2. leht 6-st

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: L Apr 28, 2007 22:51
Postitas Jürgen
Tõsielt kena auto noh!:mad:

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: K Mai 09, 2007 19:21
Postitas TGB
Nüüd sai mulle selgeks miks minu kõrv olulist keti kolinat ei kuulnud.. Mööda siledaid hammakaid libisedes ei saanudki kett suurt lärmi teha!!!
Tänaseks on siis kogu ketimajandus vahetatud!!! :beer:


Järgnev pilt sellest millised EI TOHI keti hammasrattad olla :wise:

Lisatud failid

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: N Mai 10, 2007 19:40
Postitas Rästas
Küll näeb alles hea välja! Nagu pärl :thumb:

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: N Juun 07, 2007 1:20
Postitas TGB
Plokikaane tihend vahetatud
kat-i asemel resokas
uus summuti kat-ist alates kuni lõpuni
uus (taastatud) garretti turbo
vaakumvollad
veepump
termostaat
uus MBC
Igasugu pisi jubinaid ka veel omajagu mis ette jäid nende tööde tegemisel. Suurimad tänud hr. Iisakule, kes on ka kindlasti pädevam loetletut täiendama kui midagi märkimata jäi.

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: P Juun 17, 2007 16:51
Postitas TGB
Taastatud garretti obrut vandus alla. :gun: Alla kuu aja siis kestis. :wall: Ometi käitusin temega oma arust heaperemehelikult. Külmalt takka ei anna ja jahutan ilusti ja puha!

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: E Juun 18, 2007 15:53
Postitas uhti
Kas originaal turbo sai otsa või tahtsid ennetada laialiminekut ja lasid remontida?

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: E Juun 18, 2007 16:39
Postitas tonisk
Palju max. rõhk on (oli)? Äkki pingutasid vähe üle?:(

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: E Juun 18, 2007 17:15
Postitas iisak
2 päeva umbes katalüsaatori ja summutitega mõjus ikkagi FATAALSELT:wall::wall:

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: E Juun 18, 2007 18:27
Postitas TGB
Rõhku cutoffini ei keeranud kusjuures kordagi. (uue turboga) Tehase rõhunäidiku sain küll punase keskele ja rohkem ei näinud vajadust peale keerata. Kat ja summuti said jah vahetatud kahjuks 2 päeva pärast turbo paigaldust. :wall:

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: T Juun 26, 2007 19:15
Postitas TGB
Jätkan järjejuttu :)
Auto jälle korras. Tänud jällegi Troostauto meeskonnale :notworthy:
Turbo jälle taastatud ja suurema, vastupidavama vurri mõtted peas..
Lisaks esimesele sai ka tagaosa nüüd uued amordid ning DI särab ka kapoti all erksamalt kui varem. (uus) :)
Katalüsaatori probleem sai ka uue töökindlama lahenduse.

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: T Juun 26, 2007 20:28
Postitas iisak
Algselt postitas: TGB
Jätkan järjejuttu :)
Auto jälle korras. Tänud jällegi Troostauto meeskonnale :notworthy:
Turbo jälle taastatud ja suurema, vastupidavama vurri mõtted peas..
Lisaks esimesele sai ka tagaosa nüüd uued amordid ning DI särab ka kapoti all erksamalt kui varem. (uus) :)
:red:

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: T Juun 26, 2007 20:34
Postitas TGB
Iisak mille peale see :red: nüüd?

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: T Juun 26, 2007 20:40
Postitas iisak
Mis sa siin ikka tänad....
Jõua terve autoga kokkutulekule-see oleks kõige suurem tänu mulle:beer:

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: T Juun 26, 2007 20:49
Postitas TGB
Arvad et kogu asi nii ausõna peal koos seisab? Ma ei tahaks küll nii halvasti arvata ei sinu töö kvaliteedist ega oma autost, millesse on paigutatud rohkem raha kui see auto turul maksimaalselt maksta võiks ;)
Eks hakkan nüüd otsima kust ja kuidas kangema turbo saan.. Kokkutulekul võib ju kõike juhtuda kui rõhk kõrgele ajada!

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: P Aug 12, 2007 22:31
Postitas TGB
Kiitke heaks või laitke maha aga peale klaaside toonimist on autos hoopis mõnusam olla. Esiteks privaatsem, teiseks ei küta küljelt paistev päike enam käsivart tuliseks. Viimase suhtes on kohe tuntav vahe!

Lisatud failid

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: P Aug 12, 2007 22:34
Postitas TGB

Lisatud failid

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: P Aug 12, 2007 22:40
Postitas S9K
Esimesi ka toonisid?

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: P Aug 12, 2007 23:06
Postitas TGB
Kõik klaasid peale esiklaasi on võrdse tooniga. Saab ei ole ometi kaubik!!! ;)

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: P Sept 09, 2007 14:13
Postitas TGB
Vahepeal summutisukk vahetatud.

Nüüd on järg käigukastini jõudnud :gun:
Ilma suurema paugu ja mürinata. Hommikul sõitma hakates tundsin et libiseb. Pöörded tõusevad aga auto liigub vaevaliselt.
Õlitase on normis ja õli ise on ilus.
Ilus pühapäeva hommik!
:wall:

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: T Sept 18, 2007 9:37
Postitas uhti
Mis jupp siis otsad andis?

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: E Okt 29, 2007 11:00
Postitas uhti
Kas oled oma pilli uuesti liikuma saanud?

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: E Okt 29, 2007 14:36
Postitas iisak
Kogu aeg liikunud.
Hirmul on suured silmad....:wise:

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: E Okt 29, 2007 15:22
Postitas Hypno
Algselt postitas: TGB
Kiitke heaks või laitke maha aga peale klaaside toonimist on autos hoopis mõnusam olla. Esiteks privaatsem, teiseks ei küta küljelt paistev päike enam käsivart tuliseks. Viimase suhtes on kohe tuntav vahe!

Mis läbipaistvusega kiled lasid paigaldada? Õhtuti hämaras sõita on normaalne?

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: K Dets 05, 2007 2:39
Postitas TGB
Algselt postitas: Hypno
Algselt postitas: TGB
Kiitke heaks või laitke maha aga peale klaaside toonimist on autos hoopis mõnusam olla. Esiteks privaatsem, teiseks ei küta küljelt paistev päike enam käsivart tuliseks. Viimase suhtes on kohe tuntav vahe!

Mis läbipaistvusega kiled lasid paigaldada? Õhtuti hämaras sõita on normaalne?

Kiled paigaldati Ghost-is. http://www.ghost.ee/
Valida oli 3 variandi vahel millest soovitati keskmise tumedusega kilet kuna tegemist tumeda autoga millel hele sisu. Minu eesmärgiks ei olnud klaase väga tumedaks toonida vaid õige natuke tooni ja turvalisust lisada. Juhtus see et kätte sain auto ikka üsna tumedate akendega. Nii mõnigi sõber hakkas seda asja "pätikaks" kutsuma. Siiski oli sellise tumedusega tooni juures ka pimedas üllatavalt hea väljavaade! Tänaseks olen küljeklaasidelt kile siiski eemaldanud ja varsti saavad auto küljed uue ja veidi heledama tooni.

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)

Postitatud: E Dets 10, 2007 16:32
Postitas TGB
Uhiuus mitsu vurr :headbang:

Lisatud failid