2. leht 4-st
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: R Nov 17, 2006 19:01
Postitas tarmiit
Need kaks viimast rida on kuldaväärt sõnad! Kui mina sõidaks adinoliga,siis jätaks välba 5000km. ja teps mitte rohkem.Kui veel klassik oli,siis sinna läks poolsünt ESSO ja vahetus toimus iga 8-10 000km. järel ja 60 000km. läbimisel minu poolt ei esinenud mootoril mitte ühtegi probleemi,töötas kui viiul ja vahetusel ei olnud vana õli veel oluliselt tooni muutnud. Tänasel massinal on kasutuses ESSO täissünt ja sammuti on vahetuse viimane piir 9-10 000. Peale teist õlivahetust oli sellelgi õli veel teps mitte kõige mustem,oli jäänud kollane toon ja juba parem,kui esimene kord minul oli õli vahetada! Usaldus on ESSO poolt ja see,et hind dets.20% tõuseb,ei muuda mind õli marki vahetama!
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: R Nov 17, 2006 22:48
Postitas tripp
Algselt postitas: krss
Mis neil Essol ja Mobilil ühist on?
Üks Exxon kõik ju
http://www2.exxonmobil.com/Siteflow/Bra ... d_Page.asp
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: L Nov 18, 2006 1:23
Postitas S9K
Niimoodi tuleb lõpuks välja, et maailmas ongi tegelikult ainult üks õli tootja kelle kaupa ostavad erinevad firmad. Lisatakse omapoolne lisand ja erinev pakend ning müügis ta ongi.

Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: E Dets 04, 2006 23:23
Postitas smr
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Niimoodi tuleb lõpuks välja, et maailmas ongi tegelikult ainult üks õli tootja kelle kaupa ostavad erinevad firmad. Lisatakse omapoolne lisand ja erinev pakend ning müügis ta ongi.
Suhteliselt õigesti pakkusid kusjuures

Ega neid toorõli tehaseid vägapalju ole.
Mõned aastad vormelimootoreid lahti ja kokkulappides ( küll mitte turbo ), langes meie valik Motulile. Jah, pöörded on küll teised kui 50ga Sõpakal tiksudes, kuid teie valvolined, mobilid, castrolid ja essod näitavad ikka vääääga teistsugust mootorit seestpoolt
smr@kogemus ringrajalt
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: T Dets 05, 2006 7:58
Postitas Trionic
Sama juttu olen kuulnud beemveejumalatelt.
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: E Veebr 05, 2007 18:09
Postitas Madis
veebruarikuu tehnikamaailmas täissünt mootoriõlide test, päris huvitav lugemine.....teine koht üllatas mind;)
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: E Apr 30, 2007 17:55
Postitas Iuo
Tekkis selline küsimus.
Kuidas suhtuda uuemate saabide hooldusvälpa: pidi euroopas olema 30 000km ja meil VM-is 20 000 km.
Ei tea kas tänapäeval on läinud siis õlid palju paremaks, et kannatab nii pikalt sõitmist?? (Meil Eestis ju sõidud lühikesed, eriti kui sõidad linnas näiteks.)
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: E Apr 30, 2007 17:59
Postitas Cyber
Kõik oleneb kasutusest. Sõidad pikki otsi, siis võivad need välbad ka pikemad olla (no siiski 30kkm on ilmne liialdus minu meelest). Pidevad külmad käivitused ja lühikesed otsad, vahetama peaks oluliselt tihemini, kui 20kkm. tqhq.ee-s jäi silma, et nii mõnigi meeriklane nõuab õlivahetusi 3500 km takka.

Lihtsalt mingite parameetrite järgi ta arvutab nn õli kvaliteedi ja siis nõuab vahetust.
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: E Apr 30, 2007 18:14
Postitas Madis
turbomootori puhul on ikka 30kkm jube pikk välp, eriti kehtib see veel ju "pommikindla" 9-5 kohta...vahetage õli ikka ilusasti 10k km tagant, rahakotile ka tervislikum:P
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: L Mai 05, 2007 23:02
Postitas MaxPower
hetkel kasutuses olevas autos kasutan castroli, kuna eelnevad omanikud on seda marki õli auto aegadest algusest saati sisse kallanud, siis mõtlesin et pole mõtet traditsiooni rikkuda. Kuid eelnevates autodes kasutasin LM-i ning ühtki paha sõna pole öelda.
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: P Mai 06, 2007 8:56
Postitas Trionic
Castroliga mootorid näevad seest ikka väga bro`d välja,ka pärast 20tkm.välpasid(miku saabi kone näiteks). Mobil1 või Motul veelgi paremad.
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: P Mai 06, 2007 9:40
Postitas wyxx
VMs hoolduses käies vastati mu küsimusele, et nemad kasutavad Mobil1. Vähemalt sellise kirjaga tünnid saabuvad neile garaazi
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: T Mai 08, 2007 0:01
Postitas MaxPower
Algselt postitas: Trionic
Castroliga mootorid näevad seest ikka väga bro`d välja,ka pärast 20tkm.välpasid(miku saabi kone näiteks). Mobil1 või Motul veelgi paremad.
kas Mobil1-te saab lugeda paremaks kui Castrol:wtf: Motul-st saan aru, kuna tegemist vist ühe kalleima õliga üldse.
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: T Mai 08, 2007 7:43
Postitas Trionic
Kui loed TM(või oli see autobild)viimast õlidetesti,saad aru,miks mobil on parem ja on alati seda olnud.Kõigi omaduste koondhinne on neil kahel suht sarnane läbi aegade,samas mõned omadused(molekulaarstruktuuri lagunemine pideval "ületemperatuuril",ehk siis turbomootorites) on mobilil oluliselt castrolist paremad. Jutt käib loomulikult "odavatest" castroli markidest.Toodab castrol ju ka super+ omadustega õlisid,aga nende hind ületab juba ka motulit(kas ka omadused??).
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: N Juun 07, 2007 22:17
Postitas rantto
Algselt postitas: ml
Mitu liitrit õli mahub 9-3 2,2 diiselmootorisse? Poes vaatasin 4L Castroli kanistrit, ei teadnud seda ära võtta. Äkki jääb 4L väheks. Puudub Saabiga õlivahetuskogemus veel.
Kahel korral on 5L mootorisse valatud.
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: N Juun 07, 2007 22:22
Postitas epsum
Tehaseandmetel 5.5
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: N Juun 07, 2007 22:42
Postitas rantto
Algselt postitas: epsum
Tehaseandmetel 5.5
Arveid sirvides siis 5L on kuluks märgitud ja õlitase mootoris peaaegu maksimum olnud. Oman küll vähe kogemust aga kui 5,5L mootorisse valada siis on vist liig mis liig? Troosti härrad lisasid ka varuks ühe liitri kaasa.
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: E Juun 11, 2007 19:43
Postitas pluggerxxx
Aga mis arvata Shelli õlidest, teenenduses lasin viimati sisse valada Shell Helix Ultra 5w-40 täissünti. Paistis, et ennem oli ka sellega sõidetud kusagil Itaalias kuna kleebistel paisti nii kirjas olevat.
Pika välba tagant sellist kraami tuleks turbomootoril vahetada:?
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: E Juun 11, 2007 20:00
Postitas vulkanus
Mina vahetan õli keskmiselt 8000 km tagant vaevalt et sedagi kauem kasutada mõtet on
sul mootor ju võimas ja turbotatud, seega heas korras õli pole kunagi halb.
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: T Juun 12, 2007 0:30
Postitas epsum
Algselt postitas: rantto
Algselt postitas: epsum
Tehaseandmetel 5.5
Arveid sirvides siis 5L on kuluks märgitud ja õlitase mootoris peaaegu maksimum olnud. Oman küll vähe kogemust aga kui 5,5L mootorisse valada siis on vist liig mis liig? Troosti härrad lisasid ka varuks ühe liitri kaasa.
Äkki siin vahe 92 ja 85 kWse mootori vahel- mu saksakeelne raamat väitis et 5.5 läheb (kui ma ise nüüd selle koha õigesti välja lugesin). Ja viimastel õlivahetustel (soomes) on nad ka 5.5 l sisse kallutanud...
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: T Juun 12, 2007 9:01
Postitas Jaanus
Milline oleks siis Saabi turbo mootorile parim õli? Mobil 1 vs Castrol Edge?
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: T Juun 12, 2007 9:53
Postitas Trionic
Sinu enda valik.
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: T Aug 21, 2007 15:32
Postitas aednik
Kaks kuud uus õli sees olnud ja silmaga vaadates ilgelt must juba. Sõidetud 2000 km. Eelmine omanik on vist mingi laiskur olnud. Ja kütusekulu ka tõusnud, maanteel võtab endise 4,7 asemel nüüd 5,3 L/100 km, teeb ikka väga murelikuks küll.

Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: T Aug 21, 2007 16:11
Postitas NO FEAR
Mul oli peale õlivahetust 100km juba õli must. Turbomootoris pidi see normaalne olema.
Õlialast nõu vajaka...
Postitatud: T Aug 21, 2007 16:36
Postitas saabu
Peale 1500 km läbimist on õli hele ja läbipaistev.Mootor 2,0 FPT.