2. leht 5-st
9-5le jõudu juurde
Postitatud: E Dets 04, 2006 15:35
Postitas iroman
Algselt postitas: triibutu
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: triibutu
Tonnise (vähemalt enamuse) puhul ei saaks seda skeemi põhimõtteliselt rakendada, kuna eeldab elektrilist segusiibrit. 9-5 puhul on aga ajul vaba voli ka siibriga omatahtsi toimetada.
Mis asi siis tonnise ETS on:wall:
Kirjutasin ju sulgudes "vähemalt enamuse"

ETS on ikka vähestel tonnistel. Või vähemalt oli selline mulje jäänud...
ETS(elektriline segusiibri seadeldis) käib käsikäes TCS(kummimustri asfaldile mahajoonistamisevastaline valve)-iga ja neid kiloseid alates 91a. on stax palju.
Tegelt kui keegi soovib TCS,ETS,ECU(stage 4 SQR)komplekti,annab oma mehaanilise kmpl. vastu.Vahetame kinnisilmi

9-5le jõudu juurde
Postitatud: E Dets 04, 2006 16:47
Postitas triibutu
Palju või vähe, mõte oli selles et ilma elektrilise segusiibrita pole T5-l mingit moodust MBC-ga üles aetud rõhku piirata. Kuna TCS oli
enamasti optional ja hiljem hoopis pikalt saadetud, siis ei saanud selle olemasoluga T5 softi loomisel eriti arvestada. Pakun ka et enamus tonniseid tehti ikka ilma TCS/ETS-ita.
9-5 vist kõigil (?) elektriline siiber olemas ja T7 soft õpetatud seda sihipäraselt kasutama, see aga kõrvalnähtusena nullib ära MBC efekti.
9-5le jõudu juurde
Postitatud: E Dets 04, 2006 17:20
Postitas Cyber
Ahjaa, nende hindade juures, mis ma enne välja tõin oli tegelikult ka võimalus kogu plokk osta koos nende kolbide ja värkidega. hind oli ~17-18k SEK-i
ja siis ka pea ja nukad või pea või nukad ...
9-5le jõudu juurde
Postitatud: E Dets 04, 2006 17:52
Postitas iroman
Algselt postitas: triibutu
Palju või vähe, mõte oli selles et ilma elektrilise segusiibrita pole T5-l mingit moodust MBC-ga üles aetud rõhku piirata. Kuna TCS oli
enamasti optional ja hiljem hoopis pikalt saadetud, siis ei saanud selle olemasoluga T5 softi loomisel eriti arvestada. Pakun ka et enamus tonniseid tehti ikka ilma TCS/ETS-ita.
9-5 vist kõigil (?) elektriline siiber olemas ja T7 soft õpetatud seda sihipäraselt kasutama, see aga kõrvalnähtusena nullib ära MBC efekti.
Rõhupiiramisega T5-l saab suurepäraselt hakkama WG(Või sa tahad öelda,et MBC-l puudub ühendus WG-ga ),küttesegu optimum on tagatud softi korrektsioonidega.Triooniksüsteemis on seda võimalik teha küll.(vastav tarkriist).Muidugi võib Trionicu-ust loobuda,panna progetav aju.Enamus entusiaste(nonSaab) meil siin seda teeb käibki. T7. Saab mukkida TECH2-ga(softi on vaja)Survet tõstetakse ja piiratakse läbi originaalsolenoidi elektrooniliselt(või/ning mehaaniliselt, WG-d sättides),turbo võib samaks jääda(natukene Saab sõita;))Laias laastus-pikemas perspektiivis MBC üksi pole mingi võlukepike,sein tuleb väga kiiresti vastu(teades,kuidas kulgeb see boostiga flirtimine)Lowbudget 500+ on suurusjärgus 150 eegutuhhi.Võib luulu panna teoreetiliste teadmiste tasandil,kuidas softi petta;nihverdada,katsetada putitada,kokkuvõttes ei tule see odavam,kui lihtsalt pöörduda spetside poole.Nad on kindlasti meist targemad.Ja tahavad saada pappi

NB!ükski rotsade tuningstage ei sisalda MBC-d.MBC ajab ainult hamba verele:notworthy:
9-5le jõudu juurde
Postitatud: E Dets 04, 2006 18:53
Postitas triibutu
Well, nüüd läks aiaks ja aiaauguks -- mina rääkisin ülalpool ainult sellest, et kui T5 korral veel saab, siis T7 korral enam ei saa nii lihtsate vahenditega (ilma softi näppimata) obeseid juurde

9-5le jõudu juurde
Postitatud: E Dets 04, 2006 19:29
Postitas iroman
well,once again:notworthy:you deem right about that!Mina jälle laiaslaastus-pikemasperspektiivis mis juhtub,kui lähed libedale obestega kauplemise teele.What's wrong with that?Tõsi ta on MBC on stock solenoidiga võrreldes lollikindel.Selles on tema pluss.Nüüd jääks veel see statistika küsimus mida oli rohkem TCS/ETS-iga või ilma- 9kiloseid?;)
9-5le jõudu juurde
Postitatud: E Dets 04, 2006 20:47
Postitas Jupats
siin vahepeal jooksis küll juhe kokku. Mul on palju palju teil saabipeerudelt õppida:head:
9-5le jõudu juurde
Postitatud: E Dets 04, 2006 22:26
Postitas Trionic
Algselt postitas: triibutu
Well, nüüd läks aiaks ja aiaauguks -- mina rääkisin ülalpool ainult sellest, et kui T5 korral veel saab, siis T7 korral enam ei saa nii lihtsate vahenditega (ilma softi näppimata) obeseid juurde
saab küll ja kuidas veel.Juba katsetatud leebemaid variante.
9-5le jõudu juurde
Postitatud: E Dets 04, 2006 22:36
Postitas Trionic
Algselt postitas: iroman
well,once again:notworthy:you deem right about that!Mina jälle laiaslaastus-pikemasperspektiivis mis juhtub,kui lähed libedale obestega kauplemise teele.What's wrong with that?Tõsi ta on MBC on stock solenoidiga võrreldes lollikindel.Selles on tema pluss.Nüüd jääks veel see statistika küsimus mida oli rohkem TCS/ETS-iga või ilma- 9kiloseid?;)
MBC ei kaalu eales elektroonilist klappi üles,nagu isegi suurepäraselt kogenud oled.Meeletu sõltuvus õhurõhust,-temperatuurist,-niiskusest+ ebamugavus käsitsemisel.
Elektriliselt tüüritavad MBC`d maksavad juba tunduvalt enam,kui stock klapid.Lisaks igasuguste adaptsioonide võimatus.Kahju ainult,et tonnise/NG oma nii sita konstruiga on,et ei kesta.
ETS`ga masinaid on kindlasti arvuliselt vähem tehtud,kuna tootmiseaeg jäi kõvasti lühemaks,kui rauddrosselitega masinatel,aga eestis on neid massiliselt.Meil käib neid enam-vähem pooleks tavalistega.
9-5le jõudu juurde
Postitatud: E Dets 04, 2006 23:42
Postitas triibutu
Algselt postitas: Trionic
Kahju ainult,et tonnise/NG oma nii sita konstruiga on,et ei kesta.
Nagu oleks ka varem kuulnud, et 9-5 omad kestavad paremini. 9000 BPC lammutamisest on siin juttu olnud, aga kas on keegi ka 9-5 BPC laiali tirinud või oskab mõne lingi visata, kus asja tööpõhimõtet lahatud oleks? Et mis seal siis teistmoodi on ja kas seda 9k-le ei annaks retrofittida?
9-5le jõudu juurde
Postitatud: T Dets 05, 2006 0:21
Postitas romza
Väike vihje neile, kui hobuseid juurde vaja

9-5le jõudu juurde
Postitatud: T Dets 05, 2006 2:50
Postitas sebastian
Algselt postitas: triibutu
9000 BPC lammutamisest on siin juttu olnud, aga kas on keegi ka 9-5 BPC laiali tirinud või oskab mõne lingi visata, kus asja tööpõhimõtet lahatud oleks? Et mis seal siis teistmoodi on ja kas seda 9k-le ei annaks retrofittida?
Huvitaks ennastki.
Ainult niipalju teada, et seal kahe el. magneti asemel üksainus on - mis juba iseenesest peaks töökindlust lisama - ja magnet töötab veidi teisel sagedusel ning on teise takistusega. Andmed kõik olemas.
Tonnisele külgepookimine poleks vast suur probleem, kui keegi avaldaks need (ülisalajased

: ) trionicute siseskeemid.
Aga...see asendamine ei annaks muud kui mõningase kindlustunde, et kestab kauem. See kuidas ta survet wastegate lubab, määratakse ju endiselt ECU poolt.
9-5le jõudu juurde
Postitatud: T Dets 05, 2006 8:03
Postitas Trionic
Algselt postitas: triibutu
Algselt postitas: Trionic
Kahju ainult,et tonnise/NG oma nii sita konstruiga on,et ei kesta.
Nagu oleks ka varem kuulnud, et 9-5 omad kestavad paremini. 9000 BPC lammutamisest on siin juttu olnud, aga kas on keegi ka 9-5 BPC laiali tirinud või oskab mõne lingi visata, kus asja tööpõhimõtet lahatud oleks? Et mis seal siis teistmoodi on ja kas seda 9k-le ei annaks retrofittida?
Täiesti teine maailm,kuna asi käib 2 juhtmega,mitte 3-ga,nagu tonnise/NG`l.Tööpõhimõte on erinev.Kindlasti saaks teha,mina ei ole nii kõva elektroonikateoorias,et vahemoodulit välja mõelda.Lihtsam on bleeder panna.
Lammutada pole ühtegi õnnestunud,kuna GM`i omad ei suvatse kuidagi katki minna:red:
9-5le jõudu juurde
Postitatud: T Veebr 20, 2007 15:51
Postitas kasparius
vahepeal siin vaikseks jäänud. toon teema tagasi päevakorda.
Tahaks hirmsasti teada mis juhtub kui minu 205R mootorit proovida käiata mingi 9-5 aero ajuga???
Kas keegi oleks nõus loomkatseid tegema??? Tahaks jõudu juurde, aga kardetavasti on sel mootoril ainult rohkem rõhku vaja...või kuidas? Huvitav kuidas on fuel mapid jne sellel 9-5 aero mootoril vs 9-3 aero mootoril? Kas kellelgi on siin foorumis yldse Trionic7 mingit ecu arendust tehtud?
soomest saaks stage1aju aga tahab odavamalt läbi saada..
9-5le jõudu juurde
Postitatud: T Veebr 20, 2007 16:25
Postitas vulkanus
ei taha norida aga mis sa selle veelsuurema jõuga peale hakkad sul ju isegi aero oleks siis kus proovidagi saaks
minumeelest üle 150 kw kerge esiveoline auto on juba rohkem kui küll.
9-5le jõudu juurde
Postitatud: T Veebr 20, 2007 16:30
Postitas qdwin
Seda küsib isand Vulkanus, kes ehitas ise bleederi ja kelle tonnise aju ei ole just tavapärase sisuga!
OT: Täna on hea päev! Olen juba kaks korda täna Vulkanusele ribidesse saanud torgata!

9-5le jõudu juurde
Postitatud: T Veebr 20, 2007 16:40
Postitas vulkanus
okei okei olen paha ja terava keelega pean ikka mölisema nagu ise targem oleks.
(kuradi lumi võiks ära sulada saaks ka oma liikuri ära proovida)
9-5le jõudu juurde
Postitatud: T Veebr 20, 2007 16:55
Postitas suur
Algselt postitas: qdwin
... ja kelle tonnise aju ei ole just tavapärase sisuga!
OT:
Kas vulkanuse anny aju kallal käisid ka kirurgid?
9-5le jõudu juurde
Postitatud: T Veebr 20, 2007 16:57
Postitas qdwin
Jep. Vaatamas mis seal sees näha on.
9-5le jõudu juurde
Postitatud: K Veebr 21, 2007 10:46
Postitas kasparius
mis näha oli? mis vajas turgutamist?
9-5le jõudu juurde
Postitatud: K Veebr 21, 2007 10:52
Postitas vulkanus
vastupidi oli- mina turgutasin qdwinit hirchiga
9-5le jõudu juurde
Postitatud: K Veebr 21, 2007 11:53
Postitas kasparius
assa raks, tonnistel siin ikka veab. 9-3-ga olen nagu üksik hunt.

9-5le jõudu juurde
Postitatud: K Veebr 21, 2007 14:41
Postitas vulkanus
siis tuleb tonnine aero osta läheb elu lihtamaks ja põnevamaks lõbu ja pisarad käsikäes.
9-5le jõudu juurde
Postitatud: K Veebr 21, 2007 15:18
Postitas kasparius
omanäolisus maksab
9-5le jõudu juurde
Postitatud: K Veebr 21, 2007 15:36
Postitas TFK
äkki annab minu autole ka mõni hobune kapotialla juurde lisada???
Oleks ka ühe hobuse eest tänulik:headbang: