2. leht 2-st
dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: K Jaan 20, 2016 15:24
Postitas oswald
Pooleldi nagu naljateema, eriti see 100% full osa - saaks võrrelda õhuniiskuse tõlgendamisega, et kas 100% õhuniiskuse korral on siis õhu asemel vesi...
Aga DPF teemal enda kogemusest - kui see saab nii täis, et auto ka pika sõidu jooksul seda tühjaks põletada ei suuda, siis ei ole mõtet kohe uut külge panna (ega ka vana välja lõigata). Korra teeninduses(9-3 laseb vist ka "Hiina opcomiga") jõuga filter tühjaks põletada ning kui uuesti täis saab kohe, siis kõigepealt peab laskma kontrollida, kas mootor mingil saladuslikul põhjusel nii palju tahma ei tooda, et filter ei saa sellega enam hakkama. E. pihustid, swirl, EGR, jne. Ning kõige tähtsam on leida spetsialist, kelle antud mootoriga on ka pikaajaline kogemus olemas ning oskab(ja viitsib) seoseid näha. Muidu on tõenäoline teekond: EGR-pihustid-mõistus otsas (veidi loomulikult liialdatult).
2T õli kasutegurit ei oska teaduslikult tõestada, keegi ehk suudab kunagi leida pildid pihustitest/pumbast a´la "200K 2t õliga" ning kõrvale "200K ainult diisliga".
dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: K Jaan 20, 2016 15:31
Postitas S9K
Välja ei saa progeda seda DPF-i?
dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: K Jaan 20, 2016 15:34
Postitas ill
Välja ei saa progeda seda DPF-i?
Saab ikka,aga siis läheb õhk mustaks.
dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: K Jaan 20, 2016 15:37
Postitas D116
Välja ei saa progeda seda DPF-i?
Saab ikka,aga siis läheb õhk mustaks.
Ei lähe! Sama must, ainult tahmaosakesed väiksemad DPF-iga, e. kopsudest raskemalt lähevad välja.
Idiootsus on see DPF.
dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: K Jaan 20, 2016 15:56
Postitas owl
See DPF-i põletamine vist sõltub miskist softi versioonist ka.
ma eSidiga näen, et põletab kas siis kui soot level on 100% või kui läbitud on 500 km.
Enamus sõitu maanteel.
Suvel tavaliselt 500 km, soot level kuskil 70% kandis, talvel (ütleks et talvise diisliga) kuskil 300-400 vahel saab soot level 100%.
Mõne lisandiga olen ka talvel pea 500km põletuste vahe saanud.
Põletuse lõhna tunnen kui kasvõi auto foori taga seisab põlemise ajal ja tuul õigest suunast on.
Põletus võtab mul tavaliselt maanteel u 10-15 min. või kuskil 25 km.
Seda 2T õli olen juba ammu tahtnud katsetada, järgmine kord tankides proovin.
eSidi küsimus ka - kas peale põletust langeb teistel soot level 0% peale? Mul on tavaliselt 16%, vahel 12%.
dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: K Jaan 20, 2016 16:04
Postitas rantto
eSid puhul oleneb olukorrast, mul vahel jääb 3% ette, mõnikord 10% Kui ei tea, et põletab ja jätan seisma siis veel suurem number.
2T sees, suvel põletab 1000-1200km tagant.
Üldjuhul 100km 10% mis oleneb paratamatult kütusest, vahel on tunda, et saast on sees ja % kasvab mehiselt.
dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: K Jaan 20, 2016 16:09
Postitas praktikant
Välja ei saa progeda seda DPF-i?
Saab ikka,aga siis läheb õhk mustaks.
Ei lähe! Sama must, ainult tahmaosakesed väiksemad DPF-iga, e. kopsudest raskemalt lähevad välja.
Idiootsus on see DPF.
Oh. Anna kannatust. Läheb jah mustemaks ilma DPF-ta:
1. kahjulik NO
2. tahma ei põletata ära
dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: K Jaan 20, 2016 16:46
Postitas oswald
Kuna endal ka masuudipress, siis huvi pärast otsisin ka ühe teadusliku(?)
artikli
"Fuelexpert" on muidugi suht kahtlane nimi tulemuste usutavuse seisukohast, aga vähemalt testimise meetodid on ära kirjeldatud ja artikli ülesehitus vastab teadusartikli nõuetele.. Väidete kehtivus jäägu igaühe enda otsustada, tuld

lühidalt:
*200:1 määrimisomadusi ei paranda
*Ükski kütuse omadusi kirjeldav (nõutav) parameeter ei paranenud
*Tsingi sisaldus tõusis, see võib kahjustada pihusteid
*Mootori võimsus langes 2%
*
VÕIB lühendada DPF eluiga.
dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: K Jaan 20, 2016 19:44
Postitas aednik
Rootsis Statoili tanklates müüakse spetsiaalseid väikseid 2T õli pudeleid paakikallamiseks. Kust nemad selle idee võisid saada?
dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: K Jaan 20, 2016 20:21
Postitas rantto
Selle "scientific research" järg on siin:
http://www.freel2.com/forum/topic878-1215.html
Õlifirma poolt tehtud "test" 16tunni jooksul tekkisid pihustitele osakesed mis ummistavad pihusti. Poisid kes 2T kasutanud rohkem kui 100000km pole pihustitega probleemi.
Lisaks veel heitgaaside vähenemine.
Kus meil selliseid analüüse tehakse kui viiks kaks potsikut, ühes tankurist saadud diisel ja teine sama diisel koos 2T-ga
dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: K Jaan 20, 2016 20:59
Postitas aednik
Mõni mees saaks siit ülikooli lõputöö teema endale.

dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: K Jaan 20, 2016 21:41
Postitas saabSS
Peaks Statoili teada andma, et nad 2T õli hakkaks lisama, siis jääb mul see mure ära, ning meil kõigil. See teeb imesid! Langetab ka 70% kütusekulu?
Ma pole siiani aru saanud, mille järgi öldakse, et Eestis on halb kütus. No ei mahu pähe, kuidas?? Kas sa võtad enne lonksu püstolist, loksutad keele peal ning mõtled, et 'oh jah, jälle see jama. Ah, mis seal ikka lasn paagi täis'.
Müüdav kütus peab vastama nõuetele, neid saad küsida ja tutvuda ENNE tankimist, kui soovi on. Aga enda põhimõtetele leiab ka idioot õigustuse. Keegi ei keela ka suhkurt toppimast paaki. Kuna naine ka nurrub peale šhokolaadi söömist..
dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: K Jaan 20, 2016 22:44
Postitas entson
See dbf filter on saatanast,see on nagu kahemassiline hooratas-sõidad rahulikult ,siis madalate pöörete pärast läheb katki,sõidad äkilisemalt,siis põhjus selles,egas muidu poleks rem.komplekte n.ö. tavalise hoorattaga sidurile mõningate autode jaoks .See on minu arvamus,mls ei kvalifitseeru absoluutsele tõele.
dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: N Jaan 21, 2016 8:48
Postitas rantto
saabSS ole siis hea ja seleta idioodile miks näiteks Statoil müüb Miles kütuseid? Mis puhastavad kütusesüsteemi, vähendavad kulu jne.
Kütus on kvaliteetne siis miks sa tangid just selle keti tanklates?
Nah vaja kui kütus on niigi kvaliteetne?
Kui sajad tuhanded diisel autode omanikud üle maailma kasutavad ja kogemus näitab, et asi töötab. Siis valdav enamus raiub ikka, et I am right, you are wrong.
dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: N Jaan 21, 2016 8:55
Postitas saabSS
saabSS ole siis hea ja seleta idioodile miks näiteks Statoil müüb Miles kütuseid? Mis puhastavad kütusesüsteemi, vähendavad kulu jne.
Kütus on kvaliteetne siis miks sa tangid just selle keti tanklates?
Nah vaja kui kütus on niigi kvaliteetne?
Sest seal tankides on mul kõige soodsam. Kas on kütustel mingi vahe? Ma ei tea. Paagist saavad kõik otsa ning ise mingit jama juure ei lisa. See +% pikemalt sõita. No see puhas reklaam ja turundus. Argielus sellest vahest aru ei saa ega hakkagi saama.
Ning olen rohkem kui kindel, et mu masinal on ka see dpf filter olemas. Kuus sõidan ca 4000 ja pole siiani aru saanud, kuna ta seda tühjaks põletab. Ja ega pole sellele tähelepanu ka pöõranud.
dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: N Jaan 21, 2016 14:58
Postitas saabu
Keegi siin seletas et CR süsteem on kulumiskindel

oeh, pisar tuli isegi silma.
Vana TDDI focuse süsteem on saanud nüüd saanud iga täispaagi peale oma koguse 2t õli ja diiselmootorile omast laginat on tunduvalt vähemaks jäänud. Kütusekulu langust pole märganud.
dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: R Jaan 22, 2016 23:15
Postitas praktikant
Pole vaja kurvastada. Ega 2T õli kasutamist pole keegi siin foorumis ära keelanud. Hea uudis on ka, varsti saabub uus 3T õli, vähendab kõiki jamasid kuni 75%. Isegi Fordil.
dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: R Jaan 22, 2016 23:17
Postitas praktikant
Pooleldi nagu naljateema, eriti see 100% full osa - saaks võrrelda õhuniiskuse tõlgendamisega, et kas 100% õhuniiskuse korral on siis õhu asemel vesi...
Aga DPF teemal enda kogemusest - kui see saab nii täis, et auto ka pika sõidu jooksul seda tühjaks põletada ei suuda, siis ei ole mõtet kohe uut külge panna (ega ka vana välja lõigata). Korra teeninduses(9-3 laseb vist ka "Hiina opcomiga") jõuga filter tühjaks põletada ning kui uuesti täis saab kohe, siis kõigepealt peab laskma kontrollida, kas mootor mingil saladuslikul põhjusel nii palju tahma ei tooda, et filter ei saa sellega enam hakkama. E. pihustid, swirl, EGR, jne. Ning kõige tähtsam on leida spetsialist, kelle antud mootoriga on ka pikaajaline kogemus olemas ning oskab(ja viitsib) seoseid näha. Muidu on tõenäoline teekond: EGR-pihustid-mõistus otsas (veidi loomulikult liialdatult).
2T õli kasutegurit ei oska teaduslikult tõestada, keegi ehk suudab kunagi leida pildid pihustitest/pumbast a´la "200K 2t õliga" ning kõrvale "200K ainult diisliga".
Kõik on suhteline....

dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: L Jaan 23, 2016 0:14
Postitas aednik
Igaüks peab ise aru saama, millest ta aru saab.
dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: L Jaan 23, 2016 0:27
Postitas rantto
Pole hullu, õlid on ka kvaliteetsed, et võid julgelt 30000km ühe välbaga läbi ajada. Kui tihedamalt vahetad oled idioot, muide uuest aastast tuleb uus ekstra super long life teema peale 50k ühe välbaga.
CK on kulumis kindel, mingi X faktor tuleb aga mängu ja peab pihusteid vahetama.
Case closed!
E: saabSS sa võid ka enda Fordi uuest aastast 3T manustada(praktikant postituses ilusti kirjas)
dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: L Jaan 23, 2016 23:22
Postitas pistyk
See kvaliteetne kütus on küll väga suhteline mõiste.Enamus kiidavad Statoili,samas eelmine aasta esimeste külmadega,ehk -5 kraadiga jäin tööautoga tee peale statoili kütusega. Tegelt peaks ju isegi suvine diisel palju rohkem külma kannatama
dpf-i põletus, kuidas aru saada?
Postitatud: K Apr 06, 2016 10:55
Postitas heikiw
Mu enda 88kw variandil saab ka dpf põletusest aru siis, kui otsustad kuhugi parklasse peale sõitu seisma jääda: siis veider lõhn üleval ja masina tühikäik veidi lonkav. Ka võib sumpsi juurest peale seismajätmist krõbinat kuulda. Kuna sõidan pikemaid otsi tihti, siis teeb masin need põletused ära regulaarselt. Lühemate otsade puhul tihemini, ja pikemate sõitude puhul harvemini. Mis puutub 2T õlisse, siis kui esimesed CR Mersu mootorid tulid, soovitas Mersu esindus ise lisada 0,5% õli kütusesse, et parendada pumba määrimist. See CR pump, mis annab surve, on suhteliselt täppistöö (kolb on üsna pisike (ca 1cm läbimõõt ja käik ka umbes sama, siis sinna süsteemi sattuv võõrkeha (näiteks veetilk) mõjub juba fataalselt pumbale.