2. leht 2-st
Saab 900 T8, 1985, Andreas
Postitatud: T Nov 21, 2006 15:47
Postitas andreas
Päris palju vett vahepeal merre voolanud, aga ühtteist olen jõudnud ka nokitseda. Piduripump, mis lõpetas üldse toimimise,vahetasin paar nädalat tagasi välja, ka esipidurid sai õhutatud. lõbus asi oli see, et asenduspump on manuaali oma, kuid väike kummikork lahendas probleemi

Siis täna sain lõpuks tööle ka uue salongiventika, see pakkus kohe suurt rahuldust.
Oma järge ootab roolilatt, mis põhimõtteliselt on olemas ja kõik neli amorti. Vaja ainult vaba päev leida.
Segu endiselt liiga rikas (mõnus bensukulu

), vaja kuskil mõõteseadmetega paigas ära regullida. Ei teagi veel kus, Saabiantil vastavaid vahendeid pole, Troostist pole veel küsinud, keegi soovitas veel Speedsterit.
Pilti teen kui auto puhtaks pestud

ning endiselt otsin turbomanuaalkasti mõistliku hinnaga!
Saab 900 T8, 1985, Andreas
Postitatud: T Nov 21, 2006 16:02
Postitas Nastix
Kui mul Sharaniga liigse kütusekulu probleem oli, siis minul reguleeriti see ära Boschi stendis Kalevi vastas, Saku tänav läheb vist selle eest mööda, kuid sisse sai ka parklast, mis paralleelselt Pärnu maanteega.
Saab 900 T8, 1985, Andreas
Postitatud: T Nov 21, 2006 16:04
Postitas aljoga
Algselt postitas: andreas
Segu endiselt liiga rikas (mõnus bensukulu

), vaja kuskil mõõteseadmetega paigas ära regullida. Ei teagi veel kus, Saabiantil vastavaid vahendeid pole, Troostist pole veel küsinud, keegi soovitas veel Speedsterit.
segu regullimine b201-l küll mingeid erivahendeid ei peaks vajama. piisab ühest pikast kruvikast, millega distributoril oleva augu kaudu segukruvi saab reguleerida, ja tavalisest väljalaskegaaside analüsaatorist, mille järgi reguleerimise tulemust kindlaks saab teha.
Saab 900 T8, 1985, Andreas
Postitatud: T Nov 21, 2006 16:07
Postitas ivomets
ei ole sel autol midagi viga

võtab kyll bena veits palju aga läheb edasi kah selle eest mehiselt. sel ju 3 käiguline automaat.
Saab 900 T8, 1985, Andreas
Postitatud: T Nov 21, 2006 17:44
Postitas andreas
Algselt postitas: aljoga
segu regullimine b201-l küll mingeid erivahendeid ei peaks vajama. piisab ühest pikast kruvikast, millega distributoril oleva augu kaudu segukruvi saab reguleerida, ja tavalisest väljalaskegaaside analüsaatorist, mille järgi reguleerimise tulemust kindlaks saab teha.
kruvikas jah aga no mul näiteks pole sellist "tavalist" analüsaatorit
Ja segu ON liigrikas, see ei ole ju normaalne, et tagant sumpsist podiseb -peaks ühtlasemalt käima. Seda on absoluutselt kõik mulle öelnud, k.a. tehnoülevaataja
Saab 900 T8, 1985, Andreas
Postitatud: T Nov 21, 2006 19:14
Postitas suur
Algselt postitas: andreas
Ei teagi veel kus, Saabiantil vastavaid vahendeid pole, Troostist pole veel küsinud, keegi soovitas veel Speedsterit.
Tohohh. Anti ei keeragi turboklassiku segu. Tal ju vanade saabidega kogemust küll. Usun, et Troostist saad oma murele kindlasti lahenduse. Need on ju ka Ryhkija Saabiga imesid teinud.
EDIT: Andreas (endine ALI) on saabnetis päris tõsise arengu läbi teinud. Meenus, kuidas ta vähem kui aasta tagasi ei leidnud isegi klassiku süüteküünlaid üles:
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1931
Saab 900 T8, 1985, Andreas
Postitatud: T Nov 21, 2006 20:09
Postitas roomlane
Mul vennal (polnud tegu küll SAABiga) keerati ülevaatusel segu korda. Neil see CO2 mõõtur olemas... järjekorda ka sellisetes asutustes praktiliselt pole.
Saab 900 T8, 1985, Andreas
Postitatud: T Nov 21, 2006 20:12
Postitas andreas
Algselt postitas: roomlane
Mul vennal (polnud tegu küll SAABiga) keerati ülevaatusel segu korda.
mehaaniline k-jet ei tohiks ju midagi imetabast olla
Saab 900 T8, 1985, Andreas
Postitatud: T Nov 21, 2006 20:19
Postitas farmacoma
oleneb kuhu ülevaatusele sattuda, mõni ei taha midagi näppida, mõni tahab kohe kõike parandama hakata, mis võimalik. aga jah antil pole co mõõturit, paneb nina järgi paika. ma panin kah nina ja kõrva järgi aga kui juhtrõhuregulaator ikka peetis on siis pole ka midagi reguleerida.
Saab 900 T8, 1985, Andreas
Postitatud: R Nov 24, 2006 0:41
Postitas mad1
Segu reguleerimises pole mida keerulist, samuti olemas gaasi analüsaator....
Kahjuks esineb olukordi, et "imelihtsad" asjad on vananenud ja nede kulumisaste üleliia suur ning ei allu enam reguleeringule....Sellest kogu tants algabki...Siis vaja rida osi,mida pole saada või mis hirmkallid jne jne..Võimalik ka kloonida, treida uus nõela pesa, panna uus nõel jne...Loomulikult muutub kogu protsess ja kulg seejuures ka märkimisväärselt kulukaks
Vanade autodega juba on kord nii, et kulu kipub ületama auto omahinna kordades...
Saab 900 T8, 1985, Andreas
Postitatud: R Nov 24, 2006 1:48
Postitas andreas
Kulukas ikka, eriti kui lasta kellegil teisel tunnitasu alusel teha.
Pole see mingi uudis ega karm tõde.
Sellepärast valisingi endale sellise masina, millega vajaduse korral ise hakkama saaks ja mis ei sõltuks kõikvõimalikust elektroonilisest diagnostikast. Samuti, vastupidiselt mõnedele, meeldib mulle ja suisa pooldan nn. "põlve otsas nokitsemist". On võimalust ja ruumi mängimiseks ja second hand varuosi õnneks leidub piisavalt.
Hea muidugi teada, et teil CO analüsaator on, ehk isegi astun läbi.
Saab 900 T8, 1985, Andreas
Postitatud: R Nov 24, 2006 2:32
Postitas mad1
ok.sõida läbi, saad võimaluse ise gaase analüüsida:drive:
Saab 900 T8, 1985, Andreas
Postitatud: L Nov 25, 2006 15:12
Postitas Trionic
krutime sulle sellise segu,mida iganes soovid .
Saab 900 T8, 1985, Andreas
Postitatud: K Dets 27, 2006 17:06
Postitas andreas
Kusjuures kastiõli vahetus muutis asja ikka palju paremaks. Enam pole viivet käigu lülitumisel ja bensukulugi kukkus paar liitrit
Nüüd peab veel jälile jõudma kas on segu paigast ära või sumpsis auk. eks näis