2. leht 4-st
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: K Juun 13, 2007 17:25
Postitas rantto
Masin liigub taas, kel huvi võib oma jala all tunda kuidas uus sidur töötab. Vahetatud sai veel käigukastiõli ja pidused jupid on mul ka alles. Pedaalisilinder ja töösilinder/survelaager on täiesti töötavad, said profülaktika mõtes ära vahetatud.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: E Juul 09, 2007 22:58
Postitas heikiw
Kas 2,2 tid lubatud chippamise läbi teind ja oma 25ps ja 40Nm lisa juurde saanud??:headbang:
http://dieseltuning.uk.com/saab.html
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: K Juul 11, 2007 22:34
Postitas rantto
Chippimine on väga kauge tulevik ja võibolla järgmine Saab ka ära tehtud. Värskelt Troostis alla kruvitud uued esimesed õõtshoovad(~6k) Lausa lust on Vaksali ja Näituse raudtee ülesõitu nautida, ei mingit kolinat:) Vanad olid lõhedes ja väga väsinud.
Ise tunnen kerget vajadust SS-i järele ja üha rohkem hakkab meelidma. Huvilistele infoks, et
masin ka müügis. Müügiga kiiret pole ja hinna üle arutelu ei soovi!
Maisin homme terve päeva Tallinnas, kel huvi annab ennast märku.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: N Juul 12, 2007 10:22
Postitas binleo
Päris kirves!

Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: R Juul 13, 2007 8:12
Postitas rantto
Algselt postitas: binleo
Päris kirves!
Mis on kirves? Mul on tunne, et pole eriti remondi pealt kokku hoidnud ja kui leidub inimene kes ei soovi oluliste osade remondile enam kulutada siis on minu masin ainuõige lahendus. Kuna minu jaoks pole see tavaline auto(tegu on armastusega) siis ära kinkida ka ei taha oma tööd ja vaeva:)
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: R Juul 13, 2007 18:10
Postitas marguz
Oleks ta vaid Coupe asemel ... Cabrio

Siis ostaks teiseks kõrvale, sest teada on et hästi hoitud masin. Võin infoks öelda, et pakun mõnele sõbrale-tuttavale, kellele minu oma meeldib ning sarnase masina vastu huvi tekkinud.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: K Juul 18, 2007 20:06
Postitas rantto
Täna pärastlõunal keris odomeetrile näit 250000km mille mu osav naine ka oma telefoniga tabas:D
Lisatud failid
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: N Juul 26, 2007 19:57
Postitas rantto
Tehtud järjekordne hooldus, varem ebaefektiivselt töötanud käsipidur on ka korralikult tööle rakendatud. Uue omaniku otsingut jätkuvad ja oodatud on ka pakkumised U2U-le. Kokkutulekul istusin hetke kod. Jaanus-e autos ja üha rohkem kerib tuure SSi lembus:)
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: R Juul 27, 2007 9:27
Postitas Jaanus
Tore kuulda, et mu autos istumine sulle hästi mõjus

Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: P Aug 12, 2007 13:11
Postitas rantto
Reedel kustus siis ära SAAB kirjadega ja logodega aku, ilma igasuguse hoiatuseta, kapitaalselt. Nüüd siis peal uus aku 100Ah. Kas võib järeldada, et oli veel originaal aku peal või saab kuskil SAAB-i kirjadega akut osta?
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: N Aug 16, 2007 19:17
Postitas rantto
Vaikselt kulgedes on täitunud esimene aasta mil olen olnud Saabi omanik. Tegin kokkuvõte:
Läbitud 43 000km
Remont ja hooldus 63 000.-
Kindlustus ~1500.-
Kütus ~2600L oletatavalt 34 450.-
Ehk siis ühe kilomeetri läbimiseks on kulu 2 krooni ja 30 senti.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: R Aug 17, 2007 14:26
Postitas binleo
Päris jõhkrad numbrid.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: R Aug 17, 2007 15:41
Postitas suur
Algselt postitas: binleo
Päris jõhkrad numbrid.
Kui kilomeetri kulu jälgida, siis polegi nii jõhker arvan. Mul jääb kiltsakulu umbes samasse auku (kui muidugi auto väljaostmiseks tehtud kulutusi mitte arvestada). Auto hinda arvestades on kiltsakulul kohe klõpsti paar kolm krooksu juures, kuid eks see kahaneb läbisõidu kasvades.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: K Okt 17, 2007 18:25
Postitas rantto
Carringus kruviti külge uued tagasilla puksid, väideti küll, et täiesti korras kuid nüüd on palju parem sõita. Hiljuti vahetatud õliandur ja vilkuv õlituli on kadunud. Varasemad hollywoodi stiilis suverehvid on asendatud uutega. Plaan enne talve põhjalikum hooldus/ülevaatus Troostis.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: K Nov 07, 2007 18:37
Postitas rantto
Masin idaneb taas. Hetkel seisab Carringu platsil, nimelt lajatas hommikul sõiduajal mootoritule mille tulemusena auto üle 70km/h ei liikunud. Sai Märdiga plaani peetud ja TEH näitas MEHAANILIST viga, sai ka kindluse mõttes väike tiir tehtud et taaskord mootorituli põlema läheks. Lõpuks sai köieotsas Carringu juurde tagasi lohistatud, käivitamisel elumärke ei ilmnenud. Põhjus on teadmata.
Edit: Pikem kirjeldus ja asjade käik
selles teemas
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: T Nov 13, 2007 10:22
Postitas vallikas
pea nädal möödas, kas vahepeal on selgunud, misasi on mehhaaniline viga, mis nii teeb?
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: T Nov 13, 2007 12:33
Postitas rantto
Algselt postitas: vallikas
pea nädal möödas, kas vahepeal on selgunud, misasi on mehhaaniline viga, mis nii teeb?
Viga on teada purunes mootorikett. Imelik, et Carringu omad seda ei kuulnud ja probleemi ennetanud:wall:
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: T Nov 13, 2007 14:20
Postitas Tan
Sügav kaastunne, klapid värgid vahetusse ? Mis see eluiga siis oli, 250-300 kkm ? Mingit laginat-plaginat ei olnud nagu 9-5 veninud kettide korral ?
Tan
Algselt postitas: rantto
Viga on teada purunes mootorikett. Imelik, et Carringu omad seda ei kuulnud ja probleemi ennetanud:wall:
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: T Nov 13, 2007 17:47
Postitas rantto
Ls 265 000 km ma ei tea kas on keritud aga enne mind oli üks omanik. Naljakas oligi, et miski tõks oli sees Carringu omad nagu kuulsid seda ja siis läksid testisõidule:wall:
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: T Nov 13, 2007 17:54
Postitas kasparius
See oopeli diisel ketiga?
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: T Nov 13, 2007 18:10
Postitas rantto
Algselt postitas: kasparius
See oopeli diisel ketiga?
Vist isegi kaks ketti.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: T Nov 13, 2007 20:17
Postitas saab9-3
Kaks ketti jah, isegi 3, kui ka tasakaalustusvõllide oma arvestada. Kui sa ketid ära vahetad, siis võiksid vanadest hammasratastest siia õppematerjaliks paar pilti klõpsida. Ma piilusin enda auto mootorit altpoolt ükskord ja silmajärgi tundusid hammasrattad küll minimaalselt kulunud olevat. Spidokale kerib kohe-kohe 200k ette, mille õigsuse kohta andmed puuduvad.
E: Milline kett sul läks? alumine või ülemine? Võin küll eksida, aga minu meelest oli alumine 2 realine ja ülemine üherealine.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: T Nov 13, 2007 22:54
Postitas Trionic
Algselt postitas: saab9-3
Kaks ketti jah, isegi 3, kui ka tasakaalustusvõllide oma arvestada. Kui sa ketid ära vahetad, siis võiksid vanadest hammasratastest siia õppematerjaliks paar pilti klõpsida. Ma piilusin enda auto mootorit altpoolt ükskord ja silmajärgi tundusid hammasrattad küll minimaalselt kulunud olevat. Spidokale kerib kohe-kohe 200k ette, mille õigsuse kohta andmed puuduvad.
E: Milline kett sul läks? alumine või ülemine? Võin küll eksida, aga minu meelest oli alumine 2 realine ja ülemine üherealine.
Kett võib puruneda ka "ketikvaliteedivenimiselõtkumiseväändumise" välistel põhjustel.
Läbisõit Opeli mootoritel pole suurim prioriteet sellise vea korral.Ka pool milj.km. sõitnud mootorid toimivad edukalt.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: T Nov 13, 2007 23:41
Postitas tõh
veidralt palju juhtub sul neid asju.
annaks jumal, minu autol sarnane saatus pole. läbisõidult olen ~20k km maas sinust.
Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Postitatud: T Nov 20, 2007 19:51
Postitas rantto
Hetkel on mootoriruumis selline seis.
Lisatud failid