2. leht 6-st
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: E Dets 18, 2006 22:29
Postitas IFF
Algselt postitas: kasparius
Natuke keskmisest nobedam Saab ja kohe ongi rullari teema? vist paratamatus.
Pigem Kodanik Iisak vihjab sellele, "paneme joonele", jms. pihta
Edit: Ma ei saa väita, et mulle endale ei meeldi kemplejaid tahavaate peeglist vaadata, kuid rohkem elegantsust inimesed.

Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: E Dets 18, 2006 23:19
Postitas iisak
Küsiks,mida tähendab "keskmisest natuke nobedam Saab"?
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: T Dets 19, 2006 8:51
Postitas Trionic
Algselt postitas: kasparius
Natuke keskmisest nobedam Saab ja kohe ongi rullari teema? vist paratamatus.
Sul vist puudub ettekujutus,mida keskmisest nobedam Saab enesest kujutab.Mõtlesin selles lapsikus teemas mitte osaleda,aga..... Tõsiseks SR andmiseks on läinud siin emakeelse grammatika vihkajate antud teema pisikesel seltskonnal seni norm. Saabnetis.
VägaNobedaid ja VägaTurboid on Saabnetlaste hulgas juba massiliselt .
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: T Dets 19, 2006 9:09
Postitas ivomets
see kõik on vaid emotsioon, mida tõeline turbosaab pakkuda võib, mõnele tagasihoidlikumale vaid naeratus koguaeg kõrvuni!.
see ju on tegelikult ikka midagi erilist, kes proovinud varem pole, sellele, kes mingi 100 kw kanti sõinud !
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: T Dets 19, 2006 9:45
Postitas kasparius
Algselt postitas: iisak
Küsiks,mida tähendab "keskmisest natuke nobedam Saab"?
Minu ettekujutus on see ,et keskmisest nobedam Saab on üle 200hj turbomootoriga. Kas eksin?

Loodan kah, et grammatikaga siin vähegi taset hoitakse. Satun õhinasse siin natuke ja siis ka suured tähed ja kirjavahemärgid kipuvad ununema.

Küll see vasikavaimustus mul üle läheb.
to: Trionic. Ma arvan, et sa ise oled ka mitte-vähe joonele pannud teiste autodega, aga sa niipalju ei räägi sellest. Miks ma selle imreza üldse teemasse tõin, oli see, et kilowattidest ja kiirus näitajatest veidi võrdlust siinsele rahvale tuua.
Üldiselt sõidan liiklusvoolus.
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: T Dets 19, 2006 9:51
Postitas Trionic
Ma pole KUNAGI midagi kellegiga kusagil joonele pannud.Lihtslt ei huvita.
Midagi tõestada kellelegi vajadust ei tunne.Mina ehitan autod võimsamaks ja naudin seda ilma kisata.
200hj. pole Saabi puhul mingi näitaja.Stardiks hea algmaterjal lihtsalt.
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: T Dets 19, 2006 9:56
Postitas kasparius
trionic: Mina ehitan autod võimsamaks ja naudin seda ilma kisata.
kasparius: "veidike" seda kisa ikka "lugejate autod" VT teemal on.
trionic- Stardiks hea algmaterjal lihtsalt.
kasparius- Kah õige
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: R Dets 22, 2006 16:23
Postitas kasparius
Õli vahetatud ja õlilisand X-1R kah, sees. Vaiksem kuidagi mootor nüüd.

Üks asi on harjumatu- tühikäigu mootoripöörded on stabiilselt 1000rpm.
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: R Dets 22, 2006 19:37
Postitas Trionic
Ja varsti süttib "Check Engine".
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: R Dets 22, 2006 21:24
Postitas kasparius
Algselt postitas: Trionic
Ja varsti süttib "Check Engine".
See on küll "karm süüdistus". Trionic räägi veel kui viitsid:poke:...
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: L Dets 23, 2006 18:14
Postitas kasparius
siit ja sealt
Lisatud failid
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: L Dets 23, 2006 18:16
Postitas kasparius
v
Lisatud failid
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: L Dets 23, 2006 18:18
Postitas kasparius
e
Lisatud failid
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: L Dets 23, 2006 18:19
Postitas kasparius
Ja ega ma teda tegelikult väliuse pärast ei ostnudki- Nagu järgnevalt pildilt kelladelt näha on tal hoopis hea "SÜDA":thumb:
Lisatud failid
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: L Dets 23, 2006 19:52
Postitas Trionic
Algselt postitas: kasparius
Algselt postitas: Trionic
Ja varsti süttib "Check Engine".
See on küll "karm süüdistus". Trionic räägi veel kui viitsid:poke:...
Ega see sind teele jäta ja T-7 tavaliselt sellise hälbe korral kisa ei tõsta,aga veakoode tuleb küll usinalt.Kui kõik lekked likvideeritud,peaks süsteem adapteeruma etteantud väärtusteni.
Selline tühikäik näitab ilmset õhuleket,või valesti ühendatud voolikuid.
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: L Dets 23, 2006 20:31
Postitas ivomets
kle, su aerolpole ju isegi esimesi udukaid??
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: L Dets 23, 2006 22:20
Postitas kasparius
to ivomets: jepjep. V-olla on sel vahetatud esimeses otsas midagi...Salongis on udutulede lüliti olemas.
Tal pole aero välimust. Algusest peale seda räägin.
to Trionic: Saabiantis enne autoostu tech2 ei näidanud mitte midagi. tyhikäigu pöörded olid sel ajal samamoodi ca 1000rpm
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: L Dets 23, 2006 23:34
Postitas pistyk
kas siis sellest kui tühikäigul pöörded on stabiilselt 1000rpm, on mingi viga?

Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: P Dets 24, 2006 10:52
Postitas Trionic
Algselt postitas: pistyk
kas siis sellest kui tühikäigul pöörded on stabiilselt 1000rpm, on mingi viga?
kas 850=1000
ei võrdu ju,loomulikult ei ole need normaalsed tühik.pöörded:poke:
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: P Dets 24, 2006 10:58
Postitas kasparius
Kui nüüd need vaakumvoolikud silikoonidega asendan, kas on lootust, et pöörded langevad? Kui ikka ei, siis mida edasi teha???

Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: P Dets 24, 2006 15:15
Postitas Madis
Algselt postitas: roomlane
kasparius, kuidas Sa neid pöördeid mõõtsid ka?
kas see mingi nipiga küsimus? Selleks ikka tahokas ju:eureka:
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: P Dets 24, 2006 18:38
Postitas Trionic
Tahhomeeter valetab tavaliselt skaala alguses.
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: P Dets 24, 2006 22:47
Postitas kasparius
Kas pean siis ülevaatuspunkti minema, et teada saada palju tyhikäigul pööret on? Nagu aru saan siis kela järgi 1000rpm ei pruugi alati ola tegelik1000rpm?
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: P Dets 24, 2006 23:16
Postitas KT100
mul on impulsstahhokas kuskil olemas, saame kontrollida:thumb:
Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
Postitatud: E Dets 25, 2006 7:53
Postitas Trionic
Seda kõrvaga kuulda,kui pööre liiga kõrge.Peab olema muidugi harjunud kuulama selliseid asju. Tallinnas on ka mitmeid Tech-2`d,lase kusagil kontrollida asju,enne,kui päris "ära remondid".