ka pole ma palju näinud. saad ju pimedaks korra teha, proovida.

Ise jaman ühe diisliga kah juba 2 nädalat vahelduva eduga, mitte vaid oma käe peal , vaid käin ka teisi mehi piinamas. :mad:

Siiani põhiline kogemus, kui arvuti täpset viga ei näita, siiis viga ei ole ,))))))) Umbmääraste vigade remondiks tuleks kõik ära vahetada. Siiani ikka ise mõne vea leidnud ja nüüd jääb veel hea kytusega ja hea lisandiga sõita ja paarutada torud tühjaks. ca 150 km läbimisel on olukord muutunud pea 10 korda paremaks. Puhas rõõm tõdeda, et lisandid töötavad kui mootori mehhaanika kah korras, lisaks elektroonikale. Aga kaua selle poolpidusega sõidetud on, ei tea. Igaljuhul jõudu sulle!!

Njah, kahju ainult et tegu suht lameda pilliga, mille lootsin lihtsalt korda saada :gun:

Ühe surma remont

Postitatud: L Dets 12, 2015 8:53
Postitas Pootsman
Sul õnneks ju teine 9-5 kõrval kus pealt saad juppe laenata prooviks :)

Ühe surma remont

Postitatud: L Dets 12, 2015 16:53
Postitas MATU90
Sul õnneks ju teine 9-5 kõrval kus pealt saad juppe laenata prooviks :)

Ei jõudnud täna eriti midagi, sain pumba maha ja anduri ära mõõdetud.

Pumba koostul on see valge kopsik katki(põhjas auk ja sealt üles välja pragu) mille sees pump on, niipalju kui ma uurisin siis see kuidagi kütusesurvet küll mõjutada ei tohiks. Kuid andurilt mõõtsin 840 oomi aga peaks olema vist 890 +/- 10% ? Teisel töötaval autol sain tulemiks 900oomi mis napilt on nagu isegi tolerantsidest väljas..

Ühe surma remont

Postitatud: T Dets 15, 2015 16:38
Postitas MATU90
Tundub et selle riistaga on nüüd kõik, jooksis mingil põhjusel täiesti kinni. Ometi olid õlirõhud ja asjad kõik timmis, kokkupanemisel sai 10 korda kõik üle käidud momentvõtmetega jne. Autol on lihtsalt mingi kotermann sees. Ennem seda sai veel proovitud uut cps-i ja töötava auto pumpa. Kuna tuju täitsa null siis ei viitsinud ka väga enam lammutada, et mis viga. Kuskilt olen lugenud et õlipumbad võivad kokku joosta, tegu oli muidugi ka tonnise teemaga, 9-5l seda vist juhtunud pole ? Kui klapid pähe käiks, lõhuks vist nukkvõllid ka ära?

Homme kui viitsin võtan karteri alt ja annan juba täpsemaid selgitusi.

Ühe surma remont

Postitatud: T Dets 15, 2015 17:36
Postitas Pootsman
:freak: no see ei ole ju enam reaalne. Sa ikka 9000 kaanetihendi panid nagu sai räägitud? 9-5 tihend on peenem ja sellega võid klapid pähe küll saada.

Ühe surma remont

Postitatud: T Dets 15, 2015 17:49
Postitas MATU90
Läks 9000 paksem kaanetihend :)

Ühe surma remont

Postitatud: T Dets 15, 2015 18:17
Postitas S9K
Raudselt kett puruks.

Ühe surma remont

Postitatud: T Dets 15, 2015 18:23
Postitas MATU90
Raudselt kett puruks.

Miks nii? Ülevalt tõmbasin klapikambri kaane maha ja ketti kätte küll ei saanud...

Ühe surma remont

Postitatud: T Dets 15, 2015 19:03
Postitas S9K
Siis on terve veel, kuna sa mainisid, et jooksis kinni, siis eeldasin, et kett jooksis alla kokku.

Ühe surma remont

Postitatud: T Dets 15, 2015 19:21
Postitas saabu
Balanssvõlli kett terve?

Ühe surma remont

Postitatud: T Dets 15, 2015 19:22
Postitas MATU90
Käisin tõmbasin veel ööpimeduses õlipumba kaane maha, pump on terve. Ma ei kujuta ette, kas tõesti on saaled kinni jooksnud... tutikad kõik ometi, lauapeal käis nagu õige asi ringi...

Ühe surma remont

Postitatud: T Dets 15, 2015 19:29
Postitas Pootsman
Vänt oli mõõdus küll aga kas muidu mõõtsid lõtkusi ka? Väntvõll ikka liikus vabalt kui paigaldasid? Kas mõni raami käpiku polt lahti ei jäänud?