2. leht 2-st

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: E Okt 23, 2006 15:40
Postitas spark
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3849
tundub, et lülitusmehanismis (kuliss ...)

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: T Okt 31, 2006 20:00
Postitas pisike99
Nonii, sain kätte. Ossa... :head:
Oleks ometi pidamist! Auto iseenesest on vähem sportlik ja rohkem igapäevasõiduk, kui ma arvasin. Punased vedrud ja reguleeritavad Konid koos 17´´velgede ja 40 profiilis kummidega on siiski komplektis päris jäigad ja madalad. Väga heas korras auto tõesti, paar pisiasja siiski nõuavad ka tähelepanu - amordilaager või -padi ilmselt (ma ei tea, mis seal Saabil on), suuremal kiirusel kiirendusel on vibra - ilmselt poolassi sisemine ots, külmalt väljalaskekolle tihend. Käiguvahetus, nagu arvata oli, on muidugi kohutav, muu kõik on vähemalt hindele 4. Homme manan pilte ka.

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: T Okt 31, 2006 20:35
Postitas romza
Mõnna.
Õnnitlused!

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: T Jaan 23, 2007 18:21
Postitas kasparius
siiamaani pole pilte.
Täna(23jan) sai nõmmel vist sinu taga pläristatud. 900MGG oli nr. vaatasin et taga oli "900 Aero" badge.
huvitav mudelinimetus...:)

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: T Jaan 30, 2007 23:06
Postitas pisike99
Kirjas on jah 900 Aero ja ma arvan, et see on algselt sinna pandud. Piltidega olen kuidagi viilinud aga üritan ennast parandada.

Lisatud failid

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: K Jaan 31, 2007 21:20
Postitas pisike99
:thumb:

Lisatud failid

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: K Jaan 31, 2007 21:29
Postitas Cyber
Krt, need küljepaneelid teevad täitsa ärevaks selle auto..:D

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: K Jaan 31, 2007 21:36
Postitas pisike99
Kahjuks ei ole kunagine ostja-tellija (mingi Itaalia päss) valinud recarosid, on jätnud Saabi stock istmed. Samuti ei ole armatuur mitte carbon-fiber vaid puit. Autol on olnud enne mind 3 omanikku, kõigepealt üks Itaalia 60a onu, siis Heushmid Tuning gmbh ja siis üks 50a-tes Saksa onu, kes ostis selle auto napilt aasta enne mind 9000 eur-iga.

Lisatud failid

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: K Jaan 31, 2007 21:44
Postitas Black
Sisu ja välimus 5- võta mõned kleepsud maha.:P

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: K Jaan 31, 2007 21:45
Postitas pisike99
Muide, kas on õige, et normaaljuhul turbo rõhunäitaja punasesse ei lähe? Mul keerab selle ilusti põhja...

Lisatud failid

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: K Jaan 31, 2007 21:46
Postitas kasparius
üsnagi ebanormaalne omanikenimistu sellise auto puhul.
Aga sisu on kena küll.Misasja kell punases... siis on vist rõhk päris hea seal. targematelt kindlasti täpsemad rõhuprognoosid.mul kollase-punase piiril kell
Suvel tahaks näha mida see auto suudab...

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: K Jaan 31, 2007 22:00
Postitas ivomets
Algselt postitas: pisike99
suuremal kiirusel kiirendusel on vibra - ilmselt poolassi sisemine ots, külmalt väljalaskekolle tihend.

arvan, et suure tõenäosusega ikka midagi muud lihtsamat, kui käigukastis olev puks, kust poolass läbi tuleb. ikka veljed-rehvid teema

ja tavaliselt on väljalaskekollektorid pragudega-- just sealt vahelt, kuhu eriti ei näe.
on nähtud neid ka keevitatuna.

turbo rõhu jaoks võiks kella kyll kylge kruttida, siis näha palju bar-e annab.

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: N Veebr 01, 2007 8:20
Postitas Cyber
Ma usun, et see rõhu punasesse minek on ikka asja pärast. On ka muidugi teada, et see ei ole mingi täppismõõdik ja valetab suht tihti. Samas, arvestades neid firmasid, kuskohast su auto läbi on käinud, võiks sel näidul siiski tõepõhi all olla..:) Nö. tehasesettingus peaks seier täisrõhu puhul jääma punase ja kollase piirile. Võiks mõne gradueeritud kellaga siiski proovida, tavaliselt on punase-kollase piir kusagil 0.7-0.8 bari vist (või palju see NG turbo tavaliselt puhub??).

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: N Veebr 01, 2007 10:57
Postitas csn
Ng max surve oli vis 1,05 bari.
Ma muidugi ei tea kas mul on midagi auto kallalkruvitud või mitte. Aga mul läheb turbo seier pigem sinna punase esimesse veerandisse ja hakkab seal kõikuma. Samas avastasin eile autoall käiese, et turbost karterisse minev voolik ja turbost BPCminevvoolik jube õline. Eks ta kurjam lekib mul.:wall:

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: N Veebr 01, 2007 11:17
Postitas Chipy
minu NG turbo seier läks ka punase lõppu peaaegu välja nagu sellelgi pildil...

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: N Veebr 01, 2007 11:28
Postitas csn
Läks :freak:
Mis nüüd sis viga. ää on väsinud? Mul näitas ta algul vähem vahetasin vaakum voolikud ää läks sutsu paremaks ja erksamaks. Aga eks see rõhk kõigu koguaeg, peab vist ikke bleederi peale mõtlema;)

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: N Veebr 01, 2007 11:29
Postitas IFF
Algselt postitas: csn
Läks :freak:
Mis nüüd sis viga. ää on väsinud? Mul näitas ta algul vähem vahetasin vaakum voolikud ää läks sutsu paremaks ja erksamaks. Aga eks see rõhk kõigu koguaeg, peab vist ikke bleederi peale mõtlema;)

Vaata profiili, ta müüs maha ning ostis 9-5.

Ning rõhk kõigub? Loomulikult kõigub kui gaasiga mängid. Koormusel peab seier liikuma sujuvalt ning kindlasti mitte värisedes.

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: N Veebr 01, 2007 11:44
Postitas Chipy
kusjuures, tartu inimesed võiksid uurida ohmoonilt, et kuidas minu vanal NG-l ka läheb? on uued plekid küljes ja kõik ilusti lille löödud?

IFF, seier hakkas siis ka värisema kui bpc (vist) lahti läks, siis oli siuke lörin taga kohe aj seier vibreeris ja langes

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: N Veebr 01, 2007 12:11
Postitas csn
Ei mul hakkab seier kõikuma kui labidas on põhjas ja turbo seier max peal. Siis kõigub seal edasi tagasi. Ei jää nagu püsima

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: N Veebr 01, 2007 12:36
Postitas suur
hei-hei, siin teemas jutt ikka pisike99 autost! Katsuks OT jätta.

Saab 900 RS, 1996, pisike99

Postitatud: N Veebr 01, 2007 14:04
Postitas Chipy
to suur: jutt käibki ju pisike99 turbo seierist :)