2. leht 2-st

Klassiku 16v turbo õhulugeja

Postitatud: E Aug 22, 2016 23:59
Postitas kristjanksl
Hetkel pole aega olnud midagi teha.
Ainult niipalju, et peale 4 päeva autost eemal olemist on aku täiesti tühjaks jooksnud. Üritasime käima joosta, käigu sisse pannud ja siduri lahutanud vaatan et pöörded on 2-3 tuhat mis nad kindlasti olla ei saa nii aeglase hooga. Käima ta ei läinud ja ei hakanud teist katset tegema. Hetkega meenus et saabu14jr rääkis Hall Sensorist ja see võiks ju sellist asja korraldada? Aju saab vale pöörde ja annab liigselt kütust. Samas kui auto käis näitas armatuuril õiget pööret. Homme uurin asja.
Kas 8 klapise jagaja on samasugune?

KT100: võtan ühendust kui niikaugele jõuan et neid proovida

Klassiku 16v turbo õhulugeja

Postitatud: T Aug 23, 2016 0:21
Postitas saabu
8 klapi jagaja on erinev. mul vedeleb neid jagajaid hall anduriga ka,

Klassiku 16v turbo õhulugeja

Postitatud: T Aug 23, 2016 23:59
Postitas kristjanksl
Jagaja ei teinud midagi. Nüüd saame süüte uuesti paika keerata :P

Homme hakkan juhtmeid üle vaatama põhjalikumalt

Klassiku 16v turbo õhulugeja

Postitatud: K Aug 24, 2016 21:56
Postitas kristjanksl
Nii, viga on leitud.
Asi oli selles et mul oli pandud vale relee, aju pearelee :wall: Mõõtsin pihusti pinget mootori töötades, tühikäigul oli õige(seda mõõtsin ka varem) aga pöördes näitas kõvasti rohkem kui oleks pidanud olema.

Ma poleks iial selle peale tulnud, et sama funktsiooniga releed erinevad(amprid teised). Jälle targem :cool:

Klassiku 16v turbo õhulugeja

Postitatud: N Aug 25, 2016 8:03
Postitas Trionic
Pearelee amperaaž ei puutu üldse asjasse (ecu on väiketarbija) ning ju see relee ikka sobiv oli. Lihtsalt selle aeg sai täis.