2. leht 3-st
Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: R Sept 02, 2016 23:24
Postitas Ainar
Led style by vvs
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: L Sept 03, 2016 9:29
Postitas vvs
Kui ei teaks et põhja on tehtud siis tunneks küll omanikule kaasa selle mahlakastiga sõitmisel
AGA pargid tuleb ka ikka ära vahetada, see kollane lambike on nii eilne päev

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: L Sept 03, 2016 11:28
Postitas Ainar
Kui ei teaks et põhja on tehtud siis tunneks küll omanikule kaasa selle mahlakastiga sõitmisel
AGA pargid tuleb ka ikka ära vahetada, see kollane lambike on nii eilne päev

Sul on see võimalus teisipäeval. Sebi pirnid ja klaverimängia härra reha SAAB ära vahetada.
Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: L Sept 03, 2016 12:01
Postitas Hox
Krownitud, pilt tehtud 8 tundi peale töötlust ja auto seisnud tunnike kohapeal. Tagasi kutsuti kaheaasta pärast, vaatame mis SAAB.
Loll küsib, mis Krownimine endast täpselt kujutab ja kui rooste(s)vaba peaks veermik eelnevalt olema?
Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: L Sept 03, 2016 12:35
Postitas Ainar
Krownitud, pilt tehtud 8 tundi peale töötlust ja auto seisnud tunnike kohapeal. Tagasi kutsuti kaheaasta pärast, vaatame mis SAAB.
Loll küsib, mis Krownimine endast täpselt kujutab ja kui rooste(s)vaba peaks veermik eelnevalt olema?
Lolle küsimusi teadupärast ei ole.
Siit saad lugeda veits:
http://www.krown.ee
Aga eks ta üks ennetav protsess on ja kui rooste juba liiga teinud, siis tuleb eelnevalt rooste eemaldada.
Nii palju pidi veel olema, et see vaha tungib roostealgetest, mitte roostest läbi ja peatab tegevuse, mastiksiga kattes, aga rooste elab all edasi oma elu kuni läbi pleki ükskord jõuab.
Minul väidetavalt roostekahjusi ei olnud ja tegin puhtalt ennetamiseks.
Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: L Sept 03, 2016 16:44
Postitas 13piisab
Nii palju pidi veel olema, et see vaha tungib roostealgetest, mitte roostest läbi ja peatab tegevuse, mastiksiga kattes, aga rooste elab all edasi oma elu kuni läbi pleki ükskord jõuab
ära mingi konkreetse toote müüja juttu nii mustvalgena kah võta

kerevaha pole mastiksiga (mida on samuti nii vedelaid kui paksusid) mõtet võrrelda ja kerevaha tootjaid on paaalju. Tegelikult on teistel tootjatel ka "portfoolio" hulka laiem, kui Krownil. Valida on lihtsalt raskem, kuna pole "one size fits all" teemat ja juttu, et Liivimaa parimate ratsude all ainult see üks universaalasi käibki :p
Kusjuures ma uurisin oma doonor-9-5 esiõõtsasid ja need olid mu sõidumasinaga võrreldes nagu öö ja päev: neil on vaid kohatist pinnaroostet. Aastad polnud ilmselt Saabi toodangus vennad...
Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: T Sept 13, 2016 22:11
Postitas Ainar
Sai Tartus dünos ära käidud.
Numbrid tulid 212KW/412NM võib vast rahule jääda. Järgi midagi ei andnud ja lendab edasi.
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: K Sept 14, 2016 9:56
Postitas Pootsman
Kas sinu autol segu ei mõõdetud või oli mingi ongelma segu mõõmisel?
Tulemus on ju hea, autol ls üle 200.000 km aga hobused kõik omal kohal.
Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: K Sept 14, 2016 10:27
Postitas Ainar
Kas sinu autol segu ei mõõdetud või oli mingi ongelma segu mõõmisel?
Tulemus on ju hea, autol ls üle 200.000 km aga hobused kõik omal kohal.
Targemad oskavad vast kommenteerida. Tõmbeid oli kolm ja vvs SAAB vast ülevaadata.
LS 220.000 km ju siis on hobusetalli eest hoolt kantud.
Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: K Sept 14, 2016 12:39
Postitas vvs
3 tulemust on olemas ja kõige parem läks graafikusse

Segu tulemused jooksevad graafiku all!
Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: K Sept 14, 2016 13:34
Postitas Cyber
Ma usun, et Pootsmani küsimus oli põhjustatud sellest, et see pagana segugraafik on mingi täiesti suvaline jura ju. Mina seda segugraafikut ka ei usu.
Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: N Sept 22, 2016 8:51
Postitas Ainar
Täna hommik pakkus väikese ehmatuse. Varahommikul tööle minemas ei leidnud auto võtit. Eile lasteaiast tulles avastasin, et poisi rattarehvid veits tühjad ja mul sigareti süütajast kasutatav väikekompressor. Sellega sai eile õhtul toimetatud. Kuna sigaretisüütaja vajab süüdet, siis oli võti süütelukus ja süüde öö otsa sees. Korras mõttlesin. Aku tühi, võti süütelukus ja kuskilt meenus tarkus, et akut eemaldades kindlasti võti süütelukust välja. Õnneks vist see siiski 9-3 teema. Egas midagi krokod külge. Plaks lõi xenonid põlema, tulede nupp o asendis ja ei midagi ikka põlevad ning midagi teha ei lase. Kell oli pool kuus hommikul ja mul oli vaja alarm peale muidugi vajutada. Uksed lukku, xenonid põlevad ja uksi lahti ei tee. Õnneks sain võttmega ukse lahti. Võti süütelukku uuesti ja voilaa. Mingid tegevused toimusid, armatuur oli nagu jõulupuu ja xenonid kustusid ära. Süüdet ja käis. Egas midagi õhtul akut laadima.
Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: N Sept 22, 2016 10:20
Postitas AndresV
Kui väike 220V kompressor majapidamisse ära ei mahu siis üks jalgrattapump võiks ikka mahtuda. Eriti veel kui pumpamise pärast jääb kogu ööks süüde sisse

: Koos maanteerattaga tuli meile täismõõdus rattapump, sellest ajast peale 220V kompressoril polegi õieti tööd enam.
Sigaretisüütajasse olen lasknud permanentse 12V vedada, saab nutiseadme laadima jätta ka parkivasse autosse ... AGA oluline teada, et usb-adapterit ei saa / ei soovitata püsivalt süütaja pesas hoida. Vähemalt sellist, mis püsivalt voolu tarbib, ei saa:

Mina ei tea kas on ka selliseid olemas, mida saab püsivalt pesas hoida. Mugav oleks ju kui saaks.
Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: N Sept 22, 2016 10:44
Postitas Martin.V
Sigaretisüütajasse olen lasknud permanentse 12V vedada, saab nutiseadme laadima jätta ka parkivasse autosse.
See meeldis mulle E39 puhul, et sinna oli kas eelmine omanik vedanud, või juba tehasest. Telefon tühjavõitu oli sai julgelt käia tanklas või toidupoes jättes kindalaekasse laadima, nii et ta laadimist ei katkestaks.
Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: N Nov 17, 2016 19:14
Postitas Ainar
Sn 222222.
Täna keris ilus nr ette. Päris valutult pole läinud: iluravi, kasti vahetus, veepump, radikas, aku ja veel nipet näpet.
Siin kohal tahan tänada kahte meest Wernerit ja Eerot, kes auto tehnilise poole eest hooltkandsid ja kui päevast puudu tuli, tehti tööd ka öö arvelt. See tandem seal Rock Garaazis on minu SAABi üks eluosa ja väga väärt mehed.
Pilti ka:
Terv, Ainar
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: R Nov 18, 2016 11:49
Postitas Pootsman
Edit:
Tundub, et esimese pamperi plastik liistud lasid mustaks värvida ja teised liistud jätsid matiks? On plaanis ka teised liistud kere värvi teha? MY06 + masinatel on ukselingid ka kerevärvi, olen mõelnud, et peaks hankima need. Annab värskema välimuse

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: R Nov 18, 2016 12:55
Postitas Piktor
Püha jumal kui ilus

love:
Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: R Nov 18, 2016 16:27
Postitas vmaster
Like
Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: L Nov 19, 2016 18:00
Postitas Ainar
Edit:
Tundub, et esimese pamperi plastik liistud lasid mustaks värvida ja teised liistud jätsid matiks? On plaanis ka teised liistud kere värvi teha? MY06 + masinatel on ukselingid ka kerevärvi, olen mõelnud, et peaks hankima need. Annab värskema välimuse
Terane silm. Esipamper kõik värviall. Tagastange läheb veel tegemisse ja veljed. Lasin keraamilise kaitse koos poleerimisega teha. Eks vaatab praegu ei häiri küljeliistud kuna läigivad nagu oleks värvitud. Kui häirima hakkab siis koos tagapamperiga saavad värvi selga. Veljed tahaks tume hallikaks. Mustaks ei tahtnud velgi teha, neelab veljed auto sisse ära. Ukselinkidega peab ka miskit välja mõttlema, sinu pakutud plaan päris hea.
Terv, Ainar
Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: E Apr 03, 2017 18:03
Postitas Ainar
Täna sain suvekad alla. Veljed said probleemi vabalt tumehalliks pulbervärviga sellises kohas:
https://pulbervarv.com/velgede-taastamine/
Lasin auto laealla korra ja miskid õli lekked on tekkinud. Karteri kinnituste vahelt leemendab ja kondipumbal ka roheline ollus väljas. Talv oligi kuidagi murevaba, eks peab asja üle laskma vaadata.
Kiired klõpsud ka.
Terv, Ainar
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: E Apr 03, 2017 22:12
Postitas vvs
Täitsa soliidne värv sai velgedele
Saaks selle Saabi ka nüüd puhtaks

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: T Apr 04, 2017 9:56
Postitas AndresV
Kas see ~150€ neil veebis on terve jooksu hind?
Auto on puhtana väga ilus. Mis vaha või paint sealant see on täpsemalt, kui kaua ja kuidas rahul oled? Talvised pigipritsmed lendavad kiiremal sõidul ise maha?

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: T Apr 04, 2017 10:37
Postitas Ainar
Kas see ~150€ neil veebis on terve jooksu hind?
Hind on jah jooksu eest ja km vaba. Kui arvet tahad, tuleb pluss 20% otsa. Mingit probleemi polnud, et keskosa ei istu ja sisemine tööpind ka sirge. Värvivalik ka lai. Kätte sain nädalaga.
Auto on puhtana väga ilus. Mis vaha või paint sealant see on täpsemalt, kui kaua ja kuidas rahul oled? Talvised pigipritsmed lendavad kiiremal sõidul ise maha?

Lasin 5 kuud tagasi teha keraamilise kaitse töötluse koos poleerimisega. Seni olen kaks korda korralikumalt pestnud, ehk siis lapiga. Ülejäänud aja survekasampooni peale kandnud rõhu pudeliga ja siis lihtsalt survepesuga puhtaks. Väga ilusti jookseb maha. Mingi Gyeoni värk oli vist.
Nüüd peaks pigipesu ka ära tegema, sest naeltega sõites on küljed ikka karedaks tõmmanud. Ega need pritsmed ikka ise sealt maha lenda

Kaitse peaks püsima 12 kuud eks näis. Siiani on asi toiminud.
Terv, Ainar
Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: T Apr 04, 2017 10:40
Postitas Ainar
Täitsa soliidne värv sai velgedele
Saaks selle Saabi ka nüüd puhtaks

Küll selle puhtaks ka SAAB, päiksekäes on kullaterasi ka näha

Saab 9-5 Aero 2.3T Hirsch Performance, Ainar
Postitatud: T Apr 04, 2017 14:42
Postitas chrismil
Kas uurisid neid navi kiirusenäidikuid veel edasi? Mul on plaat sees kinni, pean kuskilt mingid peened tangid saama, et see kätte saada. Lugesin ka su Krowni teemat, pean ka ära tegema
Krownitud, pilt tehtud 8 tundi peale töötlust ja auto seisnud tunnike kohapeal. Tagasi kutsuti kaheaasta pärast, vaatame mis SAAB.