See, et mõnel autol võivad udukad süttida vastavalt rooli asendile ka ühekaupa ja iseenesest, olenemata ilmast ja valgustatusest, tundub mulle ajutise odavlahendusena. Küll nad aru saavad, et põhitulesid on vaja arendada mitte tarbijat lollitada, udukaid sisse-välja lülitades.I-Vaari kirjutas: ↑T Nov 28, 2017 15:58... See seadus aga ju hakkab olema ajastjaarust kuna uuematel söidukitel k.a politseisöidukid on kasutusel kurvituled mis on tehniliselt udutuled. Ja need süttivad ka asulas valgustatud tänavalöigul paremale-vasemale pöörates kordamööda iga ilmaga koos lähituledega ja olles ka aegajalt nii parem-vasak korraga sisse lülitatud.
Udutulede kasutamine
Märja pealt pimestab iga udutuli!!! Ja muidugi ei saagi ma aru kuidas just EU liikme Saksa autotööstused hakkasid esimesena kasutama liiklusseadustega vastuolevaid lahendusi ehk kasutama udutulesid kurvituledenaI-Vaari kirjutas: ↑T Nov 28, 2017 15:58See seadus aga ju hakkab olema ajastjaarust kuna uuematel söidukitel k.a politseisöidukid on kasutusel kurvituled mis on tehniliselt udutuled. Ja need süttivad ka asulas valgustatud tänavalöigul paremale-vasemale pöörates kordamööda iga ilmaga koos lähituledega ja olles ka aegajalt nii parem-vasak korraga sisse lülitatud. Pimestavad aga need udutuled mis on valesti reguleeritud vöi üldsegi mitte udutuled vaid nende pesadesse asetatud LED päevasöidutuled.




See köik aga näitab ilmekalt kuidas tegelikuses on hunnik uusi autosid tegelikuses liiklusesse mitte sobivad kuna nad ei vasta kehtivatele seadustele

Samas ei saa ma mööda ka xenonitest ja ka uutest vöimsamatest LED lahendustest. Nimelt on need köik tehtud et juht paremini näeks aga tegelikuses on jäetud täielikult uurimata tugevama valguse möju vastu liikuvale juhile



Kogu selle pöhjal oleks muidugi nagu naljakas nöuda vanemate masinate omanikelt seaduste täitmist kui uuemad auto on ehitatud nii et seaduse rikkumist polegi pahatihti vöimalik vältida


Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Tuttaval on tutikas Volvo XC60, LED-tuled mis reguleerivad tulede kaugust ja suunda täitsa iseseisvalt vastavalt vastutuleva sõiduki asukohale. Automaatika tuvastab ära mis kohta võib valgustada ja mida mitte (eesliikuva/vastutuleva auto pealt suunatakse valgus maha (piirjooned on kusjuures selgelt näha) ja lisavalgus läheb mõlemale poole laiali mis annab üsna hea valgustuse).
Tundub, et justkui kõige paremad tingimused on täidetud aga millegipärast paljud vastutulevad autod vilgutavad tulesid, et pimestavad vms...samas piirjooned ei ulatu isegi sõidukini.
Jõudsime järeldusele, et mõned tegelased vahivad valgusallikat rohkem kui teised ja palun ärge jõllitage neid tulesid - võib juhtuda, et probleem kaob
Tundub, et justkui kõige paremad tingimused on täidetud aga millegipärast paljud vastutulevad autod vilgutavad tulesid, et pimestavad vms...samas piirjooned ei ulatu isegi sõidukini.
Jõudsime järeldusele, et mõned tegelased vahivad valgusallikat rohkem kui teised ja palun ärge jõllitage neid tulesid - võib juhtuda, et probleem kaob

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Need uued LED tuledega masinad on enamus selliselt tõepoolest tehtud, et vastutulijat pimestada. Poogen-peaasi, et endal hea oleks. Eriti paistab selles osas silma Pesukoti uuemad sõidukid ning kui ikka Länkar vastu tuleb, siis jookse kohe silmadega teelt ära põõsasse.
Ja no need isearetatud Xenonid ja Noname LED tuled vanades autodes. Ma saadaks need enam-vähem kõik kordusülevaatusele.
Ja no need isearetatud Xenonid ja Noname LED tuled vanades autodes. Ma saadaks need enam-vähem kõik kordusülevaatusele.
Ma arvan, et Volvo-sugused moodsamad autod ajavad need vilgutajad segadusse. Enamasti on vastutulejate käitumine selgelt loetav - "ahhaa, ta vahetas tuled ära, me austame üksteist, kõik korrasvvs kirjutas: ↑K Nov 29, 2017 8:04 Tuttaval on tutikas Volvo XC60, LED-tuled mis reguleerivad tulede kaugust ja suunda täitsa iseseisvalt vastavalt vastutuleva sõiduki asukohale. Automaatika tuvastab ära mis kohta võib valgustada ja mida mitte (eesliikuva/vastutuleva auto pealt suunatakse valgus maha (piirjooned on kusjuures selgelt näha) ja lisavalgus läheb mõlemale poole laiali mis annab üsna hea valgustuse).
Tundub, et justkui kõige paremad tingimused on täidetud aga millegipärast paljud vastutulevad autod vilgutavad tulesid, et pimestavad vms...samas piirjooned ei ulatu isegi sõidukini.
Jõudsime järeldusele, et mõned tegelased vahivad valgusallikat rohkem kui teised ja palun ärge jõllitage neid tulesid - võib juhtuda, et probleem kaob![]()



Viimati muutis AndresV, K Nov 29, 2017 13:23, muudetud 1 kord kokku.
Ma aeg ajalt lülitan külavahel udutuled sisse, et veenduda, et need eksisteerivad veel, muul ajal küll ei näe põhjust. Ei vahi auto nina ette ja sellist London fog'i meil pole ka, et vajadust oleks. Kaugtuled Narva mnt-l küll siiani pole probleem va. kui kellelgi sabas sõidan, siis lülitan ümber.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
vvs kirjutas: ↑K Nov 29, 2017 8:04 Tuttaval on tutikas Volvo XC60, LED-tuled mis reguleerivad tulede kaugust ja suunda täitsa iseseisvalt vastavalt vastutuleva sõiduki asukohale. Automaatika tuvastab ära mis kohta võib valgustada ja mida mitte (eesliikuva/vastutuleva auto pealt suunatakse valgus maha (piirjooned on kusjuures selgelt näha) ja lisavalgus läheb mõlemale poole laiali mis annab üsna hea valgustuse).
Vastutulijale oleks see mittehäiriv vaid lahingutuledega, märja teekatte korral ei aita miski.
Tundub, et justkui kõige paremad tingimused on täidetud aga millegipärast paljud vastutulevad autod vilgutavad tulesid, et pimestavad vms...samas piirjooned ei ulatu isegi sõidukini.
Jõudsime järeldusele, et mõned tegelased vahivad valgusallikat rohkem kui teised ja palun ärge jõllitage neid tulesid - võib juhtuda, et probleem kaob
Mina jõudsin vaid sellele järeldusele, et mõni liikleja arvestab vaid endaga- jõle äge on väljastpoolt.
Mind isiklikult huvitab ka see ala, mis jääb parempoolse teepeenra ja vastutuleva auto vahele. Pole kunagi jõllitanud tuledesse