2. leht 9-st

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Mär 14, 2007 23:43
Postitas sigaelmar
Tegelt meenub oma 9000 CSE turbo, mis ka kohapealt ei tahtnud väga kiiresti ära minna aga 50-60 pealt kiirendas päris hästi juba :)

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: N Mär 15, 2007 9:05
Postitas raivo
Ma usun, et pöördemomenti ongi seepärast piiratud, et nö normaaoludes ilma suitsevate rehvideta kah sõita saaks :)

Kunagi oli mul 540 bemar millel oli umbes samasugune süsteem.

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: N Mär 15, 2007 9:16
Postitas Jaanus
Eks ta on mõnes mõttes hea jah, säästab ka ilmselt käigukasti sellega. Ma ei kiirenda 1-2 käiguga nagunii. See 1-2 käigu kiirendus on nagu rohkem rullnokkadele mõeldud, kes kiirendavad ühe foori tagant teisele :poke:

Nüüd hiljuti oli mul hea võrdlusmoment. Olin pool aastat sõitnud Stage 1 softiga, sellega oli juba päris hea ainult, et turbo lag oli kohtutav. Enne kui ma Stage 3 softi downloadisin pidin autol originaalsofti tagasi panema. Sellega oli ikka piin sõita, Tartu mnt-l mõnest aeglasemast autost olin enne harjunud 4 käiguga 80-110 mööda kiirendama, no auto ei liikunud üldse :P Kui lõpuks originaalile Stage 3 peale lasin siis hakkas 4 käiguga vajutades pisut imelik, vahe on päris mäekõrgune :headbang:

Algselt postitas: raivo
Ma usun, et pöördemomenti ongi seepärast piiratud, et nö normaaoludes ilma suitsevate rehvideta kah sõita saaks :)

Kunagi oli mul 540 bemar millel oli umbes samasugune süsteem.

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: N Mär 15, 2007 9:52
Postitas binleo
Avalda algajale saladus, kust kõige mõistlikumalt (loe: finantsilises plaanis) softi saab?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: N Mär 15, 2007 10:13
Postitas Jaanus
Eestis ilmselt ES-Tuningust :)
Algselt postitas: binleo
Avalda algajale saladus, kust kõige mõistlikumalt (loe: finantsilises plaanis) softi saab?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: R Mär 23, 2007 11:38
Postitas fluss007
ega autost pilte ei saa ?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: E Mär 26, 2007 9:51
Postitas Jaanus
Piltidega on hetkel kurvad lood. Eelmisel sügisel tehtud pildid on kuskil plaadil ja plaat kadunud, nagu alati :P Eks tuleb lähiajal uued pildid teha.

Nüüd olen pisut uue softi ja väljalaskega ringi sõitnud. Mõtlesin, et mõõdan bensukulu ära. Tulemused on mulle päris üllatavad. Puhas linnasõit, tipptunnil, ummikud ja värgid nagu Tallinnas ikka, keskmine kulu 13,7L/100km :headbang: Super tulemus mu meelest, võrreldes lihtsalt Stage 1 softiga milleks mul puhas linnakulu oli 16-17L/100km. Peab millalgil pika maanteeotsa ka ette võtma, siis teab võrrelda :freak:

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: E Mär 26, 2007 9:56
Postitas kasparius
Ma panin tähele, et suurematel kiirustel on kulu langenud.

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: N Mär 29, 2007 12:41
Postitas Reims
eh,küll mul on ikka alles pikad juhtmed,nüüd panin pildi kokku alles.Rääkisid et sul oli ka eelmine Mazda6,vist oli sinine isegi kui ma ei eksi,mazdaklubist ,mina eile kollase kuuega :P

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: R Mär 30, 2007 16:44
Postitas fluss007
ega fotokat pole leidnud?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: P Apr 08, 2007 21:36
Postitas Jaanus
Väike pildike pärast pesu :head:

Pilt

Nädalavahetusel sai pisike Riia tripp ette võetud, nägin fluss007 auto ka oma silmaga ära :P

EDIT by Cyber: pildilink korda, nüüd näeb ilma klikkimata

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: P Apr 08, 2007 22:29
Postitas Morten
on see võimalik ,et olen seda saabi näinud pelgulinnas?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: E Apr 09, 2007 6:47
Postitas Jaanus
Täiesti võimalik, mu töökoht on Sõle tn-l :drive:
Algselt postitas: Morten
on see võimalik ,et olen seda saabi näinud pelgulinnas?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: E Apr 09, 2007 10:57
Postitas Morten
Siis ma näen seda autot peaaegu ,et igapäev:)Käin Sõles koolis,Hea vaadata ühte ilusat SAABi iga hommik:head:

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: T Apr 10, 2007 12:00
Postitas fluss007
kas sa reedel olid RIIAS ???

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: T Apr 10, 2007 12:09
Postitas Jaanus
neljap-laup jah :P
Nägin su autot kohe mitme kaubanduskeskuse parklas :thumb:
Algselt postitas: fluss007
kas sa reedel olid RIIAS ???

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: T Apr 10, 2007 12:12
Postitas fluss007
ma vaatasin ja vaatasin, et kas on või ei ole sinu oma. DOMINA keskuse eest sõitsid mööda

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Nov 14, 2007 21:08
Postitas Jaanus
Täna just sai ära tellitud järgmine kit auto jaoks. Tükk aega olin kahevahel kas võtta Nordic Extreme Stage 5 või Maptun Stage 5. Lõpuks sai otsustatud Maptun'i kasuks. Eks üks põhjus on ka kindlasti see, et Maptun-el on väga abivalmis support.

Kit koosneb siis sellistest juppidest:
http://www.maptun.com/webshop/products. ... storder=97
Osa vidinaid olid mul olemas, turbo sai tellitud Speedpartsist, pihustid ameerikast ja ECU ise otse Maptun-st. Intercooleri lasen eritööna teha ES-Tuningus. Detsembri alguses loodan kõik vidinad peale saada, loodan SaabiJumala abile :red: Eks õigeid rõõme saab nautida alles kevadel, kui teed puhtad :)

Lõpuks peaks siis kokku tulema midagi sellist. See on mõõdetud siis rattast:
http://cars.maptun.com/bilder/224_1259_-hk-Nm-C-2.JPG
http://cars.maptun.com/bilder/224_1258_-hk-Nm-C-1.JPG

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Nov 14, 2007 21:14
Postitas vmaster
Tohoh. Aina paremaks läheb :head:

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Nov 14, 2007 21:29
Postitas Jaanus
Nendega sõitsin ma juba terve suve. Vääne läks pigem kõrgemale ja ei kukkunud nii varakult ära. Stage 5-ga peaks nüüd hakkama olema süht ühtlane vääne 2500-5000rpm :headbang:
Algselt postitas: roomlane
downpipe saab olema 3" ja väljalaske tagumine osa 2,5". Kas see nihutab magusama väände madalamatele pööretele või kõrgematele?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: N Nov 15, 2007 11:33
Postitas kasparius
Ma juba aiman mida su automaatkast sellest arvab... üle 400NM väänet juba mootorist .
Kas düno on tõmmatud automaadiga?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: N Nov 15, 2007 11:48
Postitas Jaanus
Õnneks on ka sel softil vääne piiratud 400nm peale.
Maptun-i inseneriga rääkisime, ta rääkis et on seda mootorit koos automaadiga juba parasjagu piinanud ja kevadel on veel paremaid kitte saada :)
Algselt postitas: kasparius
Ma juba aiman mida su automaatkast sellest arvab... üle 400NM väänet juba mootorist .
Kas düno on tõmmatud automaadiga?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: N Nov 15, 2007 12:27
Postitas ssilverr
See auto on ilmselt üks vähestest või lausa ainuke SS Eestis, mis on nii tõsiselt käsile võetud,
nüüd ongi õnneks keegi, kes hoiab kiirete tonniste seas ka SS-i au kõrgel :)
Aga selline küsimus veel sulle, et kas peale seda kui sa 3 stage täielikult tööle said, kas näiteks linnavahel sõitmine muutus kergemaks võrreldes originaaliga või raskemaks, ma saan aru et maanteel läks küll kergemaks :evil: ?
Ei oskagi rohkem soovida miskit, et pooltelg sõlme ja vaata, et kiirendades spidomeetri seierit kõveraks ei vääna...

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: N Nov 15, 2007 13:52
Postitas Jaanus
Ega tonnistele vastu ei saa. SS jaoks on neid tuungu värke ikka väga vähe. Põhieesmärk on ikka hoida auto originaalilähedasena, ei tahaks mingeid ulme ümberehitusi teha. Hea rahulik pereauto, millega ei pea maanteel muretsema, kas jõuab ohutult möödasõidu tehtud või mitte :drive:


Linnas sõites ei saa väga aru, tänu 3" downpipele ja 2.5" väljalaskele läks turbo lag väiksemaks. Maanteel oli vahe ikka selgelt tunda, kuigi pool suve sõitsin autoga pooleldi avariireziimis, sest jahutusventika üks kaabel oli kuskilt katki. Sellega seoses ei töödanud ka kogu suve kliimaseade :red: Suured tänud jälle SaabiJumalale, kes selle ime vea ära parandas.

Järgmisena on plaanis nüüd autot pisut kergemaks saada. Ootan selles suhtes ideid (pean ise ka dieedile jääma). Piduritega tuleks ka midagi ette võtta, esialgu tulevad puuritud sälgulised kettad. Lisaks oleks vaja mõned värviparandused teha, küljelaienditel mõned kriimud ära kaotada ja üks unistus oleks kogu uus esispoiler :head:

Algselt postitas: ssilverr
See auto on ilmselt üks vähestest või lausa ainuke SS Eestis, mis on nii tõsiselt käsile võetud,
nüüd ongi õnneks keegi, kes hoiab kiirete tonniste seas ka SS-i au kõrgel :)
Aga selline küsimus veel sulle, et kas peale seda kui sa 3 stage täielikult tööle said, kas näiteks linnavahel sõitmine muutus kergemaks võrreldes originaaliga või raskemaks, ma saan aru et maanteel läks küll kergemaks :evil: ?
Ei oskagi rohkem soovida miskit, et pooltelg sõlme ja vaata, et kiirendades spidomeetri seierit kõveraks ei vääna...

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: L Nov 17, 2007 21:06
Postitas ssilverr
Aga üks selline küsimus veel, et kas tegelesid ise sellega või lasid paigaldada kellelgi pigimatid autosse?
Kui saladus ei ole siis, mis orienteeruv hind on sellele tööle?

Pärast naelrehvi installeerimist on tekkinud ka mõtteid, et kuidas väljast kostuvat müra väiksemaks saab