2. leht 3-st
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: E Dets 25, 2006 22:29
Postitas qdwin
Voltmeeter või pigem siiski multimeeter näitab nii mõndagi. Ega neid nähtavaid juhtmeotsasid väga palju pole...
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: E Dets 25, 2006 22:59
Postitas Cyber
Vanadusest nõdrad ja saasta täis on kah võimalik stsenaarium. Seal on ilmselt üks pistik, milles vast 4-5 otsa on. Vaata kas sinna üldse jõuab midagi. Edasi juba sisu kallale.
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: T Dets 26, 2006 8:47
Postitas Trionic
Tavalislt jäh polstrialune pistik oksüdeerunud või lüliti ise.
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: N Dets 28, 2006 23:17
Postitas keenius
Peeglitega oli selline jama et peegli mootorid on täielikult hävinud (meeletult läbi roostetanud)
kas kellegil ei vedele neid mootoreid või ültsegi peegleid mis korras on
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: R Dets 29, 2006 6:47
Postitas Trionic
Mul midagi vedeles,võin otsida,kui TEGELIK huvi on.
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: R Dets 29, 2006 15:50
Postitas saabotska
Vabandan juba ette teema risustamise pärast, aga kuule keenius kas see tumesinine 9000 mis hiljuti Rakverre tekkis on sinu oma?
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: R Dets 29, 2006 18:09
Postitas keenius
Mul peaks must masin olema oma teada
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: R Dets 29, 2006 18:33
Postitas saabotska
selge:red:
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: E Jaan 08, 2007 22:06
Postitas keenius
Kas kellegil on vedelemas või sootsalt pakkuda 9000 plekk velgi.
Minu omad lootusetult kõverad. Mudugi võib ka pakkuda valuvelgi mis pole väga kallid. Mis muidu selle 9000 keskmise osa läbi mõõt on. (soovin siis 15 tolliseid)
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: E Jaan 08, 2007 22:26
Postitas iisak
Lugesin seda teemat ja tekkis selline küsimus:
kuidas sa vaene mees sellise õnnetuse otsa sattusid?
On sealt veel üllatusi tulnud a´la tembianduri juhe genekas jne?
Igatahes jõudu,sest suht vähe on selliseid inimesi,kes niimoodi mässata viitsivad:headbang:
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: E Jaan 08, 2007 23:38
Postitas vulkanus
9000 de puhul võib seda tõesti õnnetuseks pidada minu poolt müts maha kuid OG saabide puhul pole selline mässamine üldse haruldane tegevus
omast käest teada
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: T Jaan 09, 2007 7:39
Postitas suur
Algselt postitas: keenius
Kas kellegil on vedelemas või sootsalt pakkuda 9000 plekk velgi.
Minu omad lootusetult kõverad. Mudugi võib ka pakkuda valuvelgi mis pole väga kallid. Mis muidu selle 9000 keskmise osa läbi mõõt on. (soovin siis 15 tolliseid)
Velje mõõdud:
- Auguvalem - 4x108
- Offset (ET) - 33mm
- keskava - 65mm
Auguvalemi poolest sobivad ka uuema otsa klassikute ning Audi 80 veljed. Kui lähed mingi muu margi velgi ostma, siis tea, et alla 15" ei mahu tonnisele allagi.
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: K Jaan 17, 2007 21:43
Postitas keenius
kas mootor on sama kui, üks andmebaas ütleb et, mootor on B234 (autodata) aasta on 1993 kuigi autodata*s on B234L alates 1994
B234L (EPC) aasta on 1993
mis neil mootoritel reaalselt vahet on mida peaks jägima teada saada mis mootoriga tegu on
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: N Jaan 18, 2007 6:13
Postitas Trionic
Täiesti erinevad mootorid on kuni 94 ja 94edasi. Kattuvad ainult üksikud detailid,aga tähis on ikka B234
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: P Veebr 04, 2007 10:11
Postitas keenius
Kui mootor on üleni väljast õline kas siis on läbi klapi kambrikaane tihend või tuleb see õli kusilt mujalt. näiteks plokikaane tihendi vahelt.
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: P Veebr 04, 2007 10:29
Postitas Cyber
Peaksid puhtaks tegema enne ja siis uurima, võib olla nii ja naa. Standardviga sel mootoril, et kaane vahelt tuleb õli. Mootori üks nurk läheb sellest õliseks. Päästab pea mahakiskumine ja kaanetihendi vahetus. Soovitav siis juba kõikvõimalikud kaanega seotud asjad üle vaadata, klapisääretihendid, klapid, kerge lihv kaanele.
Võib ka tulla turboga seotud torudest. Aga ega enne teada ei saa, kui sa puhtaks ei pese. Pärast on mõningase töötamise juures näha värsked jäljed.
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: P Veebr 04, 2007 10:43
Postitas keenius
nagu ma aru saan hakkab mootori otsast läbi laska kaane tihend seal kus siis ketid asuvad. või võib ka nii olla et päris suva kohapealt plokikaane tihend lekib?
tundub kuidagi imelik kui nii on!
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: P Veebr 04, 2007 10:48
Postitas Cyber
Kui mootorile peale vaatad, siis esimene parempoolne nurk tavaliselt. Sealt jookseb mööda mootorikülge alla.
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: P Veebr 04, 2007 10:56
Postitas keenius
ma küsin seda sellepärast et ostsin teise mootori ja see oli üleni õline tahtsin teada kustsee õli tulla võiks nüüd on mootor juba puhtaks pestud ja ootab saalede vahetust.
vana mootor lendas laiali selle pärast, et täis gaasil lendas turbo õlitus toru pooleks ja mõne sekundiga oli karter õlist tühi.
samuti hävines ka sellega koos turbo.
ja seda katkist toru vaadades oli seda ennem parantatud järelikult oligi mootor juba vigane sest saaled lahti võttes olid need täitsa läbi.
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: P Veebr 04, 2007 14:34
Postitas Trionic
Ära siis väntvõlli lihvimata jäta.
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: P Veebr 04, 2007 19:29
Postitas keenius
teisel mootoril mis ostsin on väntvõll korras sai mikromeetriga kaelad üle mõõdetud ja lähevad veel orginaal saaltega kokku tagasi. aga vana mootori vända peaks jaha tagavaraks ette valmistama. mis mõõtu oleks mõtekas lasta kas 0,75 või kohe 1.0?
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: P Veebr 04, 2007 20:16
Postitas andres
Algselt postitas: keenius
teisel mootoril mis ostsin on väntvõll korras sai mikromeetriga kaelad üle mõõdetud ja lähevad veel orginaal saaltega kokku tagasi. aga vana mootori vända peaks jaha tagavaraks ette valmistama. mis mõõtu oleks mõtekas lasta kas 0,75 või kohe 1.0?
Kõik oleneb kui palju saale on vändalt maha "treinud". Ja kas üldse looma saab (väntvõll kõver).
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: E Veebr 05, 2007 20:27
Postitas keenius
kuidas käivad tasakaalu võlli märgid kas tagumine käib ülemise kriipsuga ja esimene alumise kriipsuga autodatas on see asi väga segane ja valesti tehtud joonis ka veel.
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: T Veebr 06, 2007 6:49
Postitas Trionic
Balansshammakate märgid jäävad ülespoole mõlemal võllil.
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius
Postitatud: T Mär 13, 2007 21:30
Postitas keenius
Ma leitsin täna oma autos sellise huvitava asja nagu varuvõtme
väikeses plast kotis kuhu oli peale kirjutatud reserve. kas kellelgi on ka selliseid juhtumeid olnud.See võti asus väga eba tavalises kohas ja sellel võtmel puudu veel plastmass osa. Tundub olevat nagu tehases pandud sinna on see võimalik?