Saab 9-3 Aero 154kW, 2003, Group
Tere! Kus te lasite Saabi remontida? Mul on ka mootori viga, vahest ajab samamoodi valget tossu summutist ja ei käivitu, aga ei tea täpselt mis viga on. ei tea kuhu minna. müüa ka ei saa niimoodi.
Mõtlesin, et vahetan põrandamatid uute vast, kuna vanad juba määrdunud ning tellisin kaup24-st uued beezid matid. Paraku peab tõdema, et lisaks viletsale kvaliteedile on nad ikka väga kollased ja häirivad silma. Väidetavalt originaale ei pidavat enam tellida saama, aga pole seda veel kontrollida jõudnud.
Aegajalt kostis auto paremast küljest mingi kolks, nagu amort oleks laht vms. Siis läks midagi päris katki ja remondis selgus, et tagumine amort ja veel terve rida pudinaid, kaasaarvatud piduri kettad ja suportid läksid vahetusse. Tuhat euri nagu naksti läinud 
Ja nüüd täna jälle hakkas mingi kolks eest poolt kostma, tundub, et tekib august või lohust läbi sõites. Ilmselt vist esivedrud seekord… peab rahapaki jälle valmis panema
Ja nagu eelnevast veel vähe oleks, kummitab aegajalt tagumise ukseluku ikaldus. Üks päev enam aken ega uks ei avanenud. Lisaks sellele, ei saanud esiakent korralikult kinni panna. Kui aken jõudis kinni asendisse, siis tuli kohe natuke alla tagasi. Õnneks leidsin youtube-st mingi video, mis õpetas aknaid kuidagi nn resettima ja oh imet, aken sai korda ning ka tagumine uks hakkas jälle tööle. Käisin juba suure kruvikaga ringi ja mõtlesin, et kuidas ma selle tagumise ukse polstri ära saan kui uks kinni on

Ja nüüd täna jälle hakkas mingi kolks eest poolt kostma, tundub, et tekib august või lohust läbi sõites. Ilmselt vist esivedrud seekord… peab rahapaki jälle valmis panema

Ja nagu eelnevast veel vähe oleks, kummitab aegajalt tagumise ukseluku ikaldus. Üks päev enam aken ega uks ei avanenud. Lisaks sellele, ei saanud esiakent korralikult kinni panna. Kui aken jõudis kinni asendisse, siis tuli kohe natuke alla tagasi. Õnneks leidsin youtube-st mingi video, mis õpetas aknaid kuidagi nn resettima ja oh imet, aken sai korda ning ka tagumine uks hakkas jälle tööle. Käisin juba suure kruvikaga ringi ja mõtlesin, et kuidas ma selle tagumise ukse polstri ära saan kui uks kinni on

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Toimivaid "originaale" peaks saama Mistra-Autexist tellida..Group kirjutas: ↑K Mai 24, 2023 22:08 Mõtlesin, et vahetan põrandamatid uute vast, kuna vanad juba määrdunud ning tellisin kaup24-st uued beezid matid. Paraku peab tõdema, et lisaks viletsale kvaliteedile on nad ikka väga kollased ja häirivad silma. Väidetavalt originaale ei pidavat enam tellida saama, aga pole seda veel kontrollida jõudnud.

https://mistra.ee/et/tooted-ja-teenused/
Keegi oskab selle tagasihoidliku pildi põhjal öelda, mis tüüpi esipiduriga on tegu, kas on 302mm või 314mm?
Kerekood on AB ja võimalikud variandid peaks siis olema järgmised:
Front disk
AA 15", 285mm disk
AB 16", 302mm disk
AB 16"+, 314mm disk
AD 17", 345mm disk
Näeb välja selline: https://www.maptunparts.com/brakes/brak ... arket.html
Kerekood on AB ja võimalikud variandid peaks siis olema järgmised:
Front disk
AA 15", 285mm disk
AB 16", 302mm disk
AB 16"+, 314mm disk
AD 17", 345mm disk
Näeb välja selline: https://www.maptunparts.com/brakes/brak ... arket.html
Kindlam oleks ketta läbimõõt ära mõõta.
Aero-l võiks olla 314 mm, minu autol on sellise mõõduga.
Aero-l võiks olla 314 mm, minu autol on sellise mõõduga.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Sain juba klotsid vahetatud, tegemist 16+ ketastega jah.
Piduri teema jätkuks lisan, et vahetasin ära klotsid ning supporti kolvi tihendid (kolvid ise olid korralikud) kuna parempoolne esipidur hakkas koledasti peale jääma. Umbes 2-3 nädalat sain sõita ja viga tuli tagasi. Selgus, et viga oli hoopis pidurivoolikutes, mis olid kuidagi ummistunud ja ei lasknud õlil tagasi liikuda. Polegi varem ühegi teise autoga sellist probleemi kogenud.
Uskumatu, kuidas see Saab ikka laguneb, ühe vea parandada ära kui juba järgmine annab endast märku. Eelnev piduri probleem tekkis täpselt siis kui sõitsin autoga Troost autost välja, kus täideti kliimasüsteemi ja õpetati tulesid uuesti kõrgust regullima. Tulede jama tekkis peale seda kui nad korra maas käisid (ilmselt oleks pidanud aku lahti ühendama enne küljest võtmist).
Nüüd peale pidurite korrastamist hakkas juhipeegel ennast lahti keerama sõiduajal, pidavat olema peegli mootori probleem.
Nüüd peale pidurite korrastamist hakkas juhipeegel ennast lahti keerama sõiduajal, pidavat olema peegli mootori probleem.
Selle probleemiga seoses selgus, et viga polnudki seekord ajus vaid vahetada tuli korraga kõik süütepoolid ja segusiiber vms. Olin eelnevalt süütepoolid ise vahetanud aga selgus, et b osa ei kannata kriitikat.Group kirjutas: ↑K Sept 28, 2022 17:29 Mootori tuli jälle põleb ning juba on kindluse mõttes vahetatud küünlad ning süütepoolid ning viga ära ei kadunud, seega jälle mootori aju õhtal. Kindluse mõttes tähendab siis, et Troost auto diagnostika tulemustele tuginedes. Oleks neid ajusid siis kusagilt võtta![]()
Seekord siis automaatkast õhtal ja auto troostis ootel, ei teagi kas enam remontida või mitte.
Käigukast siis jälle korras, automaatkast.ee firmas sai remonditud lõpuks ning nüüd on lootust, et asi kestab ka.
Käigukast siis jälle korras, automaatkast.ee firmas sai remonditud lõpuks ning nüüd on lootust, et asi kestab ka.