2. leht 2-st

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: E Mär 14, 2016 11:17
Postitas vvs
Keera??? H8 ei saa ju keerata :freak:
Ma olen seda teinud mõned korrad ja olen päris kindel et H8-pirni tuleb keerada :D

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: E Mär 14, 2016 11:41
Postitas Cubik
Tänud, leidsin ise ka manualist :D Aga millise võimsusega LED-pirnidega võiks asendada udutule halogeenid, et kasutada päevatuledena. Netist vaatasin, et on olemas võimsusega 30- 100W

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: E Mär 14, 2016 12:10
Postitas vvs
Kuna udutulest ei tasu väga lisavalgustust oodata siis alates 30w-st on juba ok! On näha et tuled töötavad ja see ongi ilmselt peamine kasutamise eesmärk...vähemalt minul - säästab xenone :)

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: E Mär 14, 2016 12:26
Postitas que
http://www.mnt.ee/liiklusseadus2011/?q=node/14

Udutulesid võib sõidu ajal ilma lähituledeta kasutada nii ööl kui päeval.

Rõhutaks: "ILMA lähituledeta"

:poke: just, just, ainult et meil liikluses on nad enamasti koos kasutusel, loodame, et siis vähemalt saabid näitavad eeskuju :drive:
...ja viis aastat päris pikk aeg ka et iga liikleja viimase liiklusseadusega kursis oleks

Kohati tundub, et ainus ravi selle vastu on püss:gun:
Päriselt? See on mingi nali v? Linnasõidul ei ole absoluutselt vahet mis ees põleb :freak::freak:

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: E Mär 14, 2016 13:40
Postitas Cyber
http://www.mnt.ee/liiklusseadus2011/?q=node/14

Udutulesid võib sõidu ajal ilma lähituledeta kasutada nii ööl kui päeval.

Rõhutaks: "ILMA lähituledeta"

:poke: just, just, ainult et meil liikluses on nad enamasti koos kasutusel, loodame, et siis vähemalt saabid näitavad eeskuju :drive:
...ja viis aastat päris pikk aeg ka et iga liikleja viimase liiklusseadusega kursis oleks

Kohati tundub, et ainus ravi selle vastu on püss:gun:
Päriselt? See on mingi nali v? Linnasõidul ei ole absoluutselt vahet mis ees põleb :freak::freak:
Vastutulija jaoks on..;)

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: E Mär 14, 2016 13:52
Postitas S9K
Mind üldjuhul udukad ei häiri, ei päeval ega õhtul. Küll aga häirivad valesti reguleeritud tuled või siis üldse reguleerimata või on pirn valesti sisse pandud. Siis uuemate autode xenonid häirivad, osadel tuleb täpselt silma auku see krdi valgus. Kas tal tee peale üldse midagi näitab.

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: E Mär 14, 2016 15:58
Postitas napoleon
Mind üldjuhul udukad ei häiri, ei päeval ega õhtul. Küll aga häirivad valesti reguleeritud tuled või siis üldse reguleerimata või on pirn valesti sisse pandud. Siis uuemate autode xenonid häirivad, osadel tuleb täpselt silma auku see krdi valgus. Kas tal tee peale üldse midagi näitab.

+1. Neid udukatega sõitjaid on aegade algusest tambitud, alguses ka neid kes ainult udukatega sõitsid kuna see oli samuti keelatud. Aga mind isiklikult pole kunagi häirinud ei need kes ainult udukatega sõidavad ega need kes udukaid koos lähituledega kasutavad, seega arvan et see tampimise põhjus on lihtsalt põhimõttes, et kui seadus ei luba, siis on pahapaha mitte selles, et see objektiivselt võttes kedagi häiriks. Täpselt samamoodi ei häiri mind tegelikult ka see, kui maanteel spido järgi +10km/h sõidan ja keegi mööda sõidab... välja arvatud muidugi juhul, kui mingi <piiks> nui neljaks mööda peab pressima ja siis jätkab sõitu aeglasemalt kui mina enne tema möödasõitu liikusin.

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: E Mär 14, 2016 16:00
Postitas ill
Tagumine udukas häirib, esimesed mitte.

Isiklikult paneks udukasse võimalikult kollased lambid, siis on neist midagi kasu ka udu korral, osrami ultralifed vms. Kestavad ka kauem.

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: E Mär 14, 2016 18:37
Postitas ARZT
Aga miks põhimõtteliselt lülitatakse udukad ka kohe järgi kui sõitma hakatakse? Mind isiklikult häirivad need juudijõulupuud. Ise udukaid üldse ei kasuta....

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: E Mär 14, 2016 19:49
Postitas Cubik
Minu point ongi selles, et pooltulesid ei paneks põlema ja säästaks ksenoone

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: E Mär 14, 2016 20:08
Postitas ARZT
Minu point ongi selles, et pooltulesid ei paneks põlema ja säästaks ksenoone

Nii võib :)

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: E Mär 14, 2016 20:15
Postitas S9K
Pannakse sellepärast kohe järgi, et on coolim. Omal on mõnusam tunne. Ja mul nad ka koguaeg põlevad.

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: E Mär 14, 2016 20:22
Postitas ARZT
Tule taevas appi...

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: E Mär 14, 2016 21:10
Postitas S9K
Meid on siin kui palju? 7 miljardit? Kõik ei ole ühesugused :)

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: E Mär 14, 2016 21:17
Postitas ARZT
Nojah, aga teistega võiks ju ikkagi arvestada...

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: E Mär 14, 2016 21:20
Postitas S9K
Nojah, aga teistega võiks ju ikkagi arvestada...

Loomulikult, proovin alati arvestada. Oma auto tulesi tean, need udukad ei häiri essugi. Trust me. :)

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: E Mär 14, 2016 21:35
Postitas Trooja
Nojah, aga teistega võiks ju ikkagi arvestada...

Loomulikult, proovin alati arvestada. Oma auto tulesi tean, need udukad ei häiri essugi. Trust me. :)

Sorri aga valesid asju vaatad sõites, kui udukad sind häirivad...
Ise küll ei kasuta, sest ühel udukal klaas puruks, kuid minu arust näeb eriti sheff välja. MartinV siin tegi endal suunatulesid ümber oranziks, need olid veel lahedamad ( oranzid suunatuled pargina ja udukad ). Liiklen väga palju ja silma häirivaid udukaid pole märganud, pigem mõnel VÄGA üksikul mõni esituli räigelt paigast ja paistab silma, kuid kui ikka seda tuld seal vahtima ei jää, siis minu sõitmist ei sega..

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: E Mär 14, 2016 21:42
Postitas ARZT
Mõne arust on aga äge kui esiots lisakaugeid on täis laotud... Ei saa parata, mind häirivad...

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: T Mär 15, 2016 1:45
Postitas saabu14jr
Kumb nüüd häirib, kui keegi lihtsalt udukatega sõidab või kui keegi sõidab regullimata udukateg/LED/HID pirne täis topitud udukatega?

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: T Mär 15, 2016 13:55
Postitas napoleon
On teatav hulk tegelasi, kellele kõik põhimõtte pärast ette jääb, tõenäoliselt viiks ka see nad endast välja kui nad saaks teada, et eessõitvas autol pole tõkiskingi või juhil on turvavöö kinnitamata.

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: T Mär 15, 2016 18:09
Postitas ARZT
Ega see vaidlus ei vii kuhugi. Täpselt sama teema nagu 85 kmh ja 95 kmh sõitjate vahel. Minule põhimõtteliselt ei jää ette asjad mis mind ei häiri. Ja põhimõtteliselt teen asju nii, et kedagi teist ei häiriks. Lihtne ju.
Üldiselt tuleks sellele vaidlusele oma teema teha:)

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: T Mär 15, 2016 21:15
Postitas lemps14
Pannakse sellepärast kohe järgi, et on coolim. Omal on mõnusam tunne. Ja mul nad ka koguaeg põlevad.

Nõustun :gun:
Panen ka tavaliselt kohe udutuled nn päevasõidu režiimi (koos parkidega), sest see annab autole hoopis teise välimuse, eriti pärast seda, kui pargid ja udukad LEDideks vahetatud sai :cool:

Päevasõidutuled ehk pöördlüliti esimene positsioon

Postitatud: T Mär 15, 2016 21:21
Postitas ARZT
Politseil oleks siin tööpõld lai...