üks küsimus targematele:
kuidas seab diiselmootor käivitamisel oma õhu ja kytuse vahekorra paika?
kas õhulugeja andmeid kah arvestab?
ühesõnaga soe mootor ja õhulugeja näitab ca 2 korda enam, kui peaks. nii tühikäigul, kui ka pööretel
kas korras/mittekorras näiduga õhulugeja mõjub ka käivitusele?
2,2 diisel ei käivitu hästi.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
veel üks asi, mis parandab auto käivitumist kardinaalselt:
see on korras ja määritud ja puhastatud juhtmeotstega starter!
täiesti oluiline vahe mootori ringiajamises peale väikest näputööd.
see on korras ja määritud ja puhastatud juhtmeotstega starter!
täiesti oluiline vahe mootori ringiajamises peale väikest näputööd.

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Jep, olen ka selle järelduseni jõudnud. Kõik muu on lihtsalt ära proovitud ja homme lasen selle ka ära teha. Küll siis käivituma hakkab.Algselt postitas: ivomets
veel üks asi, mis parandab auto käivitumist kardinaalselt:
see on korras ja määritud ja puhastatud juhtmeotstega starter!
täiesti oluiline vahe mootori ringiajamises peale väikest näputööd.![]()
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nüüd ma siis kirjutan ühe loo sellest, kuidas ma 2,2 D lõpuks tööle sain ja kõik mida ma selleks tegin.
asi sai alguse, kui ostsin ühe katkise kõrgsurvepumbaga masina; rohkem lihtsalt selleks, et diislimaailma lähemalt tundma õppida; ja muidugi hea soodne sõita kah.
uue, kasutatud pumba sain lammutusest, avariilise auto pealt ja saabianti mehed panid ta peale.
muidu oleks ise kätt proovinud aga arvati, et pumba aju ja auto aju vaja omavahel tech2ga ühendada.
aga sedakorda tehc2 ja minu auto aju omavahel sidet ei saanud ja masin läks tööle, seega vähemalt minu auto puhul, millel immot peal ei ole, seda techi vaja ei läinud.
käimaminekuga probleemid, tahab käiamist ...15 sekundit soojaga ja ...25 sek. külmaga.
esimene asi sai kohe pihustitest tulevad tagasivoolu kummivoolikud ära vahetada ja torude kinnitused kinni keeratud- üle kontrollitud
kuna eelmine omanik ütles, et sees suvediisliküte, siis sai mingi lisand sisse ( tõenäoliselt piirituse baasil, mis vee ära seoks) ja see ära sõidetud mingi 400 km. ja käivitusest midagi ei muutunud.
siis talvine mingi diislikyte sisse ja mingi teine lisand, peal kiri injectors cleaner. taas mingi500 km. ja vahepeal ka eelsyyteküünlad välja võetud ja visuaalselt aku pealt vooluga kontrollitud-- kõik läksid punaseks kenasti.
samas nüüd öeldi, et punane küünal ei tähenda alati töötamist, et hoopis temperatuuri vaja küünla otsas mõõta...!?
võta nüüd kinni...
siis ostsin uue aku... 95ah, mingi 700A.
uue akuga oli asi selge, et käima ma ta saan alati ja seda ta ka tegi, kuigi see liigne starteri käiamine ei andnud rahu. teine d, mis on, käivitus alati poolest pöördest. äkki saaks saabi ka nii tööle, oli plaan.
siis sai veel ca 1000 km, sõidetud ja mõlemit lisandit kasutatud. no ikka see käivitus pikk...
sai sissetulevale naftatorule ka tagasivooluklapp vahele pandud ( 125 kr+ natuke tööd)
erinevatel hommikutel erinevalt proovitud . küll andsin 3...4 korda eelsüütekyynlaid, siis lühikesi käiamisi, siis pikalt kohe 25 sek jne... ja tulemus, et alati käima sain; kunagi ei olnud nii, et ei saand. ka sooja mootoriga, kui seisnud ca 2 h tahtis ...15 sek.
siis läksin ühte kohta muret kurtma, lihtsalt huvist, et mis arvatakse. mehel tuli naer kohe peale ja ta ütles, et ta saab aidata. tundus lausa uskumatu, kitlis härra tõi 25gr pitsi täie migit vedelikku ja see läks 1/4 paagi kytuse peale.
ütles, et tee 25 km ja tule tagasi, siis paneme juhtmed külge, teeme mootoritesti.
peale 3..4 km sain aru, et mootor hakkas vaiksemalt töötama; mitte et pöörded kukkusid, vaid kadunud oli see diislile omane suurem klõbin. tegin 30 km ja testisime mootorit ja asi üldjoones OK. ja järgmisel hommikul oli juba tunne, et tahaks kiiremini käivituda, aga külmaga starteri pendeks hakkas nöökima ja päris aru ei saanud, kui kähku oleks läind. aga kiiremini kindlasti kui tavaliselt.
siis sai starterile uus pendeks ja starter puhastatud/ määritud ja juhtmed puhastatud ja mille tulemusena veab starter nüüd mootorit ka kiiremini ringi ja muidugi 2 päeva on nüüd hommikuti käivitunud pea 2...3 sekundiga ja päeval alati poolest pöördest!!
just nii nagu peaks!! täna -23 ja kohe töötab saab!
yhesõnaga arvan, et värk on ikka kütuses, millega sõidetud ja sells kütuses olevas saastast ja veest ja väävlist, mis pumba ja pihusti osadele tekitab korrosiooni ja vaigulaadseid asju sinna peale tekitab, et asjad ei liigu korralikult.ja muidugi tänu õigele lisandile sai asja jonksu. usun seda täiega. kuigi kindlasti ka kõik muud tegemised ei ole kahjuks tulnd.
asi sai alguse, kui ostsin ühe katkise kõrgsurvepumbaga masina; rohkem lihtsalt selleks, et diislimaailma lähemalt tundma õppida; ja muidugi hea soodne sõita kah.
uue, kasutatud pumba sain lammutusest, avariilise auto pealt ja saabianti mehed panid ta peale.
muidu oleks ise kätt proovinud aga arvati, et pumba aju ja auto aju vaja omavahel tech2ga ühendada.
aga sedakorda tehc2 ja minu auto aju omavahel sidet ei saanud ja masin läks tööle, seega vähemalt minu auto puhul, millel immot peal ei ole, seda techi vaja ei läinud.
käimaminekuga probleemid, tahab käiamist ...15 sekundit soojaga ja ...25 sek. külmaga.
esimene asi sai kohe pihustitest tulevad tagasivoolu kummivoolikud ära vahetada ja torude kinnitused kinni keeratud- üle kontrollitud
kuna eelmine omanik ütles, et sees suvediisliküte, siis sai mingi lisand sisse ( tõenäoliselt piirituse baasil, mis vee ära seoks) ja see ära sõidetud mingi 400 km. ja käivitusest midagi ei muutunud.
siis talvine mingi diislikyte sisse ja mingi teine lisand, peal kiri injectors cleaner. taas mingi500 km. ja vahepeal ka eelsyyteküünlad välja võetud ja visuaalselt aku pealt vooluga kontrollitud-- kõik läksid punaseks kenasti.
samas nüüd öeldi, et punane küünal ei tähenda alati töötamist, et hoopis temperatuuri vaja küünla otsas mõõta...!?
võta nüüd kinni...
siis ostsin uue aku... 95ah, mingi 700A.
uue akuga oli asi selge, et käima ma ta saan alati ja seda ta ka tegi, kuigi see liigne starteri käiamine ei andnud rahu. teine d, mis on, käivitus alati poolest pöördest. äkki saaks saabi ka nii tööle, oli plaan.
siis sai veel ca 1000 km, sõidetud ja mõlemit lisandit kasutatud. no ikka see käivitus pikk...
sai sissetulevale naftatorule ka tagasivooluklapp vahele pandud ( 125 kr+ natuke tööd)
erinevatel hommikutel erinevalt proovitud . küll andsin 3...4 korda eelsüütekyynlaid, siis lühikesi käiamisi, siis pikalt kohe 25 sek jne... ja tulemus, et alati käima sain; kunagi ei olnud nii, et ei saand. ka sooja mootoriga, kui seisnud ca 2 h tahtis ...15 sek.
siis läksin ühte kohta muret kurtma, lihtsalt huvist, et mis arvatakse. mehel tuli naer kohe peale ja ta ütles, et ta saab aidata. tundus lausa uskumatu, kitlis härra tõi 25gr pitsi täie migit vedelikku ja see läks 1/4 paagi kytuse peale.
ütles, et tee 25 km ja tule tagasi, siis paneme juhtmed külge, teeme mootoritesti.
peale 3..4 km sain aru, et mootor hakkas vaiksemalt töötama; mitte et pöörded kukkusid, vaid kadunud oli see diislile omane suurem klõbin. tegin 30 km ja testisime mootorit ja asi üldjoones OK. ja järgmisel hommikul oli juba tunne, et tahaks kiiremini käivituda, aga külmaga starteri pendeks hakkas nöökima ja päris aru ei saanud, kui kähku oleks läind. aga kiiremini kindlasti kui tavaliselt.
siis sai starterile uus pendeks ja starter puhastatud/ määritud ja juhtmed puhastatud ja mille tulemusena veab starter nüüd mootorit ka kiiremini ringi ja muidugi 2 päeva on nüüd hommikuti käivitunud pea 2...3 sekundiga ja päeval alati poolest pöördest!!
just nii nagu peaks!! täna -23 ja kohe töötab saab!
yhesõnaga arvan, et värk on ikka kütuses, millega sõidetud ja sells kütuses olevas saastast ja veest ja väävlist, mis pumba ja pihusti osadele tekitab korrosiooni ja vaigulaadseid asju sinna peale tekitab, et asjad ei liigu korralikult.ja muidugi tänu õigele lisandile sai asja jonksu. usun seda täiega. kuigi kindlasti ka kõik muud tegemised ei ole kahjuks tulnd.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vat niipalju mul ka uudishimu ei olnd, et teada saada, mis vedelik see on.
mul piisab ju kohast, kus seda saab;)
igaljuhul usast pärit ja privas võin öelda, kes ja kus sellega tegeleb.
mul piisab ju kohast, kus seda saab;)
igaljuhul usast pärit ja privas võin öelda, kes ja kus sellega tegeleb.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



nagu ma Ivometsa jutust täheldada võin siis see tegelane kellel seda imevõiet on asub Pärnus ja tegeleb ka diisel autodega.
tuleb kõrvataha panna kuna iial ei tea millal vaja võib minna ja loodetavasti saab siis Ivometsalt ka juba täpsemad koordinaadid:)
tuleb kõrvataha panna kuna iial ei tea millal vaja võib minna ja loodetavasti saab siis Ivometsalt ka juba täpsemad koordinaadid:)
Minu lugu:Algselt postitas: ivomets
nüüd ma siis kirjutan ühe loo sellest, kuidas ma 2,2 D lõpuks tööle sain ja kõik mida ma selleks tegin.
1. Kõik voolikud. - ei midagi.
2. Süütenurga korrigeerimine. - ei midagi
3. Pihustitihendid - minimaalne vahe.
4. Starteri hooldus (määrimine, kontaktide puhastamine + tõmberelee vahetus) - auto seisnud -15 juures 24h ja käivitus pooleteist sekundiga.
Kokkuvõttes oskan soovitada vaid üht - kui 2.2TID ei taha käivituda, alustage starterist ja voolikutest.
Mootori suurpuhastus ja pihustitihendite vahetus jätke viimaseks.
Algselt postitas: iisakHästivarustatud varuosakauplustes ja autoremonditöökodades:wise:Algselt postitas: ml
Kus pendikseid müüakse starterile?
Et siis OT ja selline küsimus Iisakule, et miks sa just arvasid, et ma seda küsimust sinu käest küsisin?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Et sa ei täpsustanud, kellele sa küsimuse esitasid, siis ei oma ju tähtsust, kes vastab. Või omab? Ma pakun, et Iisakul on tänu igapäevatööle üsna selge pilt olemas, palju maksab, kaua tellimisega läheb (kui vaja tellida) jms.Algselt postitas: mlAlgselt postitas: iisakHästivarustatud varuosakauplustes ja autoremonditöökodades:wise:Algselt postitas: ml
Kus pendikseid müüakse starterile?
Et siis OT ja selline küsimus Iisakule, et miks sa just arvasid, et ma seda küsimust sinu käest küsisin?