2. leht 3-st

Speedparts Esindaja

Postitatud: N Jaan 04, 2007 15:53
Postitas tauno15
ei ma mõtle ikka 78 aastast vanemaid

Speedparts Esindaja

Postitatud: N Jaan 04, 2007 15:58
Postitas romza
Sellistele kahjuks pole pakkuda.
Kui siis ehk väljalaset ja õhufiltreid ja taolist nänni, kuid kuna Speedparts pole ise vanemate mudelite peal katsetanud, siis ei julge 100% garanteerida, et jupid võivad sobida.
Algselt postitas: tauno15
ei ma mõtle ikka 78 aastast vanemaid

Speedparts Esindaja

Postitatud: R Jaan 05, 2007 1:30
Postitas fofa
Tjuuninguhuvilistele soovitan kindlasti ka seda artiklit :thumb:

Speedparts Esindaja

Postitatud: R Jaan 05, 2007 8:50
Postitas miku
Algselt postitas: romza
See km-i teema on igaühe enda teema, sest see ju lõpptarbija maks. st kui on firma, siis kannad kuludesse ja ongi ostetud kaup ilma km-ta.

romza romza romza, ära levita desinformatsiooni, km on kõike muud, kui lõpptarbija maks. See, et firmad selle otsa lajatavad hinnale, on loomulik, kuid km _EI OLE_ lõpptarbija maks. Ja olgem nüüd ausalt. Päris lambiasju firmas ikka kuludesse kanda ka ei saa :P :wise:

Speedparts Esindaja

Postitatud: P Jaan 07, 2007 19:22
Postitas romza
Algselt postitas: miku
Algselt postitas: romza
See km-i teema on igaühe enda teema, sest see ju lõpptarbija maks. st kui on firma, siis kannad kuludesse ja ongi ostetud kaup ilma km-ta.

romza romza romza, ära levita desinformatsiooni, km on kõike muud, kui lõpptarbija maks. See, et firmad selle otsa lajatavad hinnale, on loomulik, kuid km _EI OLE_ lõpptarbija maks. Ja olgem nüüd ausalt. Päris lambiasju firmas ikka kuludesse kanda ka ei saa :P :wise:

ok, jätame selle maksude teema igaühe oma teha. Eks see ole igaühe oma asi, kes mida kuludesse kannab ja kuidas maksuseadusi tõlgendatakse :cool:

Speedparts Esindaja

Postitatud: P Jaan 07, 2007 20:04
Postitas romza
muide, kui kedagi võiks huvitada 900 v6 mootor, siis on välja pakkuda tutikat mootorit koos tutika manuaalkäigukastiga.
Laotühehjendusmüük

kel huvi võtke ühendust.

Speedparts Esindaja

Postitatud: P Jaan 07, 2007 20:05
Postitas metsapoiss
Terv, kas ka vanale 96-le midagi on, mul rootsi keel hea NULL.:poke:

Speedparts Esindaja

Postitatud: P Jaan 07, 2007 20:17
Postitas romza
Algselt postitas: tynyty
Terv, kas ka vanale 96-le midagi on, mul rootsi keel hea NULL.:poke:

Kahjuks 96-tele pole midagi spetsiifilist küll pakkuda pole.

Speedparts Esindaja

Postitatud: E Jaan 08, 2007 2:04
Postitas mad1

Speedparts Esindaja

Postitatud: E Jaan 08, 2007 10:01
Postitas romza
Tuunimiskomplektide hinnakiri nüüdseks ka üleval:
http://www.troostauto.ee/hinnad/mootori ... hinnad.pdf
Algselt postitas: Tan
See on puhas vandenõu kütusemüüjatega, et kui su masin just remondis pole, siis võtku vähemalt maksimaalselt kütet :poke:

Aga tegelikult on sellest toredast .pdf-st puudu hinnakiri, et palju siis nt. vurrtraktori ajupesu maksab ?

Speedparts Esindaja

Postitatud: E Jaan 08, 2007 10:39
Postitas romza
Autod on erinevad ja ka autode tehniline korrasolek on erinev.
Seetõttu ei saa täpselt paika panna, et palju täpselt tööle aega kulub.
Algselt postitas: roomlane
ja millest see paigalduse hind sõltub? Miks seda hinna sees pole, kuigi komplektis on...

Speedparts Esindaja

Postitatud: E Jaan 08, 2007 13:38
Postitas Executive
Ega 3,0 bensiinimootori jaoks pole midagi ?

Speedparts Esindaja

Postitatud: E Jaan 08, 2007 14:22
Postitas romza
Kahjuks 3,0 V6 ja ka 3,0 V6 1/2 turboga mootoreid pole eriti lihtne forsseerida.

Tavalise vabalthingava mootori puhul ei anna aju tuuning eriti palju juurde vaid mõne hobuse ja Nm ning suureneb lihtsalt kütusekulu. Et midagi ära teha oleks vaja sisselaset, väljalaset parandada ja ka mootor ära portida. Võiks igale silindrile ka eraldi kõri peale ehitada. Kuid see kõik päris töörikas.
Samas need uuemad 3,0 V6 mootorid, mis on uutel 9-5l peal ja millel turborõhku antakse vaid 3-le silindrile ka ei kannata tuunimist, kuigi on turboga.

Seega kui sul vanem masin ja julged proovida, siis ehk Megasquirt oleks abiks. Aretad korraliku fuel mapi jne.
Algselt postitas: Executive
Ega 3,0 bensiinimootori jaoks pole midagi ?

Speedparts Esindaja

Postitatud: E Jaan 08, 2007 14:50
Postitas teager
Vähe offtopic. 9-5 V6 tuuningut pakub ainult Nordic hõlmab see uut softi ja väljalaset. Hind korralik; kindlasti tasuks ära teha siis, kui väljalase plaaniliselt vaja välja vahetada. Võimsust annab juurde, kuid vastupidiselt turbokatele, kütusekulu suureneb paari liitri võrra.

Lisaks pakub ainult softi ka veel BSR tuuning

Vabandan romza su teemasse sissekirjutamise pärast; loodan, et mõne V6 omanikule tuleb see info kasuks.

terv, teager

Speedparts Esindaja

Postitatud: E Jaan 08, 2007 15:36
Postitas saakal
Saab 9000

Hållare för A-stolpe

För ett instrument D90001

Mis sellise vidina hinnaks kujuneb?

Speedparts Esindaja

Postitatud: E Jaan 08, 2007 15:48
Postitas qdwin
Algselt postitas: romza
Samas need uuemad 3,0 V6 mootorid, mis on uutel 9-5l peal ja millel turborõhku antakse vaid 3-le silindrile ka ei kannata tuunimist, kuigi on turboga.
Ei ei. Turborõhku antakse ikka kõigile kuuele aga turbot toidavad ainult kolme silndri heitgaasid. Sellest ka nimetus assümeetriline.

Speedparts Esindaja

Postitatud: E Jaan 08, 2007 19:44
Postitas Trionic
Võtsid qdwin sõnad suust. Argem eksitagem vähemteadjaid.
Ja saab seda asümeetrilist V-6 turbomootorit suurepäraselt parendada-
näiteks bi-,või twinturboks tehes.Või siis ehitada uus kollektor+leida kobedam kompressor.Lisaks loomulikult sisse-,väljalasked ,soft ,jne.
Väga kulukas on V-mootoriga see tuunimine. Minu kultivaatoril on näiteks
KOLM mootoriaju,mis kõik nõuavad uut softi(lähipäevil ka saavad).

Speedparts Esindaja

Postitatud: E Jaan 08, 2007 19:56
Postitas romza
Tänud asjaliku info eest :thumb:
Kahjuks väga üksikasjalikult erinevate mootorite isepärasusi ei tunne. Jätaks selle pigem tõesti spetside hooleks, kes neid peavad hooldama ja remontima.

Oma vigase jutuga põhimõtteliselt seda ma tahtsingi öelda, et V6 mootorite puhul on lisahobuste saamiseks rohkem rabeleda vaja :cool:
Potensiaali on tal kindlasti palju.

Speedparts Esindaja

Postitatud: T Jaan 09, 2007 3:10
Postitas iroman
Tutvusin tiba Teie pakettidega...Kindlasti olete teinud väga põhjalikud turu-uuringud,seetõttu hindade teemat ei puuduta,ise teate paremini.Arumaisaa,milleks on vaja aero 9000 4.stagel T19 turbo upgrade'i,mapsensorit(ilmselt 3-bar),pihusteid(ilmselt rohelisi) ja racing katti???::angry::nono:Need ju stage 5.(330-340 hp)nõudmised.Pealegi stage 5. saab suurepäraselt hakkama T18-ga.:gun:Saaks aru,kui soovituslik stage 4-le oleks siduri upgrade ja alu IC.Mehed-mehed,soft peaks ju olema piisavalt kvaliteetne,et 310 hp teie stage 3 riistvara nõudmistega välja vedada:wise:Teades,kust pärineb soft;)

Speedparts Esindaja

Postitatud: L Veebr 10, 2007 21:34
Postitas kame
küsiks härralt mida head /kui üldse midagi oleks teha 2.3 vabalthingavale 900 NG-le ja mida pakute?
ette tänades...

Speedparts Esindaja

Postitatud: L Veebr 10, 2007 21:42
Postitas qdwin
Vabalthingava lisa kilovatid tulevad väga raskelt ja väga kallilt. St. selle mõne lisakilovati tarbeks tuleb ikka väga palju raha magama panna.

Speedparts Esindaja

Postitatud: L Veebr 10, 2007 21:53
Postitas kame
tänud! eks siis peab varsti viggenit sihtima! :gun:

Speedparts Esindaja

Postitatud: P Veebr 11, 2007 2:32
Postitas kame
kusjuures tahaks isegi proovida 900 madaldusega varjanti! kyb-id naguinii kohe alla! ;)

Speedparts Esindaja

Postitatud: P Veebr 11, 2007 12:36
Postitas romza
vabalthingavatega on jah veidi keerulisem. Saame pakkuda sport väljalaset, ning sportvedrustust ning teisi vidinaid. Kuid mootorituunimist pakume peamiselt turbo mootoriga autodele.

Speedparts Esindaja

Postitatud: K Veebr 14, 2007 17:06
Postitas qdwin
Algselt postitas: iroman
soft peaks ju olema piisavalt kvaliteetne,et 310 hp teie stage 3 riistvara nõudmistega välja vedadaTeades,kust pärineb soft
Ehk isand Iroman paljastab kes tegelikult vastavat softi maailmas treivad? Või annab vihjeid? Nii T5 kui T7 puhul.

Kuskil kirjutasid et T7 Saab mukkida TECH2-ga(softi on vaja).
Kes seda softi teeb/levitab?