2. leht 10-st
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: N Mär 10, 2016 17:11
Postitas Ron24
Maanteel saab paagitäiega sõita 1060km! Seda spidomeetri järgi u.96km/h ja püsikiirushoidjaga. Iseenesest pole paha tulemus.
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: K Mär 23, 2016 17:05
Postitas Ron24
Käisin täna Tallinnas Werneri juures. Lasin spetsialistil auto ülevaadata. Leitud vead: Esisilla abiraam lahti - keerati kinni, käivitamisel tekkinud sinine suits - valesti paigaltatud karterituulutuse KIT, pani jupid õigesti, käigud ei töötanud õigesti - reguleeris ära. Nüüd tuleb ainult loota, et turbo ei ole veel õhtal. Üldine arvamus autost - väga korralik. Tartusse jõudes lasin kohe sillad ära reguleerida. Ehk asja ette läinud sõit. A ja Tartus panin paagi täis ja Mäos kui SID-i nuppe näppisin seda siis peale 90 km sõitu näitas SID, et veel saan selle paagitäiega sõita 1146 km

.
Lisatud failid
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: R Mär 25, 2016 14:54
Postitas Ron24
Eile avastasin, et autol on kaugtuled kadunud. Kõikvõimas internet pakub probleemiks oranzi tulede kontroll releed. Ehk tuleb kuskilt uus hankida.
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: R Mär 25, 2016 15:17
Postitas Cubik
Aitab, kui relee lahti koukida ja jooted üle joota.
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: K Apr 13, 2016 8:11
Postitas Ron24
Tulede kontroll relee lahti kougitud ja jooted ülejoodetud. Töötab jälle.
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: K Apr 13, 2016 8:48
Postitas Cubik
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: R Apr 15, 2016 17:50
Postitas Ron24
Nüüd siis hakkas auto sinist viskama peale mõne tunnist seismist. 27.04 võtan turbo maha ja lasen sissevaadata, et kus on probleem, sest jõudu on kah kuidagi vähe. 70km/h viienda käiguga gaas põhja ja mitte midagi ei juhtu. See nüüd küll normaalne ei ole. Kui suitsemise probleem ükskord lahendatud saab lasen kuskil chiptuninguga väänet natuke juurde kruttida. Äkki saab parem.
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: R Apr 15, 2016 21:10
Postitas rantto
Lihtsalt mõtlen kõva häälega. Kuskil kirjutasid, et poolraam oli lahti ja see sinine toss. Kaldun arvama, et selle mootori kallal on juba käidud.
Turbo võib üle kontrollida kuid üldjuhul tossama hakkab ta siis kui gaasi maha lased.
Minu prognoos: klapisääretihendid, õlirõngad.
Kui juba tegemiseks lähed siis 250.- jupid töö alates 300.-
Kõik uued saaled, rõngad, tihendid
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: R Apr 15, 2016 21:46
Postitas Ron24
Lihtsalt mõtlen kõva häälega. Kuskil kirjutasid, et poolraam oli lahti ja see sinine toss. Kaldun arvama, et selle mootori kallal on juba käidud.
Turbo võib üle kontrollida kuid üldjuhul tossama hakkab ta siis kui gaasi maha lased.
Minu prognoos: klapisääretihendid, õlirõngad.
Kui juba tegemiseks lähed siis 250.- jupid töö alates 300.-
Kõik uued saaled, rõngad, tihendid
Klapisääretihendid on vahetatud. Hetkel on suitsemine ainult käivitades. Kahtlustan turbo õlirõngaiid. Kui selles probleem ei ole siis jah tuleb kas uus korras mootor osta või asuda vana remontima.
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: R Apr 15, 2016 22:39
Postitas saabu14jr
kuidas neid sääretihendeid vahetati? ei ole utoopiline, et need uuesti lekivad.
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: L Apr 16, 2016 5:34
Postitas Ron24
kuidas neid sääretihendeid vahetati? ei ole utoopiline, et need uuesti lekivad.
Täiesti nõus, et need võivad uuesti lekkida. Aga kuna boost on ka kehva siis ma hetkel kahtlustaks ikkagi turbot ja alustan vea otsimist sealt.
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: K Apr 27, 2016 10:10
Postitas Ron24
Nüüd siis tuvastatud: Turbo õlirõngad lekivad. Tellisin Lätist uue keskosa turbole ära. Heal juhul on reedeks kohal ja auto jälle sõidukõlbulik.
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: K Apr 27, 2016 14:00
Postitas Cubik
Kuidas see tuvastamine käib ja mis maksab? Mul poja autol sarnane probleem, käivitamisel umbes 10 sekundit tossab sinist
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: K Apr 27, 2016 14:06
Postitas Ron24
Minul tuvastati nii, et võeti turbo maha, pandi lauale ja vaadati sisse. Kõik kokku ehk siis:turbo, uus mootoriõli ja filter ja töö läheb umbes täpselt alla 350 euro maksma
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: K Mai 04, 2016 7:24
Postitas Ron24
Turbo sai eile vahetatud. Ehk nüüd lõpuks saab see pidev remontimine läbi ja saab ükskord ka sõitma hakata. Järgmine kuu vast saab DI ka vahetatud. Kui siis jamad ei lõpe läheb asi pressi alla. Ma lihtsalt rohkem ei viitsi.
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: E Mai 09, 2016 11:46
Postitas Ron24
Turbo vahetatud, õli kah uus ja samas tehti ka veel täiendav sillareguleerimine. 382 eurot kokku arve. Kohe tuli ka välja, et gaasitross vajab vahetust. No ei lõpe see remondi jama ära.
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: E Mai 09, 2016 14:25
Postitas Ron24
Tänu kodanik Torque-le on uus vana gaasitross küljes ja seegi asi lahendatud. Kuluks 20.-
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: E Mai 16, 2016 14:02
Postitas Ron24
Täna hommikul sõitis Riia ringil üks Škoda Yeti mull tagant sisse. Hullu esmapilgul midagi ei ole ainult taga stange kortsutatu veits ära. Tegin kõne kindlustusse ja suunati mind Infan Autosse kalkulatsiooni saama. Käisin ära ja neiu kes kahju qvalduse vastu võttis ja autot pildistas arvas, et äkki nädala lõpus saavad remontima hakata. No juhtub.
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: T Mai 24, 2016 21:59
Postitas Ron24
Eile juba sai auto Ifan Autosse avarii taastusremonti viidud. Ja samas sain päris hea hinna ka rooste eemaldamiseks samas kohas. Neljapäevaks pidada valmis saama.
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: L Juun 04, 2016 20:06
Postitas Ron24
Auto korras. Väike kõks ja pandi uus tagastange. Kaks roostealget ka ilusti likvideeritud. Nagu päris.
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: T Juun 07, 2016 21:44
Postitas Ron24
Väike tähelepanek: eelmise kuu alguses tankisin 98 bensiini ja peale seda ei ole CE põlema läinud. Äkki ei olegi DI vigane vaid 95 bensiin lihtsalt kole kehva.
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: E Juul 04, 2016 21:30
Postitas Ron24
Täna sai Rantto käest hangitud DI külge ühendatud. Vana DI süütas liiga tihti mootori tule aga kuna too veel auto käivitas ja lasi sõita siis jääb vana reservi. Järgmisena tuleb piduri võimendi vahetada. Ka selle tüki saan vast Rantto käest.
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: E Juul 04, 2016 21:48
Postitas S9K
Keegi siin müüs tuttnoid piduri võimendit. Oli enda omale ostnud aga tuli välja, et polnudki selle viga. Ehk saab sedaviisi uue hea hinnaga

Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: E Juul 04, 2016 22:17
Postitas Ron24
Keegi siin müüs tuttnoid piduri võimendit. Oli enda omale ostnud aga tuli välja, et polnudki selle viga. Ehk saab sedaviisi uue hea hinnaga

Aga kes ta oli?
Saab 9-5 Arc 2.3T, 184kW, 2003, Ron24
Postitatud: N Juul 07, 2016 9:46
Postitas Ron24
Käisin tegin ülevaatuse ära. Ostes oli odomeetri näit 195859, nüüd 200657, ehk oktoobrist juulini vähem kui 4800 kilomeetrit. Ülevaatus sai läbitud vigadeta. Käsipidurit testides viskas rullide pealt maha. Heitgaasid olid VÄGA suure varuga. Ehk ideaalsed. Järgmise aasta septembri lõpuni nüüd hooleta.