2. leht 2-st

Immo ja aju

Postitatud: T Nov 07, 2006 22:35
Postitas kasparius
Tõstatan talve teema-
Kas 9-3 aerol käib see kõik samalihtsalt nagu siin?
Qdwin:Kõige lihtsam variant LPT-ks masin teha, on Wastegate ja Charge voolikut ühendamine. Täpselt nii nagu see kõigil LPT-del tehases tehtud on. Aju jaoks ei oma selline downgrade mingit tähtsust.

Immo ja aju

Postitatud: K Nov 08, 2006 7:03
Postitas Trionic
Kui tegu on masinaga,mida T-7 juhib,siis sellised avantüürid ei õnnestu ja aru ma ka ei saa ,milleks sellise pornoga tegeleda.kasulikum oleks sõidukoolitusega tegeleda.
Turbomootorit on oluliselt lihtsam taltsutada ka,kui näiteks 250kW. vabalthingavat,millel täisvääne 500Nm. tuleb selga juba 1000rpm. juures.
Ja ütleks,et sellisegagi on ülimalt meeldiv ja lihtne libesõitu teha.
Legendaarne VT oli ka(on tänaseni)vaatamata oma 400Nm. väändele väga mõnus talveauto.

Immo ja aju

Postitatud: K Nov 08, 2006 8:35
Postitas Cyber
Jätke tellis hommikul soki sisse panemata ja ei juhtu teie kilovattidega mitte midagi talvel, täiesti ok on sõita..:)