Selles
ja selles teemas on temast juttu.
Loodan, et iroman ei pahanda, kui tema ees vastan.
Võimsad Saabid
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Iromani 9000 aero siis ilmselt..Algselt postitas: M-Tech
Kuskil nägin mingi punase Saabi pilti millel pidi 460hp olema.
Äkki selle kohta kuskil rohkem tehnilist infi?


Varasem signatuur tal rääkis midagi 2.2 bari rõhust kah... Eks ta ise pea ütlema, kui tahab.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kui sa iromani pehmeks räägid siis äkki saab ta sulle midagi orgunnida. Eestis ehitatud ja olevate autode kohta on väga vähe infi. Enamasti käiakse soomes düno tegemas ja see maksab ühe kena klotsi:D
Üldiselt pole uuematel (al. 06) 9-5 Aerodel selle 300h väljavõlumine sugugi vaevaline, iga mees saab selle 300h 4,250 euriga kätte kui tahab. Seega ei maksa seda hobujõude teemat nii väga üle müstifitseerida, SAAB-i inimesed on juba leppinud sellega, et võimsus nõnda kergelt kätte tuleb 

Algselt postitas: M-Tech
Üldiselt ma saan aru, et 400NM võib tõesti siin nii mõnelgi olla.
Paneb isegi imestama, et Saabi 4sil mootorid suht kange väändega on.
Mis turbosid siis need konkreetsed autod kasutavad?
Kui suur on mootori kubatuur ja mitu silindrit?
Originaal turboga võib sellest 400hj küll ikka und näha.
Keegi võiks Saabidel kasutatavate Mitsu ja Garretti turbode mudelid panna.
Huvitab ennastki millised originaal turbiinid üle 300hj välja puhuvad.
300hj ja 400hj vahel on ikka väga suur vahe.
Konkreetne link: http://car.stage.ee/viewtopic.php?t=371&start=15
Autode all lugemiseks on vist seal regada vaja.
Ma lihtsalt juba hakkasin mõtlema, et äkki keegi varjab kiivalt siin võimsaid autosid.![]()
400Nm. tuleb orig.turboga vabalt,aga liigne ülerõhk tapab väikese garrett`i ruttu. Ja ega peale minu VT.IIsaku Griffi ja RedMonsteri pole rullidel siinsed vist käinud keegi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
'Algselt postitas: tiib
Üldiselt pole uuematel (al. 06) 9-5 Aerodel selle 300h väljavõlumine sugugi vaevaline, iga mees saab selle 300h 4,250 euriga kätte kui tahab. Seega ei maksa seda hobujõude teemat nii väga üle müstifitseerida, SAAB-i inimesed on juba leppinud sellega, et võimsus nõnda kergelt kätte tuleb![]()
Näiteks igasugustel Audidel ja mõnel muul tuleb see võimsus veelgi kiiremini ja odavamalt. Chipid alates 2000eek. Saabil üle 10k chip.
Sent from my Monte Carlo using B236
Nii, selle punase puhul pole tõesti mingi ime see jõud vaadataes mootori sisusse investeeritud detaile.
Turbo mudelit ja Engine Managementi ei lugenud ma kahjuks kusagilt välja.
Pange see 4250.- EUR nüüd korra EEK-idesse ja siis vaadake summa uuesti üle.
Ei tule just eriti väike summa, et paljudel oleks see summa hoobilt autosse investeerida.
Sealt edasi ilmselt enam nii soodsalt ei pääse.
Ühesõnaga kõike on võimalik teha aga eelnevalt väljaöeldud klausel oli sulaselge ülepakkumine.
Nagu näha on Eestis ainult 1 sellisesse kategooriasse kuuluv Saab ja seegi on suht kiivalt varjatud
Turbo mudelit ja Engine Managementi ei lugenud ma kahjuks kusagilt välja.
Pange see 4250.- EUR nüüd korra EEK-idesse ja siis vaadake summa uuesti üle.
Ei tule just eriti väike summa, et paljudel oleks see summa hoobilt autosse investeerida.
Sealt edasi ilmselt enam nii soodsalt ei pääse.
Ühesõnaga kõike on võimalik teha aga eelnevalt väljaöeldud klausel oli sulaselge ülepakkumine.
Nagu näha on Eestis ainult 1 sellisesse kategooriasse kuuluv Saab ja seegi on suht kiivalt varjatud

Algselt postitas: kasparius'Algselt postitas: tiib
Üldiselt pole uuematel (al. 06) 9-5 Aerodel selle 300h väljavõlumine sugugi vaevaline, iga mees saab selle 300h 4,250 euriga kätte kui tahab. Seega ei maksa seda hobujõude teemat nii väga üle müstifitseerida, SAAB-i inimesed on juba leppinud sellega, et võimsus nõnda kergelt kätte tuleb![]()
Näiteks igasugustel Audidel ja mõnel muul tuleb see võimsus veelgi kiiremini ja odavamalt. Chipid alates 2000eek. Saabil üle 10k chip.
Ega see jõud nendel Audidel ka nii kergelt tule. Mitut Audi dynosheeti sa näinud oled?
On ainult chipimüüjate väited.
Enamustele neist Audidest tuleks teha samasugune mootori uuenduskuur nagu sellel punasel Saabil, et sealt midagi chipil kirjutatava lähedast saada.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kuulge, inimene küsis konkreetselt asju, Eestis tehtud ja rohkema jõuga, kui tavaline + mõned spetsiifilised küsimused vurride kohta. Kogu mull sellest, et mujal maailmas on need 400-500 hp SAABid olemas, pole teema. Katsuks kuidagi aru saada, mida küsiti ja siis ka vastavaid vastuseid anda.
Algselt postitas: jupats
Tüli põhjustajaks oli mina:red:
Väga vabandan kui keegi haiget sai.
kümme 400hp saabi on vist üle pakutud. aga ma arvan et üle 300hp saabe on meil siin küll. Foorumi väliselt tean 3 sellist. üks 9-5 ja 2 9-3sportcombit. Need on hirsci poolt tehtud.
vabandused:notworthy:
pole neid 300hj. saabe siin küll nagu eriti kohanud,aga eks sul vbla täpsem info.Tegelikult ei tea ma mitte ühtegi sellist. IronMan`i RedMonster ei lähe arvesse,sellest üle,ega ka sellesarnast pole ühtegi,aga tegu on ka täiesti ümberehitatud masinaga.Kõik spetsjupid,kast jne. Rootsi kõvemad tuuningukunnid on teda kõbinud ja rullidelt on ka kõik need stage`d kinnituse saanud.Mingil põhjusel pole mootor peale uue sisu saamist veel arvestuslikku 520hj saavutanud,seni liipab oma ädise 460`ga;)
Eks härra räägib ise,kui trummide tagant jälle pääseb.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kas Peale VT,Griffi ja Redmonsteri on üldse mõni Eestis olev Saab dynorullidel käinud?
Igasugused chipid,sportväljalasked ja vilkuvad tulukesed võivad paberil ju anda a`la +20kw aga tegelikkus on midagi muud:facts:
Igasugused chipid,sportväljalasked ja vilkuvad tulukesed võivad paberil ju anda a`la +20kw aga tegelikkus on midagi muud:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
kas need Janne müüdud Hirschid pold midagi sinna 300 kanti???
EDIT: näiteks see... http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
EDIT: näiteks see... http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
Pole neid masinaid näppinud ja keegi pole tõestanud ka,et neil need näitajad tõesed on.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Minu Saabul peaks kirjade järgi 280 HP.-d olema. Pole seda küll mõõtnud kuskil, aga ma ei usu, et selline firma nagu Hirsch peaks udu ajama.
Peale on siis pandud järgnev :
http://www.hirsch-performance.ch/Conten ... E280008211
Peale on siis pandud järgnev :
http://www.hirsch-performance.ch/Conten ... E280008211
Tegelikult on asi nii, et ka 2 täiesti identset tutikat tehasemootorit võivad erinevate võimsusnäitajatega olla.
Seal kodulehel eeldatavasti pandud välja maksimumväärtused.
Kes see lahjat asja ikka endale osta tahab.
Aga 280hp on väga mõistlik arv võrreldes 400hp-ga eks.
280hp autosid on Eestis ilmselt suhteliselt palju (võta või enamus suuremad BMW-d).
400hp autosid aga ehk ühekäe sõrmedel kokkuloetav arv.
Tõsiselt tore on vaadata, et ka suuremaid pereautosid mootoripoolelt tuunitakse.
Seal kodulehel eeldatavasti pandud välja maksimumväärtused.
Kes see lahjat asja ikka endale osta tahab.
Aga 280hp on väga mõistlik arv võrreldes 400hp-ga eks.
280hp autosid on Eestis ilmselt suhteliselt palju (võta või enamus suuremad BMW-d).
400hp autosid aga ehk ühekäe sõrmedel kokkuloetav arv.
Tõsiselt tore on vaadata, et ka suuremaid pereautosid mootoripoolelt tuunitakse.
Loomulikult. Ja ka 280 on päris ilus number. Meie Trollil on sarnane pakett küljes. Süües kasvab isu.Ei teagi veel,millist teed minna- kas pigistada sellest õnnetust R-4`st veel mõnikümmend hobust välja(mida ma ka kindlasti üritan),või retsida V-12`le biturbo pakett külge.Mõlema variandi jaoks on know-how olemas, käed ka veel terved.Eesmärk olekski see 400hj. piir kätte saada alustuseks.Paraku oleks vaja enne suuremaid üritamisi rullidel käia ja veenduda,et mingi tõsiseltvõetav algmaterjal veel säilinud on(mootor). Ma ei tea tänini,kas mu "Schnitzer" `i oma piirajatevaba mootoriga saavutab/ületab lubatud 300 km/h piiri(316 kirjas),kas on midagi sellest 500Nm. st veel säilinud jne? Sama käib ka Trolli kohta,kuigi sellele on eelmine omanik juba suured mootoriremondid ära teinud ja vaatamata annihhileerunud käigukastile,mis sõidab ainult 3 ja 4 käiguga,pani mootor rehvid suitsema40-80`le kiirendades.
Krt. Iisaku arvutist panin jälle,aga Iisak ma veel ei ole:red:
Krt. Iisaku arvutist panin jälle,aga Iisak ma veel ei ole:red:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Üldiselt BMW-l suht töö/lollikindlad mootorid.
Ise ehitan ka projektikana just BMW-d.
Bemmile tuleks kindlasti installida progetav aju, see lihtsustab asja tunduvalt.
Originaalis käsitletakse tal ju asja kui 2xR6 mootorit (kõike on mootori juures 2 ju).
Sellest Eesti V12 Bi-Turbo 750-ist ei tasu eriti lähtuda kuna see seisab IMO ausõna peal koos.
Kuigi jah edasi ta käib aga võiks tunudvalt paremini käia.
Ise ehitan ka projektikana just BMW-d.
Bemmile tuleks kindlasti installida progetav aju, see lihtsustab asja tunduvalt.
Originaalis käsitletakse tal ju asja kui 2xR6 mootorit (kõike on mootori juures 2 ju).
Sellest Eesti V12 Bi-Turbo 750-ist ei tasu eriti lähtuda kuna see seisab IMO ausõna peal koos.
Kuigi jah edasi ta käib aga võiks tunudvalt paremini käia.